|
#1
|
||||
|
||||
Belcar 2011, de nieuwtjes....
Wellicht....
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
FFSA zou prioriteit worden volgend jaar (met 2 Franse rijders). Belcar kan erbij komen als er rijders en centen aanwezig zijn (althans dat is wat ik begrepen heb uit het bericht op turbomagazine).
|
#3
|
||||
|
||||
Nog een mogelijk project voor 2011, reeds gespot op donderdag 20-10 te CZ.
Persbabbel: Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#4
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat het hier gaat om de GT1-look Scotty GT waarvan ook voor het huidige seizoen sprake was?
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
__________________
www.krisgilissen.net |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
Met welke banden gaat de Belcar volgend jaar rijden ? Als ze de banden vrij laten, hebben ze meer succes hebben.
Wat er de laatste race ( de 10 uur ) gebeurde, is voor sommige teams een rechtszaak waardig. Gelukkig voor de organistatie ging het, gelukkig, niet over de topteams maar over "kleinere teams". Een pure schande. C U |
#8
|
||||
|
||||
Michelin heeft nog een contract voor 1 seizoen. Tender was voor 2 seizoenen. Toen alles op Dunlop stond wou iedereen Michelin want deze waren sneller. Nu alles op Michelin staat ......
Inderdaad, misschien even de klok 5 jaar terug zetten en iedereen gewoon laten rijden op wat ze zin hebben. |
#9
|
||||
|
||||
De essentiële vraag in verband met de banden is of de schaalvoordelen van een enkele bandenleverancier (als die er al zijn in de praktijk?) opwegen tegen het voordeel van de keuze te hebben. Na de problematiek van de afgelopen 10 Hours of Zolder lijkt de slinger naar de tweede oplossing terug te keren .
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
|
#12
|
|||
|
|||
Iemand de Belcar Prospeed Porsche GT3 no 61 kopen?
Staat hier te koop: http://www.belcar.com/nl/zoekertjes/detail.php?id=230 |
#13
|
|||
|
|||
Ook de 60 staat te koop:
"PROSPEED MY 2010 PORSCHE 997 GT3R #60 for sale" Alsook de FIA GT3 Porsche 997 RSR Allen op Belcar site (Ook Aston Martin van Marchal) |
#14
|
||||
|
||||
Na Chad Racing nu ook blijkbaar bij ProSpeed uitverkoop
|
#15
|
||||
|
||||
Als ik het zo lees, de Chad ferrari's te koop, de ProSpeed porsches te koop ...
Hoe zal de GT3 klasse er dan uitzien in de Belcar in 2011? Gelukkig komt KRK op de proppen met de Mercedes SLS AMG GT3. Hopelijk WRT terug met de Audi's R8. Misschien opnieuw één (of meerdere) lambo's? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|