|
|
||||
|
||||
De Paddock op Race & Rally International
De Paddock zal met een stand aanwezig zijn op de beurs Race & Rally International in Maastricht van 17 tot 19 Januari eerstkomend.
Wat Race & Rally allemaal inhoud hebben jullie al kunnen ontdekken op de website van het gebeuren. De Paddock stand zal te vinden zijn in de Zuidhal. (standnummer Z.28) Tot dan. |
|
||||
|
||||
Die website brengt een maagdelijk witte pagina op mijn browserke
|
|||
|
|||
David Saelens en Bas Leinders ook aanwezig op Race & Rally
|
|
||||
|
||||
gewoon ff wachten tot pagina geladen is ... website works fine
|
||||
|
||||
Quote:
En idd, allemaal is bezoekske komen brengen hé.
|
||||
|
||||
sluit de grenzen , depaddock komt over
We staan op het exposanten-lijstje...............maar slecht nieuws, de verstappen fanclub staat ook daar. Als die hooligans zich maar rustig houden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 07-01-2003 at 23:38. |
|
||||
|
||||
En laat Marshal ineens daar het volgend race-seizoen
|
|||
|
|||
Ik zal zeker bij jullie stand komen, moet immers nog lidgeld betalen.
Zal dan ook flyers meebrengen voor Luik twee weken later. CKJ Distrispeed
|
||||
|
||||
Iemand vanuit het Antwerpse die richting Maastricht trekt ??
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn, de zaterdag.
Vincent
|
||||
|
||||
Quote:
maar das niet wat je zoekt waarschijnlijk ... Ik vertrek donderdag al ... en zal vermoedelijk pas maandag terugkomen ... work to do op de depaddock-stand
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vertrek vanuit Mechelen, maar zal toch voorbij Antwerpen moeten om in Maastricht te geraken. |
|
||||
|
||||
Als ik kom, zal het op vrijdag zijn.
Ligt het kledingsstuk dat ik een tijd geleden besteld heb (ben al vergeten hoe het noemt), daar dan ook klaar of kan ik dat op de ledenvergadering krijgen. 't Is namelijk eerder handig in de winter dan in de lente of de zomer.
|
|||
|
|||
De wagen waarmee Jos Menten de laatste Belcar wedstrijd heeft gereden zal ook aanwezig zijn op deze racing show. Het is een Porsche Supercup van 410 pk van het AD Sport team. Neemt iemand een foto om door te sturen naar descom@pandora.be ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zal ik voor zorgen . Vincent
|