Quote:
Originally Posted by buchinski
Euhm.. wacht eens even... welke tickets dienen voor welke "al deze tribunens"? Dit vind ik een verwarrende uitspraak.
Ik heb tickets S5-Jacky Icks buiten. Staat ook zo vermeld op de tickets. Dat die op de tribune niet genummerd zijn tot daar aan toe maar ik verwacht WEL van op die S5 tribune te geraken en niet dat alle plaatsen daar zijn ingenomen door mensen die van de ontbrekende B-tribunes komen afgezakt tot op S5.... Of anders mogen ze me de helft van de prijs terugbetalen.
Heb het gevoel dat CZ hier organisatorisch toch veel meer hooi op hun vork aan het nemen zijn dan ze aankunnen. Met die ticketverkoop en de tribuneverdeling zijn ze er al een potje van aan het maken. Te weiniig materiaal? Wat is dat nu voor een flauw excuus? Ik kan mij toch ook geen ticket kopen en dan 14 dagen later zeggen dat ik maar 75% van de prijs zal betalen omdat ik "te weinig geld voorhanden heb".... Zever in spreekwoordelijke pakskes. Ik hoop dat het goedkomt dat weekend.
|
Dit is geen flauw exuus aangezien er volgende week nog wedstrijden doorgaan zoals in Assen .
Trouwens cz heeft de organisatie inderdaad uitbesteed maar sinds enkele weken kan je de kaarten ook daar kopen , dan is het ook logisch dat je er ook info rond verkrijgt of dat nu zever pakskes dat maak je maar voor jezelf uit .