De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 24 uur van Spa 2006, de nieuwtjes vooraf (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12618)

Integra 22-06-2006 08:25

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Wie zou de 997 wagens trouwens runnen tijdens de 24 uur van Spa?

Zoals hierboven staat, Manthey.

Bramzel 22-06-2006 11:01

Op 10/10's word het artikel van Motosportaktuell redelijk onderuit gehaald, de 997 zou bijvoorbeeld nog niet gehomologeerd zijn en dat Lamy er als Prodrive-fabrieksrijder zou rijden zou ook onzin zijn.

Neo-242 22-06-2006 18:26

Ik heb verlof op 5 juli genomen:+

Viper GTS-R*** 22-06-2006 18:35

Mooi van Prosspeed om een 996 Cup in te zetten voor Duvel en CO.
Zouden ze net zoals vorig jaar ook hun 996 GT3-RS inschrijven met Penders/Lamot?

brr01 22-06-2006 18:44

Zijn er al teams en piloten bekend die er op 5 juli zullen bij zijn ? Was vandaag in Zolder en daar was het GLPK team met Kumpen , Longin en Hezemans uitvoerig de Corvette aan het testen...

MichelRacing 22-06-2006 19:01

Geen Oliver Gavin aan 't testen?

brr01 22-06-2006 19:10

Deze voormiddag niet....

Integra 22-06-2006 20:38

Quote:

Originally Posted by brr01
Deze voormiddag niet....

En in de namiddag spijtig genoeg ook niet. Ben dus een beetje voor niks naar Zolder gegaan.

smiley 22-06-2006 20:43

Quote:

Originally Posted by brr01
Zijn er al teams en piloten bekend die er op 5 juli zullen bij zijn ? Was vandaag in Zolder en daar was het GLPK team met Kumpen , Longin en Hezemans uitvoerig de Corvette aan het testen...

ik zou goossens wel als 4de wille zien.. maar Oliver Gavin zou natuurlijk ook geweldig zijn !!

Pegasus 22-06-2006 22:26

Goossens ipv Longin zou nog beter zijn :p

TT Racing 22-06-2006 22:41

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Zouden ze net zoals vorig jaar ook hun 996 GT3-RS inschrijven met Penders/Lamot?

Inderdaad, en wij zullen ook aanwezig zijn op de testdag.

vince 22-06-2006 22:45

Quote:

:Offtopic: Gratis bier??:P

Bramzel 22-06-2006 22:48

Aargh :( Ik had naar de testdag gewild maar hij blijkt samen te vallen met m'n diploma uitreiking :( Dus helaas moet ik hem gaan missen dit jaar...

Belle 22-06-2006 22:50

En die testdag is nochtans echt de moeite. Niet teveel volk en je kunt rustig alle wagens zien in de pitlane. Ik vind het altijd zo'n zalig dagje uit. :)

Brecht 23-06-2006 13:52

Ieder jaar ontdekt meer en meer volk die testdag. Resultaat : meer volk ieder jaar. Het gaat nog zo ver komen dat er in de pits geen publiek meer zal toegelaten worden

Belle 23-06-2006 13:56

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Ieder jaar ontdekt meer en meer volk die testdag. Resultaat : meer volk ieder jaar. Het gaat nog zo ver komen dat er in de pits geen publiek meer zal toegelaten worden

Bwa, ik denk niet dat het zo'n stormloop gaat worden hoor. En vorig jaar merkte ik geen verschil met het jaar daarvoor. Daarbij, voor velen is het een werkdagje, dus moet men al congé gaan nemen...

The Interceptor 23-06-2006 14:02

Ja voila, 't is echt wel de moeite moet ik zeggen (liep er vorig jaar ook rond).
Maar dees jaar zal ik het toch moeten laten passeren, kzit al volgeboekt de eerste weken van juli :)

Wel jammer, want met de race zelf vrees ik ook er niet bij te zijn.

Integra 23-06-2006 17:25

Quote:

Originally Posted by corvetteboy

Gelukkig voor ons is FIA GT toch niet zo bekend, dus het zal nog wel enkele jaren rustig blijven.

Viper GTS-R*** 23-06-2006 19:13

Quote:

Originally Posted by Integra
Gelukkig voor ons is FIA GT toch niet zo bekend, dus het zal nog wel enkele jaren rustig blijven.

FIA GT voor ons toch niet zo bekend?? Dat begrijp ik niet goed hoor...

