|
|
||||
|
||||
Vraag 1 en 2
Ok, hier gaan we weer voor een seizoen! We beginnen met een "makkie", zodat iedereen de smaak van het quizzen goed te pakken krijgt Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 Vraag 1 : [list=1][*]Wie is de piloot in de eerste wagen?[*]Om welke GP gaat het hier?[*]Wie is de piloot in de tweede wagen?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wie had in deze GP de pole?[/list=1] Tip ? Neen, shh!!! Vraag 2 : [list=1][*]Wie is de piloot in de eerste wagen?[*]Wie is de piloot in de tweede wagen?[*]Wie is de piloot in de derde wagen?[*]Wie is de piloot in de vierde wagen?[*]Welke GP is dit? (het land volstaat)[/list=1] Tip ? Misschien kan je eens te rade gaan bij onze huis-kunstenaar die de eerste prijs ter beschikking stelt? Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de start van de GP van Australië op 7 maart 2004. Wie dan in Wheels komt kijken zal de antwoorden live te horen krijgen, de rest zal moeten wachten tot ik die dag terug thuis zal zijn En vooral : veel succes aan iedereen!!!! Last edited by Sennake; 13-04-2004 at 20:43. |
|
||||
|
||||
verstuurd. Alleen het circuit ben ik niet zeker. De rest was makkelijk op te zoeken
|
||||
|
||||
is PM ook toegelaten? ik vind dat gemakkelijker als email...
|
||||
|
||||
Neen. Enkel e-mail. Ik hou alle antwoorden per email bij zodat er nooit discussie kan bestaan over de datum en het uur van de ingezonden antwoorden. Pm's worden niet aangerekend als geldige antwoorden.
Een andere reden hiervoor is dat ik emails in geval van twijfel of discussie gemakkelijker kan forwarden naar Werner333 die ook jurylid is. Sorry dat ik zo streng moet zijn maar dat zijn nu eenmaal de regels. |
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn ook verstuurd
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook is geprobeerd
|
|
|||
|
|||
antwoorden verstuurd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
voor de 2e keer verzonden
|
||||
|
||||
Ook maar eens een poging gedaan.
Antwoorden verstuurd! |
|
||||
|
||||
Wat ik ook zou willen vragen is : wil je aub zowel je echte naam als je nick vermelden in je antwoord? Anders riskeer ik dat ik hier mensen zie zeggen dat ze hun antwoord binnengestuurd hebben waarvan ik denk dat ik nog geen antwoord binnen heb eenvoudigweg omdat ik niet weet welke nick bij welke echte naam past...
Na enkele vragen weet ik het dan wel en is die vermelding niet meer nodig. Bedankt! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
is mijn mailtje toegekomen?
|