De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar 2011, de nieuwtjes.... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20056)

NetForce84 04-09-2011 18:08

Quote:

Met de zege van Bert Longin, Xavier Maassen, Enzo Ide en François Verbist, heeft WRT als eerste team in hetzelfde jaar de dubbel van de 24-uursraces van Spa en Zolder behaald. Het Belgische Audi-team vocht 21 uur lang een strijd op leven en dood uit met de KRK Mercedes SLS GT3 van Koen Wauters, Anthony Kumpen, Dennis Retera en Raf Vanthoor, maar een aanrijding van Koen Wauters rond de klok van één uur, maakte een einde aan de secondeslag op de Limburgse piste. KRK werd uiteindelijk derde, achter de Prospeed Competition Porsche 911 van Markus Palttala, David Loix, Marc Goossens en Maxime Soulet, waardoor deze twee laatste stevig leider in het Belcar Endurance Championship blijven.
Bron: turbomagazine.be

Mitchio 05-09-2011 09:14

Ik werd afgelopen weekend enigzins verrast door een uitspraak van een Nederlandse fan, die aangeeft dat de Nederlanders wel erg graag naar Zolder en Spa komen ...

"Leuke races hier in België, leuk om hier te zijn. Leuke omgeving ook, heel anders dan in Nederland."

Misschien zit er toekomst in die samenwerking Belcar/DSC :D

tarzancorner 05-09-2011 10:03

Quote:

Originally Posted by Mitchio (Post 270698)
Ik werd afgelopen weekend enigzins verrast door een uitspraak van een Nederlandse fan, die aangeeft dat de Nederlanders wel erg graag naar Zolder en Spa komen ...

"Leuke races hier in België, leuk om hier te zijn. Leuke omgeving ook, heel anders dan in Nederland."

Misschien zit er toekomst in die samenwerking Belcar/DSC :D

Na wat afgelopen dagen voor de 24 uren allemaal gebeurd is.Denk dat de DSC
organisatie de volgende keer alles van tevoren goed in NL op papier wil hebben ondertekend en wel misschien zelf met een notaris er bij.
Misschien dat de Belcar is een keer NL moet komen tot nu toe komt het van 1 kant.DSC en andere NL race series doen vaak Belgie aan maar niet anders som.

Jawaddeman 05-09-2011 10:39

24h en andere races......
 
wowwwwww, had hier jaren al niet meer gereageerd, maar nu vond ik het wel eens nodig mijn mening hier te geven. Ik begrijp soms niet wat sommigen van jullie willen???
1. Je wil veel auto's zien, en liefst dan nog heel spannend. Kan me moeilijk voor stellen, dat je het interessant vind dat de eerste 10 seconde sneller is dan de tweede...
2. Het moeten, GT1, GT3's of dergelijke zijn!!!

Dat gaat niet samen, er is te weinig budget in Belgie om 30 GT3's te laten rondrijden. En eigenlijk waarvoor?? 90% van de toeschouwers ziet het verschil niet of iemand 1:30 draait in zolder of 1:50. Als je morgen 50 wagens hebt die tussen de 1:45 en de 2:00 draaien in zolder dan heb je een spannende race. Het is even mooi als Longin, Kumpen voorbij gaat terwijl de éne in een Porsche GT4 rijdt en de andere in een Seat cup of BMW M3.

En wat ik nog het ergst vind, zijn de inschrijvingsgelden. 10000€ voor een jaartje Belcar?? De organisatie moet zelf maar sponsers zoeken voor het afhuren van de circuits. Speedworld, wil geld via de deelnemers, via de toeschouwers, via sponsers, en dan nog eens via de bandenleverancier. Dan verschieten jullie toch niet dat veel amateurs afhaken. En geloof goed een professioneel kampioenschap, daar is Belgie te klein voor, en zijn er teveel leukere opties in Europa.....

Hopend op een mooie toekomst voor Zolder.....

Nog ff vermelden, het festival was niet storend, het geluid van de auto's kwam er duidelijk boven uit !!!

Mitchio 05-09-2011 10:59

http://www.tvl.be/nl/2011-09-04/24-u...HMVsQ.facebook

Dit zegt veel ...

RKG 05-09-2011 13:53

De reglementen maken in het begin van het seizoen en deze niet meer op het laatste moment veranderen, zou al een stap vooruit zijn.

En zeker geen reglementen aanpassen op vraag van teams die veel invloed hebben.

