![]() |
Quote:
|
Quote:
Tis ne keer iets anders e Is die Maserati al te zien op de affiche? (en is die er al?) |
Heb met m'n telefoon een foto van de advertentie gemaakt, is dus geen topkwaliteit maar 't is goed te zien. Total op de Vitaphone en een gelikt nieuw jasje voor de GLPK als we dit zo mogen geloven.
http://img201.imageshack.us/img201/7...01364bv.th.jpg |
Quote:
|
Die Aston daar achter lijkt wel op de officiële, want heeft BMS geen witte streep over de motorkap? En weet iemand misschien welke die rode wagen achter de Maserati is? Misschien die 997 al? Die wagen lijkt me niet echt de 430 dus ..
|
Programma boek van Le Mans er maar bij gepakt voor de juiste grootte en kleuren.
De Aston Martin is grijs en de rode wagen lijkt meer op een 'gewone' Ferrari 550 Maranello. Nou klopt er wel meer niet want ook de Belgische vlag op de foto (FIA GT logo) is meer donkergroen/rood |
Dat is door de iets mindere beeldkwaliteit.
Er komt dus al zeker een Ferrari aan de start... MISSCHIEN DIE VAN LARBRE!!! Over Corvette: Er was toch gezegd dat de twee vettes die Le MAns reden naar België zouden komen? Of het voor Spa was is niet gezegd maar toch...Misschien een extra privéteam voor corvette? |
Nee, die van Cirtek (Russian Age). Dat team is van plan Spa, Boekarest, Road Atlanta en Laguna Seca met de Ferrari te gaan rijden.
|
@stranger: Dus beide wagens achteraan zijn van Cirtek in zekere zin
|
De grijze Aston Martin(s) is/zijn tegenwoordig 100% Team Modena, die runnen ze nu zelf. Cirtek zal daarom met de Ferrari 550 rijden onder de Russian Age vlag.
|
BMS had ook een rode rand vooraan in lemans.
corvettes die in le mans reden zijn weer naar amerika. |
larbre rijd de 24 uur met een ferrari 550
bron: care-racing |
Dus gaan we toch nog 2 Ferrari 550's zien, das mooi.
Las volgend bericht op 10/10's Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Die Corvettes zouden na LeMans toch verkocht worden? Ben wel benieuwd wie ze gekocht hebben. Misschien heeft Luc Alphand wel eentje gekocht... We zullen het weldra wel weten zeker. |
Quote:
Maar zoals Stranger vermelde zo het een grijze zijn... een RAR-Cirtek/Team Modena dus... we zien het wel op de entry list die weldra uitkomt;) |
Quote:
Ik wist niet dat Duez onzijdig was :D |
Vitaphone bereid zich voor op Spa met een test op Mugello.
Zo heeft Vincent Vosse ook voor het eerst gereden met de MC12. Toch wel een aardig stukje gereden die twee dagen: Quote:
|
Romain Dumas rijd als 3de piloot bij Ebimotors op de #75 Porsche 996 GT3-RSR. Deze word meteen als 1 van de favorieten genoemd voor de GT2 klasse door de sterke line-up met nog onder meer Manu Collard en Luca Riccitelli!
Bron: http://www.endurance-info.com/articl...d=2247&thold=0 |
Quote:
|
Niet nog een groen monster aub ;-)
|
Een blauwe nu e...
Konrad neemt al deel in Oschersleben (projectlemans) hopelijk met een nieuwgebouwde versie anders schrijven ze de wagen beter in in GT2... Ik had eigelijk op iets meer Corvettes gehoopt maar da komt wel goed zeker? Is er al info over de parade in Spa? |
Quote:
|
Mogelijke deelnemers 24H SPA
Hier mijn lijstje van de mogelijke GT1 wagens voor de 24 uren van Spa.
Diegene in rood zijn gissingen of geruchten dus kunnen nog wegvallen. Wie meer weet post het hier en ik pas de lijst aan! GT1 Aston Martin DBR9 Phoenix Racing #5 Jean-Denis Deletraz/Andrea Piccini/Marcel Fässler BMS Scuderia Italia #23 Fabrizio Gollin/Fabio Babini #24 Christian Pescatori/Miguel Ramos/Matteo Malucelli Race Alliance #33 Karl Wendlinger/Philipp Peter/Robert Lechner Larbre Compétition #. Gabriël Gardel/Pedro Lamy Team Modena #. David Brabham/Nelson Piquet/Nelson Piquet Junior/Antonio Garcia Ferrari 550 Maranello Larbre Compétition #. Gabriel Balthazard/Jérôme Policand/Jean-Luc Blanchemain Russian Age Racing (Cirtek) #. Christian Vann/N. Smith Maserati MC12 Vitaphone Racing #1 Michael Bartels/Andrea Bertolini/Eric Vande Poelen #2 Jamie Davies/Thomas Biagi/Vincent Vosse JMB Racing #15 Waaijenberg Saleen S7-R Zakspeed #9 Sascha Bert/Jarek Janis/Uwe Alzen Balfe Motorsport #11 Shaun Balfe/Jamie Derbyshire ORECA #. Soheil Ayari/Bruno Hernandez Konrad #. Antonio Hermann Corvette C5-R SRT #. David Hart/Jeroen Bleekemolen/Sebastiaan Bleekemolen #. Cayrolle/Soave/Lebon PSI Expèrience #. Phillipe