De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Champcars naar Zolder in 2007 !! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14313)

timo 26-06-2007 11:43

begrijp me niet verkeerd ik vind dat zeer goed dat ze dat uitzenden

Nicki_Mks 26-06-2007 11:51

Wie gaat commentaar voorzien? Van Elsen of De Cock? :D Nee, het is inderdaad goed nieuws dat toch iemand uitzendt. Misschien dat het niet slecht zou zijn voor de mensen onder ons die geen Frans verstaan moest VT4 ook de F1 overnemen...

Nicki_Mks 25-07-2007 20:05

Met T-1 maand staat de timing (eindelijk) op de site van CZ. Minder goed nieuws (veronderstel ik) is dat alle ticketcategorieën nog beschikbaar zijn...

Mark 31-07-2007 22:51

Enkele weken terug waren er berichten, o.a. in Het belang van Limburg, dat er nog een of andere spectaculaire stadsdemo aan zat te komen. In welke stad? Dat stond er niet bij.............

Heeft iemand ooit daar nog iets van vernomen? Ik ken nog drie zeer eigenwijze eikels die op 24 uur tijd zoiets in elkaar wisten te flansen in het stadje Kerkrade voor 15.000 toeschouwers ;)

mogas 02-08-2007 02:38

In Rotterdam word op 19 augustus de F1 demonstratie in de binnen stad gehouden

Aangezien Christijan Albers niet meer rijdt gaan er stemmen op dat Spyker niet meer welkom is tijdens dit evenement

De organisatoren schijnen het champcar team van Minardi USA proberen te strikken voor een demonstratie

Die zouden rond die tijd in Europa bivakkeren aangezien ze een week later in Zolder moeten rijden

Er is natuurlijk ook nog de twee nederlandse sponsors die hier belang bij hebben te weten Jumbo supermarkten en Muermans

We zullen zien of het bij een gerucht blijft of dat dit waarheid wordt

bill 06-08-2007 21:48

Een stomme vraag,maar kan er iemand vertellen
wat F1*2 betekent?
dank bij voorbaat

Mark 06-08-2007 22:16

Quote:

Originally Posted by bill (Post 216737)
Een stomme vraag,maar kan er iemand vertellen
wat F1*2 betekent?
dank bij voorbaat

Dat is een demo met F1 tweezitters door het team achter Paul Stoddart, basis van deze wagens zijn oude Arrows-wagens uit ik meen '98.

smiley 06-08-2007 22:21

champcar live op vt4 :eek: :applaus:
te hopen nemen ze een ervaren commentator.. (misschien die van sporza.. banden tussen een en vt4 zijn wel redelijk goed denk ik)
te hopen niet te veel reclame :crazy: :D

RKG 06-08-2007 23:28

zijn die van sporza dan ervaren...?

Ze hebben nu ook een persbericht uitgestuurd dat er kaarten op circuit zolder te verkrijgen zijn. De verkoop valt precies tegen, lijkt mij dan zo!

timo 07-08-2007 08:21

hopelijk kunnen ze gewoon deze van speed rippen ofzo

Mark 13-08-2007 18:16

Quote:

“Dit is voor ons supergoed! Het is een ontzettend mooi evenement met veel spektakel waar veel mensen op afkomen”, aldus een opgetogen Collé. “Bovendien doet er met Robert Doornbos ook een Nederlander aan mee. Voor het circuit van Zolder is het een heel bijzonder gebeuren, want in de BRL en natuurlijk de ChampCars wordt echt gas gegeven. Na de laatste Formule 1-race op dat circuit (1984), is dit het grootste evenement dat er sindsdien gehouden wordt!”

persreutel Collé http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=8000
Leuk die berichten van sponsors, hoort erbij ;) Nooit objectief, ook dat hoort erbij ;) Allemaal niks mis mee maar we doen niet aan geschiedsvervalsing :no: Of de champcars het grootste evenement na de F1 in 1984 gaan worden? Laten we het hopen maar qua toeschouwers aantallen tellen de wedstrijden van de DTM, begin jaren negentig en de World Series van de afgelopen jaren aardig mee.

buchinski 13-08-2007 19:56

Over toeschouwersaantallen ga ik me niet uitlaten maar qua spektakel zijn dit wel het krachtigste bolides die ooit "in anger" op Zolder reden. Met de mogelijke uitzondering van de F1 turbo's uit 1984, misschien ook de Ascari-Judds uit de euroboss serie, ik weet niet echt hoeveel PK's die uit hun 4-liter halen... hoewel ik denk dat zelfs de Champcars van tegenwoordig technologisch geavanceerder zijn dan die voormalige F1's.