Fille 05-09-2011 16:55

Spanning...
 
Lees het na op: http://sport.turbomagazine.be/news_N...it_Zolder.html.

En trek uw conclusie(s).

Eygmar 05-09-2011 17:30

dat goed nieuws van mazda cup,is al eens ten dode gegaan ;) een paar jaar terug

fenixracing 05-09-2011 18:40

Quote:

Originally Posted by Fille (Post 270709)
Lees het na op: http://sport.turbomagazine.be/news_N...it_Zolder.html.

En trek uw conclusie(s).

Voor mij is dat arrogantie troef.
En hans van de ven is die zwanger of zo. Hoeveel kan een mens van gedachte veranderen. Eerst gaat hij niet akkoord met speedworld en verkoopt zijn aandelen.
En nu gaat hij lekker mee doen, leuke boel daar.
Het ergste is dat ze nu van dat contract af zijn met sro. En kunnen doen en maken wat ze er zelf van willen en nog is het niet goed genoeg.
En dat ze racb al aan hun kant hebben weten we al langer.

Neo-242 05-09-2011 20:07

Ik heb dit jaar Zolder nog niet bezocht. Dat zegt al heel veel. Er was een tijd dat ik Zolder vele malen aangenamer vond dan Spa, en zelfs dat is niet meer het geval (en dat zegt ook héél veel:D ).

De Belcar heeft nood aan exotische wagens, zoals het vroeger al het geval was. (Vaak) 2de hands machines, die in een nationaal kampioenschap hun 2de of 3de adem vinden. Zelfbouwprojecten, etc... Dat was de grote aantrekkingskracht van de Belcar. Sinds het financieel crisisjaar is de hele (inter)nationale autosport er sterk op achteruit gegaan. Zéér jammer. Dat men dan muziekfestivals moet gaan organiseren om nog wat volk te lokken is erg bedroevend. Aan sommige reacties te lezen hier op het forum brengt het eveneens ook de nodige marginaliteit met zich mee:no:

Een spijtige evolutie. Hopelijk vindt men een weg terug uit de onmiskenbare neerwaartse spiraal.

Niels 05-09-2011 23:15

De Belcar heeft nood aan exotische wagens, zoals het vroeger al het geval was. (Vaak) 2de hands machines, die in een nationaal kampioenschap hun 2de of 3de adem vinden. Zelfbouwprojecten, etc... Dat was de grote aantrekkingskracht van de Belcar. [/QUOTE]

Maar dat vindt je nu allemaal in de DSC, dat zich ooit spiegelde aan de Belcar. Volgend jaar blijkbaar nog meer GT1's in dat kampioenschap en niet alleen Corvette's.

Belle 06-09-2011 00:15

Trouwens, kan iemand mij vertellen waarom al die drankbarakken dicht waren?? 30 graden op zaterdag en geen drank rond het circuit kunnen kopen. Niet te begrijpen...

Voor mij was de koers geslaagd, alsook de sfeer in de paddock...maar van dat festival heb ik echt geen kaas gegeten. Ik hoor liever het gebrul van de wagens dan 'boenke boenke' de hele nacht. En dan overal zatte mensen langs de kant van de weg en die zomaar de straten overstaken zonder kijken. Dacht al dat ik iemand ging meesleuren naar mijn hotel... Nee, ik vind de combinatie koers en festival totaal niet geslaagd. Totaal ander volk en mentaliteit, wat totaal niet samengaat met raceliefhebbers. Dus hopelijk *niet* voor herhaling vatbaar.

De DSC wagens deden mij denken aan de Belcar-periode in 2004-2005 zo. Fijn om die wagens te zien bollen en voor mij mag er zeker een heropleving komen wat die 2de hands machines betreft. Maar ja, in België slaagt er altijd wel iemand in om een goed draaiend kampioenschap stuk te maken... En altijd loze beloftes...na zoveel jaren 'dit is een overgangsfase' te moeten horen, sta ik toch sceptisch tegenover die nieuwe kampioenschappen. Hopefully someone will prove me wrong. :)

mrc 06-09-2011 09:48

Dat van die drankbarakken viel mij ook op op zaterdag,en dan herriner ik me nog de uitspraken van iemand van speedworld vorig jaar,in 2011 meer dan 50 wagens,triestig om zien dat er rond 11 uur s'avonds nog maar een 14 tal wagens reden,waar is de tijd van Belcar een 10 tal jaren geleden?60+ wagens,goeie randanimaties in de paddock,simulators,hopelijk kan volgend jaar het tij gekeerd worden als het nog niet te laat is.Misschien zit de crissis er ook tussen,ik ga reeds meer dan 10 jaar naar de 24 uur in Zolder,hopelijk volgend jaar weer.