Alliot/David Hallyday Corvette C6-R GLPK Carsport #4 Bert Longin/Anthony Kumpen/Mike Hezemans PSI Experiènce #. Markus Paltalla/Pertti Kuismanen/Jos Menten Lamborghini Murcielago B-Racing RS Line #13 Peter Kox/Norbert Walchhofer GT2 Porsche 996 GT3-RS Renauer Motorsport #52 Wolfgang Kaufmann/Luca Moro Vonka Racing #54 Jan Vonka/D. Model/J. Jirik Felbermayr-Proton #69 Horst Felbermayr/Gerold Ried Autoracing Club Bratislava #77 Miro Konopka/Stefan Rosina 1 x AB Motorsport Porsche 996 GT3-RSR Renauer Motorsport #53 Hans Knauss/Manfred Jurasz Felbermayr-Proton #66 Christian Ried/Horst Felbermayr Junior Ebimotors #74 Luigi Moccia/Emanuele Busnelli #75 Emmanuel Collard/Luca Riccitelli/Romain Dumas Race Alliance #99 Lukas Lichtner-Hoyer/Thomas Gruber James Watt Automotive #. P. Daniels/P. Cook/A. Simonsen Ferrari 430 GT JMB/GruppeM Racing #55 Tim Sugden/Iradj Alexander #56 Antoine Gosse/Peter Kutemann AF Corse #58 Mika Salo/Jaime Melo/Stephane Ortelli #59 Matteo Bobbi/Rui Aguas/Timo Scheider Scuderia Ecosse #62 Nathan Kinch/Andrew Kirkaldy #63 Chris Niarchos/Tim Mullen RSV Motorsport #. Peter Sundberg/Francisco Romero/Ronald Severin/Michel Ligonnet Panoz Esperante Team LNT #57 Lawrence Tomlinson/Ricard Dean Nissan 350Z RJN Motorsport #60 Darren Manning/J. Tuckey Spyker C8 GT2R Spyker Squadron #. Donni Crevels G2 Chrysler Viper GTS-R Red Racing #. Romain Yvonne Porsche 996 GT3-RS Prospeed #. Frans Lamot/Rudi Penders Porsche 996 GT3-RSR Ice Poll Gordon #. Yves Lambert/C. Lefort Porsche 997 GT3-RSR Manthey #. T. Bernhard/Marc Lieb/J-F Hemroulle #. Lucas Luhr/M. Tiemann/Sacha Maassen Gillet Vertigo Belgian Racing #101 Bas Leinders/Renaud Kuppens/Jérôme D'ambrosio BMW Z4 GT Duller Motorsport #. Frédéric Bouvy/Hans Joachim Stuck/Dieter Quester/Dirk Werner Aston Martin DBRS9 2 or 3 x Barwell Motorsport Ferrari 360 Modena Team De Radiguès #. Paul Belmondo/Didier De Radiguès/Charles De Pauw/Alain van den Hove G3 Porsche 996 GT3 Cup Prospeed #. François Duval/Christophe Kerkhove/Pascal Nelissen/Christian Kelders 1 x Daniel Droit Racing 1 or 2 x Mülhner Motorsport 1 x Alméras Frères First Motorsport #. Soulelt/Verbist Dodge Viper GT3 3 x Pouchelon Racing Signa Motorsport #. Laurent Neff/Patrick Chaillet |
De twee Corvettes van Le Mans zouden in Europa achterblijven en verkocht worden aan twee Europese teams.
In Le Mans werd inderdaad gezegd dat Luc Alphand en GLPK de grootste kanshebbers zijn. |
Quote:
|
Enkele wagens uit de GT3 + De BMW!! :)
|
Signa motorsport en waarschijnlijk ook Mülner Motorsport en dan vergeten we er zeker nog enkele en natuurlijk heel wat wagens die we maar zullen merken bij het vrijgeven van de entry list...
|
Quote:
Pouchelon zet ik er bij met 3 Dodge Vipers, zijn er nog?? BMW van Duller zet ik bij G2 |
Nissan is zeker, staat op de site van de 24 uren
net zoals de Lambo van B-racing, die komt al naar de testdag |
AB Motorsport, AF Corse, Barwell, BMS Scuderia Italia, Ebimotors, Phoenix,
Race Alliance, RS Line, Spanish newcomers RSV, Belgian teams Signa Motorsport and Prospeed, with more exciting cars likely on the day. (lmsr.net) - volgens mij maar twee Vipers voor pouchelon misschien. |
Als Sporza echt eens wilt lachen, vragen ze GLPK Kermit in te zetten. gratis reclame op een concurerende zender (ervan uit gaande dat Kanaal 2 weer live gaat bij start/ochtendgloren/finish)
|
Barwell motorsport neemt ook deel...
Laat gewoon de C6 groen schilderen... |
Gaat Race Alliance niet slechts 1 AM inzetten? Of is dat enkel voorlopig aangezien Diefenbacher daar weg is...
|
AB Motorsport is met een Porsche zeker? hoeveel en welke juist?
Barwel hoeveel aston's? |
Het officiele Aston team kan je wel schrappen, die zitten in de USA. SRT maar 1 C5R. Proton is 1x RS en 1x RSR, zelfde geldt voor Renauer. GPC Sport 430 kan ook in rood, want da's ook niet meer dan een gerucht. Verder zie ik IcePol ook wel weer aan de start verschijnen eigenlijk, maar ook da's maar een gissing.
|
Quote:
SRT maar 1... tweede miss naar BRI??:D |
rijdt Konrad ook geen ALMS?
|
Quote:
ik denk dat wat te veel is voor BRI ;) trouwens, ze hebben pas op 15 juli een definitief gesprek met Selleslagh, als ik het goed begrepen heb. da's veel te laat voor de 24hrs van Spa |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:18. |