Maar 750PK, gesteund door modern grondeffect, die "voor echt" op Zolder rijden, het zal wel een unicum zijn.

Xsara_VTS 14-08-2007 18:10

'k ben vandaag is gaan zien op Terlaemen en er zijn al enkele tribunes geplaatst.
Aan en na de Jochen Rindt bocht.

hier een Panorama zicht.
http://img504.imageshack.us/img504/8...ramade5.th.jpg

Marc 14-08-2007 18:14

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 216386)
Enkele weken terug waren er berichten, o.a. in Het belang van Limburg, dat er nog een of andere spectaculaire stadsdemo aan zat te komen. In welke stad? Dat stond er niet bij.............

Heeft iemand ooit daar nog iets van vernomen?

Stadsdemo in Hasselt gaat niet door. Naar verluidt omdat de auto's niet sneller dan 50 km/u mochten rijden over de groene boulevard.

Integra 14-08-2007 18:54

Quote:

Originally Posted by buchinski (Post 217117)
Over toeschouwersaantallen ga ik me niet uitlaten maar qua spektakel zijn dit wel het krachtigste bolides die ooit "in anger" op Zolder reden. Met de mogelijke uitzondering van de F1 turbo's uit 1984, misschien ook de Ascari-Judds uit de euroboss serie, ik weet niet echt hoeveel PK's die uit hun 4-liter halen... hoewel ik denk dat zelfs de Champcars van tegenwoordig technologisch geavanceerder zijn dan die voormalige F1's.

Maar 750PK, gesteund door modern grondeffect, die "voor echt" op Zolder rijden, het zal wel een unicum zijn.

Tuurlijk zijn de champ cars geavanceerder dan de oude F1's.

Over die Ascari Judds, ik zou rekenen op zo'n 650-700 pk hoewel ik hier niet zeker van ben.

redje 14-08-2007 20:08

Weet iemand wanneer dat kantoor op CZ voor de ticketverkoop open is? Zijn dat de gewone kantooruren?

bluelite 14-08-2007 20:15

Ja ;)

Nicki_Mks 15-08-2007 17:12

Iemand enig idee wat de mysterieuze "F1x2 on track activity" mag voorstellen, die ons de eerste twee dagen anderhalf uur moet bezighouden?

Mark 15-08-2007 17:42

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks (Post 217239)
Iemand enig idee wat de mysterieuze "F1x2 on track activity" mag voorstellen, die ons de eerste twee dagen anderhalf uur moet bezighouden?

http://forum.depaddock.eu/showpost.p...&postcount=207 ;)

Nicki_Mks 15-08-2007 18:05

Ah sorry, weekje weggeweest :)

gregske v 17-08-2007 11:15

weet iemand of je op vrijdag aan de ingang zelf nog tickets kan kopen?

RKG 17-08-2007 16:43

Waar moet je eigenlijk binnen gaan om in de groene zone van de eerste linkse te komen, want vraag mij af hoe je daar geraakt als er op die weg naar daar een tribune staat in de ickx. Of is dat nog een andere straat?

Mark 17-08-2007 19:51

Quote:

Originally Posted by gregske v (Post 217348)
weet iemand of je op vrijdag aan de ingang zelf nog tickets kan kopen?

Wees er maar zeker van dat op vrijdag kaarten kunt kopen ;) Bij (zowat) elk evenement (dus niet alleen autosport) zijn aan de kassa steeds kaarten te koop. Ook als er melding is dat het evenement uitverkocht is. Dit doen organisatoren vaak om problemen te voorkomen met toeschouwers die komen opdagen zonder kaartje.

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 217374)
Waar moet je eigenlijk binnen gaan om in de groene zone van de eerste linkse te komen, want vraag mij af hoe je daar geraakt als er op die weg naar daar een tribune staat in de ickx. Of is dat nog een andere straat?

Als het net zo is als in de DTM-dagen dan kun je gewoon over (een gedeelte van) het Herderspad lopen. Ticketcontrole vond plaatst aan de trappen van de tribune. Als je het filmpje op Pitstop bekijkt dan staan de tribunes op de parkeerplaatsen van het Herderspad. De weg zelf is dus vrij.....

guntha 17-08-2007 20:28

Ik heb mijn ticket ook op zak voor vrijdag. Ik hoop dat ik wat te zien ( en te horen krijg) van het programma. Beetje spectakel zou fijn zijn.