Belle 23-06-2006 19:21

Quote:

FIA GT voor ons toch niet zo bekend?? Dat begrijp ik niet goed hoor...

Je verdraait z'n woorden. ;)
'Gelukkig voor ons is Fia GT niet zo bekend'...wat hij dus wil zeggen is dat de Fia GT nog niet zo ingeburgerd is in ons landje zodat er nog geen massa volk op afstormt (op de testdag dan). Dat is toch hetgeen ik eruit afleid. :)

FIRE 23-06-2006 19:32

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Aargh :( Ik had naar de testdag gewild maar hij blijkt samen te vallen met m'n diploma uitreiking :( Dus helaas moet ik hem gaan missen dit jaar...

Proficiat

Viper GTS-R*** 23-06-2006 19:32

Quote:

Originally Posted by Belle
Je verdraait z'n woorden. ;)
'Gelukkig voor ons is Fia GT niet zo bekend'...wat hij dus wil zeggen is dat de Fia GT nog niet zo ingeburgerd is in ons landje zodat er nog geen massa volk op afstormt (op de testdag dan). Dat is toch hetgeen ik eruit afleid. :)

Haazoo owkey:D moet eerlijk toegeven dit jaar word ook mijn eerste 24uren van spa die ik live ga volgen op het circuit. Zal wat worden:)

Belle 23-06-2006 19:34

Quote:

Haazoo owkey:D moet eerlijk toegeven dit jaar word ook mijn eerste 24uren van spa die ik live ga volgen op het circuit. Zal wat worden:)

Ik kan u al één ding meegeven...het zal niet uw laatste zijn. :p

Viper GTS-R*** 23-06-2006 19:38

Quote:

Ik kan u al één ding meegeven...het zal niet uw laatste zijn. :p

Daar ben ik ook al van overtuigd, of ga ik toch van uit:D
De reden waarom ik nu nog maarpas ga kijken en niet vroeger is omdat ik tegen dan mijn rijbewijs heb en er dus geen probleem is inzake vervoer;)

Even iets anders, buiten Prosspeed zijn er nog teams uit Belcar of dergelijke nationale kampioenschappen die zouden meedoen? (VBM viper uit ffsa gt hier even buiten te laten want zij zijn alles behalva van zeker dat ze meedoen)

Belle 23-06-2006 19:40

Quote:

Even iets anders, buiten Prosspeed zijn er nog teams uit Belcar of dergelijke nationale kampioenschappen die zouden meedoen? (VBM viper uit ffsa gt hier even buiten te laten want zij zijn alles behalva van zeker dat ze meedoen)

Ik vraag mij ook af of PSI haar Corvette(s) zou inzetten. Want daar was toch sprake van in het begin van het seizoen...

Viper GTS-R*** 23-06-2006 19:49

Een persoon op 10/10's vermelde dat RSV Motorsport zich zou inschrijven met een Ferrari 430 GT en als piloten 'Peter Sundberg, Francisco Romero, Ronald Severin en Michel Ligonnet'
Iemand enige info over dit team en piloten? Heb er zelf nog nooit iets over gehoord...

FIRE 23-06-2006 20:22

www.rsv-motorsport.com

GT2-R 23-06-2006 20:25

Quote:

Ik vraag mij ook af of PSI haar Corvette(s) zou inzetten. Want daar was toch sprake van in het begin van het seizoen...

De calender op psi-motorsport.com is alleszins niet zo up to date. Halfweg 2006 staat de kalender van vorig jaar er nog op...:cool: . Hopelijk zijn ze iets sneller op de baan dan :D

Greets, Dr. Jozz

Mark 23-06-2006 21:02

Quote:

Hmm, geloof dat 997 verhaal pas 100% als ik het ook op andere pagina's zie. Want heb het nog niet op de grote pagina's gezien als DSC en Endurance-Info.com

.

Staat deze week in de Autosport. Luhr/ Dumas / Maassen / Bernhard / Lamy & Tiemann zijn de namen. Spa moet het visitekaartje worden voor de verkoop van 25 997 RSR'en voor 2007. Kostprijs is € 335.000 ...........maar dat is een detail :) 9 stuks zijn bestemd voor de States.

Belle 23-06-2006 21:07

Quote:

Originally Posted by Mark
.

Staat deze week in de Autosport. Luhr/ Dumas / Maassen / Bernhard / Lamy & Tiemann zijn de namen. Spa moet het visitekaartje worden voor de verkoop van 25 997 RSR'en voor 2007. Kostprijs is € 335.000 ...........maar dat is een detail :) 9 stuks zijn bestemd voor de States.