Belle 06-09-2011 12:01

Beetje OT, maar blijkbaar maken ze er niet alleen in ons land een zootje van:

https://www.facebook.com/notes/murie...50263106166152

fenixracing 06-09-2011 12:23

http://www.racingworld.be/news/8137/...-kinderen.html

Toch iemand die zijn nek wil uitsteken.
Nu vraag ik me wel af dit ook met geluidsbeperking gaat zijn. Want dit viel me wel tegen bij de desmc. Voor al als een clio meer lawaai maakt dan een porsche.

fenixracing 06-09-2011 12:24

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 270717)
Beetje OT, maar blijkbaar maken ze er niet alleen in ons land een zootje van:

https://www.facebook.com/notes/murie...50263106166152

http://www.racingworld.be/news/8136/...duitsland.html

Beetje meer info over het voorval.

Jakke.be 06-09-2011 12:37

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 270714)
Trouwens, kan iemand mij vertellen waarom al die drankbarakken dicht waren?? 30 graden op zaterdag en geen drank rond het circuit kunnen kopen. Niet te begrijpen...

Voor mij was de koers geslaagd, alsook de sfeer in de paddock...maar van dat festival heb ik echt geen kaas gegeten. Ik hoor liever het gebrul van de wagens dan 'boenke boenke' de hele nacht. En dan overal zatte mensen langs de kant van de weg en die zomaar de straten overstaken zonder kijken. Dacht al dat ik iemand ging meesleuren naar mijn hotel... Nee, ik vind de combinatie koers en festival totaal niet geslaagd. Totaal ander volk en mentaliteit, wat totaal niet samengaat met raceliefhebbers. Dus hopelijk *niet* voor herhaling vatbaar.

De DSC wagens deden mij denken aan de Belcar-periode in 2004-2005 zo. Fijn om die wagens te zien bollen en voor mij mag er zeker een heropleving komen wat die 2de hands machines betreft. Maar ja, in België slaagt er altijd wel iemand in om een goed draaiend kampioenschap stuk te maken... En altijd loze beloftes...na zoveel jaren 'dit is een overgangsfase' te moeten horen, sta ik toch sceptisch tegenover die nieuwe kampioenschappen. Hopefully someone will prove me wrong. :)

Kheb uw tekst gewoon integraal gequote. Kwestie dat 'm twee keer op de site staat voor het geval iemand er de eerste keer heeft over gekeken... Ik zou het zeker ni beter kunnen verwoorden...

guntha 06-09-2011 13:15

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 270718)
http://www.racingworld.be/news/8137/...-kinderen.html

Toch iemand die zijn nek wil uitsteken.
Nu vraag ik me wel af dit ook met geluidsbeperking gaat zijn. Want dit viel me wel tegen bij de desmc. Voor al als een clio meer lawaai maakt dan een porsche.

Die petitie is een schitterend idee, alleen vind ik de derde regel wat raar.
Ik denk dat de meerderheid van de wagens die stilstaan ouder zijn dan 5 jaar. Waarom deze nu niet in de bgdc rijden weet ik niet, misschien door de weinige media aandacht ofzo. Laat deze wagens ook gewoon toe, dan heb je nog meer volk rondrijden. (alleen ja, dan is het misschien weer concurentie?)

Regel 8 en 3 spreken elkaar dan een beetje tegen.

Hopelijk krijgen zij het rond voor volgend jaar en worden ze aangesteld als promotor. Zo kunnen wij met onze auto's ook terug buiten komen (nu te jong voor bgdc)

BSOT 06-09-2011 13:33

Om in de BGDC te mogen uitkomen moet je voldoen aan 3 voorwaarden:

- geen piloten met buitenlandse licentie
- niet meer dan 2500cc
- wagens niet jonger dan 5 jaar

Alle wagens welke dus meer dan 2500cc, ongeacht de ouderdom zouden in de nieuwe Belcar 2012 moeten toegelaten worden.
Wagens welke kunnen uitkomen in de BGDC moeten in de BGDC blijven.

