![]() |
Hmz, ff na Michelin bellen voor fabrieksrubber? :p
|
Wat my opvalt op de deelnemerslijst, tot nu toe nog geen Vanina Ickx te bespeuren. Zou ze niet mogen van Audi? :confused:
|
Quote:
|
Ik zat nog eens door die deelnemerslijst te bladeren...
Maar sinds wanneer rijdt PSI Experiénce onder een FRANSE vlag? Het team wordt door een Fransman geleidt, maar had toch nog een Belgische Nationaliteit...of ben ik verkeerd?? |
Quote:
En Bernard Delhez, is dat ook gene Belg? Heeft die vorig jaar niet op de Jaguar Silhouette gereden? :confused: |
Dries Heyman vervoegt het First Motorsport-trio.
Bron: Menne meelboks :p |
hi
Entry-List PSI is echt een zeer apart team. Volgens mij rijden er 2 Corvette's van hetzelfde team rond. Maar waarom rijdt de ene wagen onder een Franse Vlag, (de C5-R), terwijl de C6-R onder Belgische vlag rijdt..??? Of zijn dit dwalingen van de organisatie ??? @Iceman: Fred Bouvy is inmiddels weer Belg. |
ik vermoed dat men de nationaliteit "toekent" aan de hand van de licentie van de betrokken piloot. dus franse licentie, franse vlag ernaast ...
Wat betreft de tweede wagen: Als iemand de wagen volledig afhuurt met of zonder service, dan kan hij die inschrijven via een renstal of team uit het buitenland. |
Kox rijdt op de Aston van BMS, dada Lamborghini...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Of bedoel je dat Kox rijd tijdens de GT3 races voor BMS?? |
RaceXpress... Hij rijdt wel degelijk voor de DB9R
|
Quote:
Vraag me af of Zakspeed Saleen wel gaat rijden, nog steeds geen 3de piloot aangekondigd... geen interesse? Kan ik moeilijk geloven... ik hoop zo op Uwe Alzen.. maar die was bezet was al gezegd zeker? |
Quote:
|
Quote:
Saleen ervaring zal heel waarschijnlijk wel necesarry zyn zeker?:) |
Thommy Erdos of Mike newton?
|
Quote:
|
Quote:
|
Een paar weken geleden werd hier aangegeven op welke zender de Fia GT zou getoond worden. Ik denk dat het via de kabel was, op een Franse Zender. La Deux en RTL-TVI is het alleszins niet. Op Motors.tv wordt er ook niks getoond. Weet iemand op welke zender dit live te zien zal zijn?
Ik vertrek morgenavond al dus wil ik graag m'n DVD tegoe inzetten. ;) EDIT: ondertussen zelf teruggevonden op pitstop.tv: Quote:
Zaterdag 15.45 - 16.45 uur 18.00 - 18.30 uur 19.30 - 20.00 uur 22.10 - 22.30 uur Zondag 10.45 - 11.15 uur 13.30 - 14.00 uur 15.30 - 16.15 uur Dat wordt wat om DVD in te zetten...al die verschillende tijdstippen. Maar ik ga niet klagen, ben blij dat toch één zender het live uitzendt! ;) |
Quote:
|
Nog twee belgen extra in GT2: Steve van Bellingen en Damien Coens op de porsche van Bratislava racing
|
Ik lees op pitstop.tv dat Manthey met 28 kg ballast moet rijden omdat de wagen snel was tijdens de testdag en dat RACB de BMW M3 GTR wil weigeren.
|
Quote:
|
Quote:
mvg Joost |
Quote:
Blijft natuurlijk dat de Saleen niet als de meest betrouwbare wagen te "verkopen" valt aan piloten, zeker niet over 24u... (ookal heeft Zakspeed één van de betrouwbaarste Saleens) Quote:
En deze keer heeft v Campenhoudt eens groot gelijk wat mij betreft! En ik heb voor alle duidelijk heid niks tegen BMW / Duller of wat dan ook, maar regels zijn regels, voor iedereen! Ik lees ook net in de previeuw op pitstop.tv dat Hemroulle het duo Penders/Lamot gaat vervoegen, zonder twijfel een man die de wagen ook steeds gaat heel houden en zo de Prospeed naar voor zal loodsen in de klasse. Wel raar dat Bart Couwbergs het Pro Speed team niet vervoegd! Ondertussen zijn we al kort genaderd en worden de weersvoorspellingen dus betrouwbaarder... > woensdag - donderdag - vrijdag > zaterdag - zondag De pole zal dus zonder twijfel op donderdag avond gedraad worden, zodat kwali3 een maat voor niks zal zijn in de regen... terwijl de race zelf dus droog zou gaan zijn. |
Quote:
Quote:
Bron...persbericht Zakspeed. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Omdat die gehomoligeerd is als tourwagen?? Porsche 997 is zelfs nog niet gehomoligeerd en mag wel meedoen... Dikke flauwe kul vind ik dit, als je zo gaat doen dan verklein je trug je grid die nu zo mooi gevuld was... wat maakt het nu uit of die meedoet... Die Duller BMW M3 GTR E46 is ook maar een 3.2L V6 hoor... vergelijk het met de snelste cup porsches... wat maken ze zich dan zo druk over deze beauty.. |
Ik ben eigenlijk voor het eerst wel wat zenuwachtig.
Ben blij dat First me de kans gaf om nog deel te nemen. Wat een korte trip naar Lausitz. Er was budget voor de 24H op de Corvette wat mij betreft maar dan moet je ook nog 3 andere hebben hé. Nu kan ik én mijn jongensdroom waarmaken, én de 24H Zolder rijden op een leuke wagen. Ben eigenlijk wel eens benieuwd. |
Quote:
|
First in 24H Francorchamps en iets anders :) in 24H Zolder.
Geen Corvette - reden: niet genoeg centen gevonden om 3 andere piloten te bekostigen. |
Quote:
Voor de BMW Z4 M Roadster en Porsche 997 GT3 RSR werd/wordt een uitzondering gemaakt omdat het om een wereldpremiere gaat. |
Quote:
|
I know ;) breng er mij 3 hé :)
I sniet zo simpel voor deze budgetten, geloof me. |
Quote:
|
Zie maar dat je spiegels goed staan afgesteld!!;)
|
de RACB is weer vrolijk bezig de Belgische autosport te promoten:
Quote:
de deelname van de M3 is dus onzeker |
Wat heeft RACB eigenlijk in de pap te brokken hier? Heeft het te maken met de nationale klassen?:rolleyes:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:17. |