Dan toch een RSR? Want in het stukje van Motorsportaktuell stond dat het over een GT3-RS ging.

Integra 23-06-2006 21:16

Quote:

Originally Posted by Mark
.

Is het nu de 997 RS of RSR? Wat is nu exact de naam?
Zijn er voor de rest al details beschikbaar? Welke motor?

Grig-O 23-06-2006 21:57

Quote:

Een persoon op 10/10's vermelde dat RSV Motorsport zich zou inschrijven met een Ferrari 430 GT en als piloten 'Peter Sundberg, Francisco Romero, Ronald Severin en Michel Ligonnet'
Iemand enige info over dit team en piloten? Heb er zelf nog nooit iets over gehoord...

Kijk eens op hun site bij FIAGT staat er een kalender waar er enkel 24 u Spa en Paul Ricard op staat...
---
Op de oficiële site van de 24 uren staat er op de nieuwspagina 'error'.
Is da bij iedereen?

Belle 24-06-2006 00:15

Op de officiële site van Ortelli:

Quote:

Je suis aussi très content de m’être montré digne, comme à Sebring l’an dernier, de la confiance de David Richards, le patron de Prodrive. Et j’espère qu’il me confiera à nouveau, très bientôt, le volant de cette fabuleuse DBR9 aux couleurs de l’Angleterre… et de PlayStation. J’en ai déjà parlé avec Stéphane Sarrazin, et on ne peut pas rester sur une telle déception, il faut qu’on trouve une autre course à gagner très bientôt, une course
où je ne serai pas engagé sur la Saleen-Oreca, bien sûr !
Het verlies in LeMans blijft blijkbaar aan beide Stéphanes vreten... Hopelijk wordt die 'autre course' de 24 uren van Spa. :)

Maar de Saleen lijkt mij ook nog steeds een mogelijk kandidaat.

Meer wilde hij er alleszins niet over kwijt:

Quote:

D’ici là, je vous aurai probablement annoncé sur quelle voiture je participerai aux 24 Heures de Spa, fin juillet. Mais chut, pour l’instant c’est un secret !
We'll have to wait and see...

Integra 24-06-2006 07:16

Oreca rijdt normaal de 24 u van Spa met de Saleen. :)

Grig-O 24-06-2006 13:21

Ortelli wil dus zeggen dat hij wint met Saleen maar niet met Aston...

:eek: Oreca in 24 u Spa???
Het wordt echt een droomeditie (waar ik zal bij zijn)
Bron Integra?

kwil nu niet muggeziften, maar Oreca had toch twee Saleens?:gas:

Grig-O 24-06-2006 13:43

Nog een nieuwtje:
Het is nu zeker dat Vosse bij Vitaphone rijdt.
DUS: van de Poele-Bartels-Bertolini en Davies-Vosse-Biagi.

Maserati in de kleuren van Galeria Inno en Total?

Brecht 24-06-2006 14:05

Erg sterke line up toch bij Vitaphone.

Bramzel 24-06-2006 15:25

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Maserati in de kleuren van Galeria Inno en Total?

Geen Inno, maar wel Total. Stond een advertentie in het programmaboekje van LeMans, en de Vitaphone is idd de "officiele spa auto". Wat mij eigenlijk ook zegt dat Larbre niet meedoet, aangezien dat normaalgesproken het team is.

Brecht 24-06-2006 15:47

Artikel van endurance-info over Vitaphone

http://www.endurance-info.com/articl...d=2245&thold=0

Belle 24-06-2006 15:59

Quote:

Geen Inno, maar wel Total. Stond een advertentie in het programmaboekje van LeMans, en de Vitaphone is idd de "officiele spa auto". Wat mij eigenlijk ook zegt dat Larbre niet meedoet, aangezien dat normaalgesproken het team is.

Als Vosse al bij Vitaphone rijdt en Lamy op de RSR Porsche, dan denk ik ook niet dat Larbre zal meedoen.

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Ortelli wil dus zeggen dat hij wint met Saleen maar niet met Aston...

Nee, hij zegt dat hij z'n wraak wil nemen in één of andere (etmaal)race met de Aston Martin, tenzij hij verplichtingen heeft voor de Oreca Saleen.

Quote:

Originally Posted by Integra
Oreca rijdt normaal de 24 u van Spa met de Saleen.

Waar heb je dit gelezen, Integra?

All times are GMT +2. The time now is 22:56.