Wagens welke opnieuw hun plaatsje op de startgrid zouden moeten krijgen: ALLE Porsches met uitzondering van de GT3, de BMW's M3 (3liter), de BMW 120diesel, de Clio fase III, de Seat Super Coppa, de Alfa's 156, Viper van Lumbeeck, Ultima van Derdaele, enz... kortom alles meer dan 2500cc of jonger dan 5 jaar, gewoon zoals het was maar met respect voor de BGDC. Minder dan 2500cc en ouder dan 5 jaar -BGDC heeft de perfecte formule om de eerste stappen te zetten in de autosport.

De oude klasse 4 uit de DSMEC (1600 tot 2500cc) zou dan enkel nog toegankelijk zijn voor wagens jonger dan 5jaar, voor de rest zou de klasse indeling kunnen behouden blijven.

Momenteel hebben we weet van meer dan 35 wagens welke gewoon stil staan.

tarzancorner 06-09-2011 13:37

3 keer in NL zie ik niet zo gauw gebeuren we zitten hier in NL vast aan een strengen geluidslimieten en worden de kosten niet erg hoog om zo vaak buiten de grenzen te rijden voor sponsors is dat vaak niet erg intressant.

fenixracing 06-09-2011 13:45

Jammer dat deze petitie enkel voor de rijders/teams is.
Klinkt allemaal goed.Maar gaat er ook een geluidslimiet op deze serie dan komen?

BSOT 06-09-2011 14:16

Quote:

Originally Posted by tarzancorner (Post 270723)
3 keer in NL zie ik niet zo gauw gebeuren we zitten hier in NL vast aan een strengen geluidslimieten en worden de kosten niet erg hoog om zo vaak buiten de grenzen te rijden voor sponsors is dat vaak niet erg intressant.

Beste Tarzan :)

Die geluidslimieten hebben we ook in België en circuits spelen daar handig op in om zo de enkele weekends die ze hebben fors duurder te maken. Er komt niets nieuws, het is een vervanging van. BSOT is geluid, Historics, Belcar, allemaal 107 dBa. Door samen te rijden in 1 weekend neemt het aantal dagen welke ze samen opnemen net af.

Kosten hoger? Kan je mij even voorekenen wat het verschil zou zijn om met de vrachtwagen vanuit Gent te rijden naar Francorchamps of Assen. Dat verschil is 60km. Alles op 1 weekend leggen 100km verder kost veel minder dan donderdag of vrijdag al beginnen hoor.

Grenzen? Benelux is 1 land. Veel Belgische bedrijven hebben ook interesse in Nederland en omgekeerd. Frituur Jeannine zal er inderdaad weinig aan hebben in Snetteron dat is juist. Maar of frituur Jeannine ook return verwacht voor het geschonken bedrag is iets anders. Niets of niemand zegt dat de kalender ook vast staat. Het is gewoon een gegeven dat we, indien we succesvol willen zijn verder moeten kijken dan onze neus lang. Diverse grote Belgische bedrijven willen investeren in de autosport maar willen BeNeLux gaan. Als deze de nodige centen op tafel leggen zodat het kampioenschap doorgang kan vinden, dan denk ik niet dat de piloten/ teams er een probleem zullen van maken om 60km verder te rijden. Er zijn namelijk minstens 3 wedstrijden op Belgische bodem waar zij hun genodigden wel kunnen ontvangen.

BSOT 06-09-2011 14:18

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 270724)
Jammer dat deze petitie enkel voor de rijders/teams is.
Klinkt allemaal goed.Maar gaat er ook een geluidslimiet op deze serie dan komen?

Is allemaal nog wat vroeg om over te oordelen. Maar in het kader van enkele kampioenschappen samen in 1 weekend kan het niet anders dan een geluidsweekend zijn.

Mitchio 06-09-2011 15:58

Heel goeie petitie, met erg goede voorwaarden ...

Nu wat het toelaten van GT3 betreft ... Deze zouden misschien wel kunnen toegelaten worden, maar dan onder de voorwaarden zoals in DSMEC ... ze in klasse 1 laten rijden. Het gaat dan enkel om teams die WILLEN rijden met de GT3 in de nieuwe Belcar, ook na het ontvangen van de reglementen. Heel wat teams met een GT3 willen namelijk rijden om te winnen, en zullen gaan voor het nieuwe kampioenschap in het kader van de Belgian Racing Series, maar anderen, die endurance willen rijden en ECHT willen racen voor de fun en ECHT willen strijden voor de overwinning, zou ik dan wel toelaten tot de Belcar. Maar het is idd niet de bedoeling om de GT3 naar de Belcar te krijgen, buiten mss de oudere versies.

