![]() |
Er zullen maar 2 Porsche 997 GT3 RSR deelnemen (ingezet door Manthey) en de lineup is volledig bekend: Bernhard/Lieb/Lamy en Luhr/Maassen/Thiemann.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
François Verbist (Verbist Porsche 996 GT3-RS): “We bought this 2003 RS from A-Level where it never drove a race. Zolder and Spa 24 hours are scheduled for this year.” (quote van dailysportscar.com) Dus niet mvg Joost |
Quote:
|
21 juli = officiele datum die door de FIA GT organisatie is gegeven voor de bekendmaking van de entry list.
Dus waarschijnlijk op alle genoemde sites te vinden. |
Geen uitzending op een Vlaams televisiekanaal...
Wat nu? bron: Pitstop tv |
Quote:
Heb ik precies op het juiste moment m'n digibox gekocht... Ik neem al jarenlang de uitzendingen op dus zou ik het jammer vinden deze editie te moeten missen. |
Ah ik doe dat ook al jaren! (van 2001)
Je ziet de start wel live, maar toch wilt ge toch nog eens de uitzending op tv te zien... ? Kun je met zo'n digibox ook programma's opnemen? |
Quote:
|
Amai :)
Er zijn heel wat goeie dingen aan zo'n digibox, maar de negatieve punten worden wel verzwegen :) Aja Zojuist een pakje gekregen van de RACB met het gebruikelijke foldertje (Affiche op voorkant, Timing en nevenkoersen op binnenkant) En bij de deelnemers staan ondermeer een 575, de Lambo, de Panoz en een TVR (ook de Corvette C5 van PSI maar dat wist iedereen al) Ook David Hallyday neemt deel! (zou deel nemen :D) |
Scan die deelnemerslijst eens in ;)
|
Scanner heb ik niet...
En het is ook geen entry list, het is meer een soort 'best of' = >> Maserati MC12 GT1 >> Aston Martin DBR 9 >> Corvette C6 R >> Saleen S7 R >> Gillet Vertigo >> Ferrari 575 M Maranello >> Lamborghini Murcielago >> Panoz Esperante >> Porsche 996 GT3 RSR >> BMW Z4 >> Ferrari 430 GT2 >> Corvette C5-R >> Dodge Viper Competition >> TVR Coupe >> Porsche 996 GT3 RS >> Aston Martin DBR9 Voila! |
Ik kan geen italiaans maar misschien doet de Maserati GranSport Laboratorio ook mee. http://www.motorsportblog.it/categoria/fia-gt
|
Eens gelezen op Endurance Info (Forum) Zou leuk zijn!http://64.4.10.250/cgi-bin/getmsg/Fe...549de219b4b65b
(Eerste voorbeeld) |
Quote:
|
babelfish is uw vriend voor alle vertaalproblemen (ook al is het wat hoekig vertaald):
Quote:
|
Spijtig... maar 'Non' en 'niente' zeiden al genoeg
Moet je geen member zijn voor HIBN? |
da's een gratis registratie zenne
|
Ja? Eigenlijk nooit geprobeerd.
EDIT: Hoe doe je da? |
Quote:
|
Quote:
|
:( Lap
Alle neven koersen staan erop, en op de achterkant de affiche 12 pagina's Is het die? |
Red Racing, TEST DAY SPA 2006
Quote:
Nu te hopen dat ze hun 2 of 3 extra piloten nog vinden, zodat ze er staan met hun Viper;) http://www.redracinggt.com/ Misschien moeten ze eens wat Viper piloten bellen die 'vrij' zijn het weekend van de 24uren.. denk bv zo aan: Frédéric Makowiecki, Gaël Lesoudier, Sébastien Dumez, Richard Balandras, Olivier Thévenin e.d. piloten die dan vooraal met Vipers in ffsa gt rijden... maarja geld ... that's it... |
'Un détail'?
