|
|
|||
|
|||
porche carera rs
hey maatjes hier mijn 3 de model de porche carera rs groetjes
|
|
|||
|
|||
porche carera rs
nog paar fotokes groetjes
|
|
|||
|
|||
bij dit model ontbreken er ruitenwissers ik vin het poersoonlijk een mooi modelletje groetjes Dieter
|
|
||||
|
||||
Beetje moeilijk te zien op de foto´s maar ziet er op het eerste zicht goed uit.
Wat me wel opvalt zijn de hele dikke banden. Kwamen die zo uit de kit? Ze hebben wat weg van dragster wielen. |
|
|||
|
|||
porche carera rs
Quote:
metalllik glos van tamiya het slaat wel mat uit maar een klassieker vin ik heh geslaagd tot de volgende groetjes Dieter |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou je toch graag willen wijzen op het feit dat dit een forum is en geen chatroom. In dit forum worden de zinnen voluit geschreven, worden er leestekens gebruikt, en af en toe een hoofdletter. Het is niet de bedoeling dat we hier de schoolmeester gaan uithangen, maar het moet wel een beetje leesbaar blijven voor iedereen, ook de mensen die niet van de streek zijn. Dingen als "kvind" en tkleur" horen niet echt thuis op ons forum. Mag ik je vragen om hier in het vervolg een beetje meer aandacht aan te besteden aub? Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. MVG, Guy. |
|
||||
|
||||
Dat mag ik en ik alleen
Anyway, Guy heeft gelijk Dieter. En het is niet de eerste keer dat je hierop gewezen wordt. Zelfs voor een West-Vlaming leest dit niet gemakkelijk.
|
|||
|
|||
Hey beste vrienden ik zal er op letten groetjes Dieter
|
|
|||
|
|||
porche carera rs
Hallo vrienden vorige week zaterdag ben ik naar Sluis geweest en ik heb nog paar fotokes genomen van mijn carera rs
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|