Het lijkt me goed om inderdaad de stilstaande wagens terug aan het racen te krijgen. De Porsche´s van First, AD-Sport, Speedlover, 996 Cup´s, Clio´s ... zo staan er genoeg stil.

Voor de rest lijkt het me erg goed om terug te gaan naar een principe zoals in de DSMEC twee en drie jaar geleden. :)

Mitchio 06-09-2011 16:37

http://www.youtube.com/watch?v=rnXE5X5BFGA

Ik krijg heimwee als ik dit zie ... Hoeveel wagens daaruit zien we nu nergens meer rijden, erg jammer ;)

Belle 06-09-2011 16:59

Quote:

Originally Posted by BSOT (Post 270725)
Kosten hoger? Kan je mij even voorekenen wat het verschil zou zijn om met de vrachtwagen vanuit Gent te rijden naar Francorchamps of Assen. Dat verschil is 60km. Alles op 1 weekend leggen 100km verder kost veel minder dan donderdag of vrijdag al beginnen hoor.

Ik zou wel willen weten hoe jij naar Assen rijdt want de vorige keer deed ik er 3u30 over vanuit Gent. :+ En Francorchamps doe ik in 2 uur...

Drie races in NL vind ik precies wat veel voor een Belgisch kampioenschap. OK, de DSC doet hier ook veel races aan maar ik vind dat ik al genoeg kilometerkes doe om races te gaan zien. :p

Het opzet van de petitie vind ik wel goed. Ben eens benieuwd hoeveel teams en piloten er zullen reageren.

fenixracing 06-09-2011 17:11

Hier verlang ik nog meer naar.
http://www.youtube.com/user/riddlerk.../0/CmRFCYgPRhE
Jammer dat dit het beste is dat ik kan vinden over 2006 en 2005.

RKG 06-09-2011 18:13

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 270732)
Hier verlang ik nog meer naar.
http://www.youtube.com/user/riddlerk.../0/CmRFCYgPRhE
Jammer dat dit het beste is dat ik kan vinden over 2006 en 2005.

jaja gefilmd met ne oude camera met een kapotte microfoon :D

BSOT 06-09-2011 18:37

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 270731)
Ik zou wel willen weten hoe jij naar Assen rijdt want de vorige keer deed ik er 3u30 over vanuit Gent. :+ En Francorchamps doe ik in 2 uur...

Tja Belle :) ik bedoelde eigenlijk Zandvoort, Assen is inderdaad dikke 3 uur rijden maar dan toch weer zoiets als naar de Ring.

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 270731)
Drie races in NL vind ik precies wat veel voor een Belgisch kampioenschap. OK, de DSC doet hier ook veel races aan maar ik vind dat ik al genoeg kilometerkes doe om races te gaan zien. :p...

Voor alle duidelijkheid, het zou een Benelux kampioenschap moeten zijn. Anders is Snetterton de buitenlandse race en kan Nederland niet meer. 4 x B en 2 x Nederland zou ook kunnen maar hangt af van beschikbaarheid circuits.

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 270731)
Het opzet van de petitie vind ik wel goed. Ben eens benieuwd hoeveel teams en piloten er zullen reageren.

Ik ook :)

fenixracing 06-09-2011 19:11

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 270733)
jaja gefilmd met ne oude camera met een kapotte microfoon :D

Heb jij dit gefilmd? Is het enigste wat je nog echt kunt vinden op youtube van de belcar.

Belle 06-09-2011 19:18

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 270735)
Heb jij dit gefilmd? Is het enigste wat je nog echt kunt vinden op youtube van de belcar.

Jammer dat HIBN hun videos van 2004 en 2005 niet hebben laten staan op de site. Die waren altijd zo leuk om naar te kijken. Origineel waren die van Videohouse geloof ik (beelden waar pitstop ook gebruik van maakte). Had ze gelukkig in de tijd gesaved. :p

Mitchio 06-09-2011 19:30

HIBN.TV, nog zoiets dat we de laatste jaren verloren zijn ... vroeger kon je de races daar live op zien ... al moet ik zeggen dat de live coverage van de 24 uren van Zolder afgelopen weekend ook erg leuk was om te volgen via internet, graag meer van dat ;)

Mitchio 06-09-2011 19:36

Op HIBN vind ik wel nog steeds video reviews terug van 2006 enzo, erg leuk! :)

Belle 06-09-2011 19:38

Quote:

Originally Posted by Mitchio (Post 270738)
Op HIBN vind ik wel nog steeds video reviews terug van 2006 enzo, erg leuk! :)

Die link wilde daarnet niet laden. Kan je die even plaatsen? Wanneer ik op motorsports klik, krijg ik namelijk niks te zien...

