|
|
||||
|
||||
Hoe lijm of bevestig ik het best motorkap slotjes in photoetched?
Ik zit namelijk verveeld met iets wat ik wil gebruiken namelijk attache de capots van renaissance maar weet niet al te goed hoe en met wat ik die best kan bevestigen om tot een proper resultaat te komen.
Last edited by vinnie; 11-04-2004 at 15:54. |
|
||||
|
||||
secondelijm zou ik zeggen maar dan heel weinig (eerst druppel op iets uitduwen en dan met zo fijn mogelijke tandenstoker het nodige aanbrengen)
|
|
||||
|
||||
Da's inderdaad de manier om het te doen. Kan je best een stukje karton voor gebruiken of zo. Meestal is er in de kit al een gaatje voorzien om de met de kit meegeleverde 'attach-capot' te bevestigen. Ik plaats gewoonlijk het PE stukje erover en laat dan langs onder een druppeltje lijm met een tandenstoker erin lopen. Maar niet te veel, anders komt het er aan de bovenkant weer uit.
|
|
||||
|
||||
Als er geen gaatjes zijn, kan je zelf even boren met een heeeel fijn boortje, het moet er zelfs niet door zijn. Daar een drupje secondenlijm in en klaar is kees. Tandenstoker is goed, maar als je heel fijn dient te werken is een naaldje misschien beter. Ik heb er een omgekeerd in een potlood met gom geduwd en deze doet zijn werk reeds jaren naar behoren.
|
|
|||
|
|||
lijmen met verf
De gemakkelijkste manier om zo'n dingen te lijmen is met vernis, wel wat laten drogen uiteraard, maar zo vermijd je vervelende lijmsporen, of "damp" die secondenlijm veroorzaakt
|
|
||||
|
||||
Re: lijmen met verf
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|