Quote:
|
De manche in Dijon vervalt en wordt vervangen door een race in het voorprogramma van de WTCC in Zolder.
Bron : Website Belcar |
spijtig ,was altijd mooi om belcar autos eens op een ander circuit te zien rijden
|
Waarom rijden ze niet een keer op Assen de DSC is vaak te gast in Belgie ze moeten zelf de 24 uren over eind helpen.Ik kan niet zeggen dat de kalender uitgebalanceerd is met 2 race weekende vlak achter elkaar en nog in April ook
dan ben je erg afhankelijk van het weer of er veel volk op af komt. |
Quote:
|
de meeste zullen wel uit eigen zak rijden zeker ,met sponsors heb ik toch mijn gedacht over,na al die jaren meegelopen ,toch al een en ander gezien en gehoord
|
Quote:
|
Speedworld meldt dat de switch van Dijon naar Zolder WTCC er gekomen is op vraag van bepaalde teams. Vonden een buitenlandse trip te duur en Zolder beter voor lokale sponsors en voor het uitnodigen van gasten.
|
IMHO, is Dijon wel leuk voor teams en rijders maar moeilijk verkoopbaar aan sponsors.
Het is al moeilijk genoeg om er te vinden voor binnenlandse races, laat staan buitenlandse. |
Ik herriner me vooral klapbanden in Dijon...
|
Ligt dat niet meer aan de banden zelf dan aan het circuit?
|
Quote:
|
Quote:
|
Nu zegt men net op Exqi Sport dat de Belcar Endurance deel zal uitmaken van het WTCC in het 'openingsweekend' voor de Belcar. Huh? Er staat toch al ééntje gepland op 10 april ook?
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:48. |