|
Quote:
- Na de nachttraining zal er een korte samenvatting online worden gezet, voorzien van commentaar in NL en FR. - Kort na de kwalificaties op donderdag, zal er minimaal één samenvatting online worden gezet, eveneens voorzien van commentaar in beide landstalen. - Gedurende de wedstrijd zal er integrale uitzending zijn van de live beelden die door de organisator ter beschikking worden gesteld. Wat betreft de kwalificaties bestaat deze mogelijkheid ook, al is daar op dit ogenblik geen zekerheid over. - Op zaterdag (tussen 16u en 24u) en op zondag (tussen 9u en 16u) zal er per uur een samenvatting worden gemaakt (ook nu weer voorzien van commentaar in twee talen). Deze komt dan zo snel mogelijk online om de autosportliefhebbers die niet aanwezig kunnen zijn of het gebeuren niet constant live kunnen volgen toch de mogelijkheid te bieden per uur de stand van zaken weer te geven in beeld en woord. - Indien de tijd voor de productie en de montage het toelaat zullen er ook diverse interviews (met hoofdzakelijk Belgische rijders) de (live) revue passeren. HIBN.tv zal instaan voor de productie en de montage van de samenvattingen en interviews. Commentaar wordt geleverd door de équipe van Speed Action TV (AB3/AB4), de Waalse tegenhanger van Pitstop TV (Kanaal II) Helaas voor de ware autosportliefhebber is deze franstalige zender niet te ontvangen via onze Vlaamse kabel, net zoals Kanaal II dan weer niet te ontvangen is via de Waalse kabeldistributie... Arm België... Mvg, Dries DS |
Scuderia Ecosse announces Spa line-up
Quote:
Quote:
Men lijstje op pg 28 is nog eens up to date gebracht;) Linkje vn lijst pg 28 http://forum.depaddock.eu/showthread...=12618&page=28 Edit: + line up van BMS #23/#24/#25, thanks to Stranger voor dat;) |
Wacht nog op piloten zoals Bouchut, Kox, Calderari, Huisman, Kuismanen en nog een heel stel...
|
Quote:
|
Uit het officiele persbericht van BMS Scuderia Italia
CAR n.23 / Fabio Babini-Tomas Enge-Christian Pescatori CAR n.24 / Fabrizio Gollin-Gabriele Lancieri-Matteo Malucelli-Miguel Ramos CAR n.25 / Diego Alessi-Franco Groppi-Toni Seiler-Davide Stancheris #23 en #24 zijn GT1 DBR9's #25 is een GT3 DBRS9 |
Ok, sorry... Lees net pas bericht op Pitstop.tv... De autosport in Belgie wordt steeds belabberder(door inbreng van een aantal mensen) sorry dat ik 't zeg... De organisator RACE is 't niet eens kunnen worden met de VmmA en dat Eurosport 't ook niet uitzendt, kun je geld en publiciteit krijgen voor een race. Doe je dat niet:(
|
Als ik mij wil registreren op HIBN.tv kom ik steeds weer op dezelfde pagina terecht...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Te hopen dat BMS tijdens de 24 uren dicht aanleunt bij hun resultaat in 2004, ze zouden de punten alvast zéér goed kunnen gebruiken als ze het nog willen halen van Vitaphone bij de GT1 Teams... |
Quote:
Ik had trouwens verwacht dat Zani op een DBRS9 zou rijden tijdens de 24 uren. Die zal blijkbaar enkel GT3 rijden... |
Quote:
Ze zullen het zwaar krijgen met hun pirelli's, in het algemeen zijn de michelins stukken beter. (behalve natuurlijk voor Vitaphone dat al een hele tijd op pirelli rijdt) |
Tijdens een 24uurs race moet je geen problemen krijgen, maar ook geluk, want het is een mechanische sport. Als GLPK de geluk dit keer aan hun zijde hebben dan denk ik dat GLPK wint, de auto is supersnel in regen en heeft ongeloofelijk veel grip. Dus ik zet mijn geld op het nedelands-belgische team. :D
|
All times are GMT +2. The time now is 18:17. |