![]() |
Quote:
Doodzonde! :( |
Quote:
WTCC en FIA-GT rijden niet meer samen |
Quote:
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
|
tja, voor fans van FIA-GT zou WTCC voorprogramma moeten zijn, en omgekeerd
|
Quote:
"Il est possible que l'on retrouve aussi la Storm bleue au départ des 24 Heures de Spa." bron: www.virages.net |
Quote:
Quote:
Bron: http://www.ffsa.org/detailArticle.ph...nnee-&id=11046 |
Laat maar komen die dikke bakken :eek:
Ik val allicht in herhaling - maar wat een geweldige startgrid gaan we dit jaar hebben !! :drewl: Om nog te zwijgen van FIA GT3 en de World Series als kers op de taart... |
FIAGT3's kunnen ook deelnemen aan de 24 uren wat zeker voor heel wat diversiteit gaat zorgen.
Ik merk dat er heel wat meer interesse is voor de etmaalrace. Weet er iemand de oorzaak hiervan? |
Ik kan nu al niet meer wachten tot de 24 uren van Spa als ik dit allemaal lees! Prachtig gewoon dat de GT3's ook mogen deelnemen. Het zal echt watertanden worden met al die DBR9's... Dat het maar snel juli is!
|
Welke GT3's zouden er deelnemen in Spa?
- Barwell zou met één of twee Astons komen - ... |
Quote:
gaat deelnemen aan de 24 uur want op de FIAGT deelnemerslijst zie ik hem niet;) |
Quote:
|
Racingworld.it maakte er een poos geleden melding van, maar da's idd van de baan. En Viper; nee, in die 575 zat niks meer. Die basis was té slecht om succes op op te bouwen. Er zitten fouten in de basis die meerijden vooraan gewoon onmogelijk maken.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 04:11. |