|
|
||||
|
||||
Selleslagh Corvette C5-R
|
||||
|
||||
't Is te zeggen, als "slot racing" model. Voor op de "koersbaan" dus zogezegd. Alhoewel het als verzamelaars-item ook kan tellen
|
|
||||
|
||||
Op welke schaal is dit?
Als ik het goed zie is dit een Spanjaard die dit verkoopt??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Om even te situeren : de schaal van de gewone schaalmodellen varieert van 1/87 via 1/43 en 1/24 naar 1/20 en 1/12. Dat zijn de meest courante schalen zo'n beetje. |
|
||||
|
||||
1:18 komt ook regelmatig voor (maisto, Bburago, Hotwheels)
en 1:14 was de maat van Bburago F1 schaalmodellen eind jaren 70 begin jaren 80 maar dat is ook verleden tijd nu... by the way ... nog nergens een GLPK Viper in schaalmodel? |
|
||||
|
||||
Quote:
My mistake (ik heb, denk ik, zelf zo'n 200 modellen in 1/18 ) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
die wagens van Bburago uit de jaren 70,80 waren ook kits
Hotwheels en Maisto zijn ook geen dingen om zelf te bouwen, maar Bburago toch wel |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet, ben er zelf ook schuldig aan. 'k heb het momenteel gewoon veel te druk om iets fatsoenlijk bij te dragen. In de herfst en winter zal het beteren en moet het echte modelbouw werk weer meer aan bod komen. |
|
||||
|
||||
rijdt die Bburago op men scalextric slotracing piste. (ik heb zolder nagemaakt :-))
|
||||
|
||||
sorry, foutje. ik bedoel : rijdt die corvette op men scalextric baan
|
||||
|
||||
Zeker en vast.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dan moet ik men baan eens terug in elkaar steken. heb hem moeten afbreken. neemt veel plaats in beslag
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|