View Single Post
  #99  
Old 19-12-2006, 21:02
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 62
Als ik even enkele gebruikers kan helpen, dan wel over het volgende. Sorry dat ik geen 'quote' kadertjes gebruik, maar weet toch niet hoe het moet.

De mini van Van de velde is dus de EERST gebouwde en degene die in Britcar rijd is de tweede, gebouwd op aanvraag door Qvick. Bij de Qvick mini is het body work van 2002 naar 2003 veranderd.

Om het pk/koppel gesprek even te storen. Pk's zijn pk's dus 600 op een turbo is identiek als 600 op een atm. De pk boost bij turbo's is eerder van vroeger. Die zorgde dan ook voor de sling shot. Het koppel van een atm. is veel geleidelijker en de wagen is hierdoor eigenlijk gemakkelijker te controleren. Ik zou dus eerder stellen dat bij motoren met een gelijk vermogen de turboversie een lager gemiddeld koppel heeft!

Thanks for the attention.
Reply With Quote