EDIT: found it :)

http://www.hibn.tv/content/recherche...cherche=belcar

Race review Belcar Last Race 2006:
http://www.hibn.tv/content/article.php?id_article=1518

fenixracing 06-09-2011 20:35

Nog meer ellende, blijkbaar is er iemand niet vrolijk.
Tip chek H VDV facebook

De uren die ik op hibn.tv door gebracht heb.
Ik geloof dat je wel dvds van de oudere seizoen kunt krijgen.
Ik zou graag nog is de oude pitstop afleveringen kijken,
dat waren nog is tijden.

Mitchio 06-09-2011 22:28

Ik heb heel vaak naar dezelfde herhalingen gekeken vroeger, het blijft gewoon heerlijk om te zien ... :)

RKG 06-09-2011 23:30

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 270735)
Heb jij dit gefilmd? Is het enigste wat je nog echt kunt vinden op youtube van de belcar.

Yep dat heb ik nog gefilmd. Laatste jaren film ik wel niets meer.

marcel 07-09-2011 00:13

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 270732)
Hier verlang ik nog meer naar.
http://www.youtube.com/user/riddlerk.../0/CmRFCYgPRhE
Jammer dat dit het beste is dat ik kan vinden over 2006 en 2005.

toen werd er ook al geklaagd dat de corvettes te oppermachtig waren, en dat de Belcar om zeep was...

fenixracing 07-09-2011 00:34

lol dat herinner ik me ook nog vooral de discussie over pk sport difusser, als ik me niet vergis. Dit kan ook een ander jaar geweest zijn.

sturgis 07-09-2011 00:45

Wel, ik moet zeggen, het was triestig... Hel zal volgend jaar toch anders moeten want anders ga ik niet meer.

t'was er een beetje over dit jaar, begon al goed bij het binnenkomen, eerst half uur staan sukkelen om op camping te geraken, omdat blijkbaar de organisatie van dat festival daar het voor het zeggen had. Daar één of andere gladde pippo wouons daar nog es 50 euro camping laten betalen... :no: yeah right... dan moest em toch ietske gladder zijn, want hij had het verkeerde volk voor zich...

Die radiozender, waar op autosport.be sprake van was, was er natuurlijk niet... een videowall die naar de binnenkant van de paddock gericht was (:confused:) die van het circuit haast niet te zien was door al de tenten...
Nu, laat ons eerlijk zijn, de commentaar op zolder is altijd al rampzalig om volgen, als je ergens op je gemakje wilt zitten, zoals bvb aan de sacraments heuvel... maar dit jaar wist je gewoon niets! enkel boenke-boenke-boenke-boenke. Na, 2.5u wedstrijd, was het me zo beu als pompwater, en ben ik maar effe naar camping getrokken... waar de boenke-boenke-boenke nog wa luider was :frusty:

Ik snap de redenering nie echt, meer volk trekken naar de 24u.... Nu die duizenden mannekes van 15-16 jaar die ik daar heb zien ronddesteren... is dat het volk dat je wil aantrekken voor de 24u ? Wat kan hen da koerske daar schelen?? die zijn daar om te feesten, niet om geld uit te geven op het circuit...
Nu, Pas op, ik heb niet tegen een party tijdens de 24u , integendeel, die truck/dj booth/mega luidspreker die daar vroeger midden in te paddock stond, en waar IEDEREEN die een weekendticket voor de 24u had, kon bijwonen, was prachtig, en was een ferme ambiance! Dat was Vlaamse Kermis... maar zo een megafestival, waar ge 1- al nie binnen moogt, 2- den helft van t'circuit inpakt en 3- u als trouwe autosportbezoeker het gevoel hebt dat de 24u bezoeker daar eigenlijk maar van minder belang is dan de festivalbezoeker.... nee dank u...

En wa Belle daar zegt is ook waar, s'nacht paar vrienden tegengekomen, ook trouwe bezoekers van de 24u nacht, en die waren al meer dan half uur op zoek geweest naar een kotteke waar ze een pintje konden drinken...

Het is te hopen dat er iets van die petitie komt, want zo kan het idd niet verder.


All times are GMT +2. The time now is 17:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.