De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-08-2007, 23:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Vandaag een filmpje op Pitstop over de temporary tribunes in de Rindt en Ickx-chicane. Ze zijn er! Is er nu al iets bekend over die tribune aan de kanaalkant tussen de Kanaal- en Bianchibocht? Gaat deze door? Zo nee, wat gebeurd er dan met de tickets voor deze tribune?

Het was mijn inziens de beste tribune om te kijken.....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 07:27
CarRerA's Avatar
CarRerA CarRerA is offline
De Paddock Rookie

Die tribune na de Jochen Rindt bocht (aan het begin van het rechte stuk) staat toch akeling dicht tegen de draad (gezien op filmpje op pitstop.tv).
Hopelijk gaat er daar niets mis...
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 11:39
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Vandaag een filmpje op Pitstop over de temporary tribunes in de Rindt en Ickx-chicane. Ze zijn er! Is er nu al iets bekend over die tribune aan de kanaalkant tussen de Kanaal- en Bianchibocht? Gaat deze door? Zo nee, wat gebeurd er dan met de tickets voor deze tribune?

Deze wordt niet geplaatst omwille van te weinig materiaal voorhanden .
Tickets dienen voor al deze tribunes ongenummerd wie eerst aariveerd heeft de beste plaatsen .
Bron circuit - Zolder
Old 17-08-2007, 11:57
SMM DOC SMM DOC is offline
De Paddock Rookie

Quote:

Ik weet niet of dit de beste tribune zou geweest zijn. Met de Renault F1 demo's van de voorbije jaren heb ik met een van de Medical Cars gestaan op de plaats waar die tribune zou komen. Snelheid ligt daar enorm hoog: je hoort de wagen accelereren in de kanaalbocht en als je niet goed oplet is hij de Bianchi al door voor je het in de gaten hebt.

Bovendien, met de snelheid die ze daar halen en de neiging van de ChampCars om "op te stijgen" plus de afwezigheid van FIA draad daar...
Een tweetal jaar geleden zijn een stelletje pipo's met een Citroën AX Sport er in geslaagd om bij het uitgaan van de kanaalbocht over kop te gaan en pas achter de vangrails neer te komen. Reken maar uit tot waar een ChampCar zou kunnen raken.
Old 17-08-2007, 13:54
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ehh, en de verkochte tickets dan? Of mogen we onze advocaat al bellen?
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 14:43
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by yannick88 View Post
Deze wordt niet geplaatst omwille van te weinig materiaal voorhanden .
Tickets dienen voor al deze tribunes ongenummerd wie eerst aariveerd heeft de beste plaatsen .
Bron circuit - Zolder
Euhm.. wacht eens even... welke tickets dienen voor welke "al deze tribunens"? Dit vind ik een verwarrende uitspraak.

Ik heb tickets S5-Jacky Icks buiten. Staat ook zo vermeld op de tickets. Dat die op de tribune niet genummerd zijn tot daar aan toe maar ik verwacht WEL van op die S5 tribune te geraken en niet dat alle plaatsen daar zijn ingenomen door mensen die van de ontbrekende B-tribunes komen afgezakt tot op S5.... Of anders mogen ze me de helft van de prijs terugbetalen.

Heb het gevoel dat CZ hier organisatorisch toch veel meer hooi op hun vork aan het nemen zijn dan ze aankunnen. Met die ticketverkoop en de tribuneverdeling zijn ze er al een potje van aan het maken. Te weiniig materiaal? Wat is dat nu voor een flauw excuus? Ik kan mij toch ook geen ticket kopen en dan 14 dagen later zeggen dat ik maar 75% van de prijs zal betalen omdat ik "te weinig geld voorhanden heb".... Zever in spreekwoordelijke pakskes. Ik hoop dat het goedkomt dat weekend.
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 14:57
Nicki_Mks's Avatar
De Paddock Regular

Wacht, wacht. Probeert yannick88 te vertellen dat mensen met een Bronze ticket een upgrade krijgen, of spreekt hij over twee aparte bekommernissen (gewoon dat elke tribune intern ongenummerd is)? Moest het eerste waar zijn denk ik in elk geval niet dat er plaatsen te kort zullen zijn, gezien de verkoopcijfers die ik gehoord heb...

Last edited by Nicki_Mks; 17-08-2007 at 15:11.
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 15:03
fox fox is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Heb het gevoel dat CZ hier organisatorisch toch veel meer hooi op hun vork aan het nemen zijn dan ze aankunnen.
CZ is toch niet de organisatie. Zij verhuren alleen maar hun accomodatie, of zit ik hier fout?
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 15:39
yannick88's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Euhm.. wacht eens even... welke tickets dienen voor welke "al deze tribunens"? Dit vind ik een verwarrende uitspraak.

