![]() |
Quote:
|
Op 10/10's word het artikel van Motosportaktuell redelijk onderuit gehaald, de 997 zou bijvoorbeeld nog niet gehomologeerd zijn en dat Lamy er als Prodrive-fabrieksrijder zou rijden zou ook onzin zijn.
|
Ik heb verlof op 5 juli genomen:+
|
Mooi van Prosspeed om een 996 Cup in te zetten voor Duvel en CO.
Zouden ze net zoals vorig jaar ook hun 996 GT3-RS inschrijven met Penders/Lamot? |
Zijn er al teams en piloten bekend die er op 5 juli zullen bij zijn ? Was vandaag in Zolder en daar was het GLPK team met Kumpen , Longin en Hezemans uitvoerig de Corvette aan het testen...
|
Geen Oliver Gavin aan 't testen?
|
Deze voormiddag niet....
|
Quote:
|
Quote:
|
Goossens ipv Longin zou nog beter zijn :p
|
Quote:
|
Quote:
|
Aargh :( Ik had naar de testdag gewild maar hij blijkt samen te vallen met m'n diploma uitreiking :( Dus helaas moet ik hem gaan missen dit jaar...
|
En die testdag is nochtans echt de moeite. Niet teveel volk en je kunt rustig alle wagens zien in de pitlane. Ik vind het altijd zo'n zalig dagje uit. :)
|
Ieder jaar ontdekt meer en meer volk die testdag. Resultaat : meer volk ieder jaar. Het gaat nog zo ver komen dat er in de pits geen publiek meer zal toegelaten worden
|
Quote:
|
Ja voila, 't is echt wel de moeite moet ik zeggen (liep er vorig jaar ook rond).
Maar dees jaar zal ik het toch moeten laten passeren, kzit al volgeboekt de eerste weken van juli :) Wel jammer, want met de race zelf vrees ik ook er niet bij te zijn. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
'Gelukkig voor ons is Fia GT niet zo bekend'...wat hij dus wil zeggen is dat de Fia GT nog niet zo ingeburgerd is in ons landje zodat er nog geen massa volk op afstormt (op de testdag dan). Dat is toch hetgeen ik eruit afleid. :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De reden waarom ik nu nog maarpas ga kijken en niet vroeger is omdat ik tegen dan mijn rijbewijs heb en er dus geen probleem is inzake vervoer;) Even iets anders, buiten Prosspeed zijn er nog teams uit Belcar of dergelijke nationale kampioenschappen die zouden meedoen? (VBM viper uit ffsa gt hier even buiten te laten want zij zijn alles behalva van zeker dat ze meedoen) |
Quote:
|
Een persoon op 10/10's vermelde dat RSV Motorsport zich zou inschrijven met een Ferrari 430 GT en als piloten 'Peter Sundberg, Francisco Romero, Ronald Severin en Michel Ligonnet'
Iemand enige info over dit team en piloten? Heb er zelf nog nooit iets over gehoord... |
|
Quote:
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
Staat deze week in de Autosport. Luhr/ Dumas / Maassen / Bernhard / Lamy & Tiemann zijn de namen. Spa moet het visitekaartje worden voor de verkoop van 25 997 RSR'en voor 2007. Kostprijs is € 335.000 ...........maar dat is een detail :) 9 stuks zijn bestemd voor de States. |
Quote:
|
Quote:
Zijn er voor de rest al details beschikbaar? Welke motor? |
Quote:
--- Op de oficiële site van de 24 uren staat er op de nieuwspagina 'error'. Is da bij iedereen? |
Op de officiële site van Ortelli:
Quote:
Maar de Saleen lijkt mij ook nog steeds een mogelijk kandidaat. Meer wilde hij er alleszins niet over kwijt: Quote:
|
Oreca rijdt normaal de 24 u van Spa met de Saleen. :)
|
Ortelli wil dus zeggen dat hij wint met Saleen maar niet met Aston...
:eek: Oreca in 24 u Spa??? Het wordt echt een droomeditie (waar ik zal bij zijn) Bron Integra? kwil nu niet muggeziften, maar Oreca had toch twee Saleens?:gas: |
Nog een nieuwtje:
Het is nu zeker dat Vosse bij Vitaphone rijdt. DUS: van de Poele-Bartels-Bertolini en Davies-Vosse-Biagi. Maserati in de kleuren van Galeria Inno en Total? |
Erg sterke line up toch bij Vitaphone.
|
Quote:
|
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:56. |