![]() |
60 wagens denk ik net ook iets té hoog, maar dat er belangstelling is van teams buiten de FIA GT entry's is toch wel duidelijk. Zie threath 24H Spa daar komen verscheidene teams aan bod die eraan denken mee te doen. Natuurlijk zullen deze (jammer) genoeg niet allemaal mee doen.
Ik verwacht toch wel een grid van circa 45 wagens. Zo 1tje als 2003 dus. Vorig jaar stond kwaliteit duidelijk boven kwantiteit. Maar met die GT3's en extra entry's zouden we toch aan een mooie startgrid moeten komen... Extra GT1's... PSI met C6-R en/of C5-R SRT met C5-R Red Racing en Creation elk met een Lister Storm. (als ze piloten vinden en geld??) Larbre? (vincent vosse sprak dat het kon dat larbre kwam maar ze er nog helemaal niet zeker van waren, en als ze komen is het maar met 1 wagen, AM DBR9 of F550??) Gordon sprak dat ze wouden met een GT1 komen.. 2de SRT C5-R is nog vrij dacht ik?? ofwel zoals eerder aangehaald link met PSI - Paltalla - C5-R Ik hoop alvast op een prachtige startgrid... |
Quote:
al hoop ik het meeste voor de glpk c6r (voor punten in fia gt kampioenschap) maar om daar ocer te praten zitten we in de verkeerde thread denk ik ;) |
zou kermit niet aan de start kunnen komen?
|
Quote:
Hezemans - Kumpen - Longin - (Hart??) de C6-R Ik dacht ook even dat die Brazilianen die met de C5-R die race in Interlagos reden in Brazilie de C5-R zouden kunne besturen in 24H SPa. Maar er was sprake dat een paar van die Brazilianen een GT3 corvette zou besturen tijdens 24 uren. Een tijd terug werd er eens vermeld op het forum dat Olivier Gavin interesse had om eens met een C6-R te rijden in 24 H Spa... iemand hier nog niets over gehoord?? |
Hoogstwaarschijnlijk Gavin bij GLPK op de C6-R
|
Daniel Droit Racing zoekt rijden voor Porsche Supercup in klasse G3.
http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=37330&cat=0 |
Quote:
|
Quote:
@ Marcel: Jep maar wie zou dat dan kunnen zijn? suggesties? |
JMB komt nog met de MC12 samen met hopelijk een Italiaans team...
Er komen hopelijk nog wat Ferrari's en hopelijk komen de Oreca Saleens aangezien ze Le Mans laten vallen hebben. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
De Cirtek AM DBR9 zou ook aan de start kunnen komen.
Heeft Cirtek zelf gezegd. Piloten? Bouchut - Garcia - Babrahm? Zou ook wel een echte outsider kunnen worden! |
Had deze mail vandaag in de bus van onze voorzitter van onze Corvetteclub
Quote:
|
Komt Aston Martin ook dit jaar als fabrieksteam aan de start (met Prodrive dus) of enkel de privé teams?
|
All times are GMT +2. The time now is 04:10. |