RKG 19-08-2007 11:15

De uitzending op vt4 begint rond half 3 met commentaar van Kris Wauters en Erik Van Hoorick.

bron: www.vt4.be

gregske v 19-08-2007 13:46

ik heb op dit moment nog geen ticket.heel waarschijnlijk mag ik mee binnen voor pers en media want ik werk voor raceflash.nl.
maar als ik nu geen kaarten heb kan ik altijd toch een kaart aan ingang zelf nog kopen?

guntha 19-08-2007 14:09

Quote:

Originally Posted by gregske v (Post 217487)
ik heb op dit moment nog geen ticket.heel waarschijnlijk mag ik mee binnen voor pers en media want ik werk voor raceflash.nl.
maar als ik nu geen kaarten heb kan ik altijd toch een kaart aan ingang zelf nog kopen?

Normaal wel denk ik. Anders moet je nog even naar zolder om kaarten te gaan halen.

wilmai 20-08-2007 18:17

Vanaf morgen 21/08/2007 zijn tickets voor gans het weekend of voor een specieke dag te koop op het circuit van zolder. Eveneens aan de kassas vanaf vrijdag morgen tot zondag.
En er is voorlopig nog plaats genoeg

sledge 20-08-2007 20:40

Blijkbaar is het gedaan met bestellen op sherpa.be, nu wordt er gelinkt naar één of andere Nederandse ticket site.

Mark 20-08-2007 20:53

Nog iemand iets vernomen Leinders en zijn deelname aan deze race?

Raceboy 20-08-2007 21:14

Quote:

Originally Posted by sledge (Post 217625)
Blijkbaar is het gedaan met bestellen op sherpa.be, nu wordt er gelinkt naar één of andere Nederandse ticket site.

met bronze tickets te koop :D

sledge 20-08-2007 21:25

Trouwens, net op vt4 reclame voor de race, met een wedstrijdje erachter voor VIP te worden.
Ik ga toch niet, veel te veel volk, dus waarom niet eens proberen hé. Een smsje kost niks. Pure geldklopperij, je blijft maar vragen toegestuurd krijgen. Ik heb alleen maar een gsm voor 2x in het jaar mee te bellen, dus kan ik gerust nu even doorgaan, zodat ik zeker moet herladen voor het jaar over is :champagne:

sledge 20-08-2007 21:26

Quote:

Originally Posted by raceboy (Post 217630)
met bronze tickets te koop :D

Ja, en rolstoelplaatsen :worship:
Zou je vanop die plaatsen deftige foto's kunnen nemen? Anders wil ik gerust €95 + verhuurkosten van zo'n ding betalen hoor.

Mark 20-08-2007 21:49

The Eagle has landed!

Quote:

Afgelopen nacht brachten twee MD-11F vrachtvliegtuigen van Fedex de Champcar naar Europa. Na een trans-Atlantische vlucht arriveerden beide vliegtuigen vanuit Indianapolis op Schiphol. Aldaar werden ze opgewacht door 18 vrachtwagens van de Pieter Smit Group uit Nieuw Vennep.

http://www.autosport.nl/cms/images/s...the_wagens.jpg

http://www.autosport.nl/actueel/news...39&rubriek=int
Enkele Zolderse vrijwilligers weten bij deze dat ze tijdens de Champcarwedstrijd in ieder geval op reserve staan ;)

yannick88 20-08-2007 23:21

timing

Hallo ,
Kan er iemand de timing plaatsen voor volgend weekend ?

Mvg

Mark 20-08-2007 23:55

http://www.circuit-zolder.be/assets/...t%20timing.pdf

PorscheGT 21-08-2007 00:50

Ik lees zonet deze topic, ik denk niet dat iemand hier al gepost heeft dat er donderdag ook iets te doen is in het Jubelpark te Brussel i.v.m. De ChampCar ..

Las dit vorige week al op Pitstop.tv ..

RKG 21-08-2007 07:42

in het hbvl staat te lezen dat er 100000 verwacht worden en dat men in bolderberg en viversel niet via 2 richtingen kan geraken.

Rob 21-08-2007 08:12

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 217626)
Nog iemand iets vernomen Leinders en zijn deelname aan deze race?

Soddart zet zijn 3de wagen dan toch niet in, Leinders heeft vorige week voor de zekerheid gekozen en vliegt naar turkije om daar de F1 van commentaar te voorzien.

RKG 21-08-2007 08:48

Misschien had de RACB nog wat geld moeten toestoppen zoals ze met Duval deden...

All times are GMT +2. The time now is 17:25.