Ik heb tickets S5-Jacky Icks buiten. Staat ook zo vermeld op de tickets. Dat die op de tribune niet genummerd zijn tot daar aan toe maar ik verwacht WEL van op die S5 tribune te geraken en niet dat alle plaatsen daar zijn ingenomen door mensen die van de ontbrekende B-tribunes komen afgezakt tot op S5.... Of anders mogen ze me de helft van de prijs terugbetalen.

Heb het gevoel dat CZ hier organisatorisch toch veel meer hooi op hun vork aan het nemen zijn dan ze aankunnen. Met die ticketverkoop en de tribuneverdeling zijn ze er al een potje van aan het maken. Te weiniig materiaal? Wat is dat nu voor een flauw excuus? Ik kan mij toch ook geen ticket kopen en dan 14 dagen later zeggen dat ik maar 75% van de prijs zal betalen omdat ik "te weinig geld voorhanden heb".... Zever in spreekwoordelijke pakskes. Ik hoop dat het goedkomt dat weekend.
Dit is geen flauw exuus aangezien er volgende week nog wedstrijden doorgaan zoals in Assen .
Trouwens cz heeft de organisatie inderdaad uitbesteed maar sinds enkele weken kan je de kaarten ook daar kopen , dan is het ook logisch dat je er ook info rond verkrijgt of dat nu zever pakskes dat maak je maar voor jezelf uit .
Old 17-08-2007, 15:43
yannick88's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
Wacht, wacht. Probeert yannick88 te vertellen dat mensen met een Bronze ticket een upgrade krijgen, of spreekt hij over twee aparte bekommernissen (gewoon dat elke tribune intern ongenummerd is)? Moest het eerste waar zijn denk ik in elk geval niet dat er plaatsen te kort zullen zijn, gezien de verkoopcijfers die ik gehoord heb...

Juist zoals jij het verwoord ik was iets te voorbarig ivm de B tribune maar sommige dienen daar altijd van die botte uitspraken ( lees advokaat ) aan te koppelen .
De kaart voor de tribune die je bezit ( bv s3 ) daar komt uiteraard niemand van s4 plaats nemen .
Old 17-08-2007, 16:05
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by yannick88 View Post
Dit is geen flauw exuus aangezien er volgende week nog wedstrijden doorgaan zoals in Assen .
Trouwens cz heeft de organisatie inderdaad uitbesteed maar sinds enkele weken kan je de kaarten ook daar kopen , dan is het ook logisch dat je er ook info rond verkrijgt of dat nu zever pakskes dat maak je maar voor jezelf uit .
So what? ....

Als ik in een winkel iets koop dan verwacht ik dat te krijgen dat ik koop. Ik moet mij toch geen zorgen maken over het feit dat die winkel misschien voor volgende week te weinig stock zal hebben of te veel of dat er dat weekend meer/minder/niet genoeg/teveel klanten zijn? Dat hoeft de klant zich toch niet aan te trekken? Alsof er niet meerdere bedrijven zijn die buizentribunes zetten.

Akkoord dat CZ niet "de organisatie" zijn maar misschien moeten ze wat selectiever zijn dan met welke bedrijven ze in zee gaan. Ik heb al zoveel dingen gelezen omtrent die Champcarhistorie dat ik er niet van verbaasd zou staan dat er zulke truuk (B kaarten op S tribunes zetten) wordt uitgehaald.

Yannick, als jij meer inzicht hebt in de zaken die CZ aangaan en je wil die hier mededelen dan zou je de "fans" (waarvan ik er ééntje ben denk ik toch) beter kunnen geruststellen. Gebruik volzinnen en leestekens, dan krijg je geen verwarrende berichten. Ik was in alle geval al geschrokken en dacht dat ze me voor de derde keer "een toer gingen lappen"....
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 17:15
Nicki_Mks's Avatar
De Paddock Regular

Van Champ Car Belgium verneem ik zonet dat het klopt dat Bronze niet gebouwd wordt, en dat de tickethouders daarvan automatisch naar Silver gaan. Wat dat laatste inhoudt en hoe dat gaat gebeuren is me niet helemaal duidelijk...
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 19:06
SMM DOC SMM DOC is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Van Champ Car Belgium verneem ik zonet dat het klopt dat Bronze niet gebouwd wordt, en dat de tickethouders daarvan automatisch naar Silver gaan. Wat dat laatste inhoudt en hoe dat gaat gebeuren is me niet helemaal duidelijk...
Betekent volgens mij gewoon dat de ticket verkoop voor zowel de Silver als Bronze tribunes dermate tegenvalt dat ze al de mensen die al een ticket gekocht hebben gerust samen kunnen zetten op de Silver tribunes en dan waarschijnlijk nog plaats overhouden voor volk dat op de dag zelf een kaartje komt kopen.
Old 17-08-2007, 19:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Ben benieuwd Moeten de brons-bezoekers dan gaan bijlappen? Of gaan ze de lege plekken in zilver opvullen met bronskaarten. Lijkt me dan niet zo leuk voor de mensen die zilver besteld hebben. De zilveren rugzaktoerist mag € 120,00 dokken, zijn bronze broeder die naast hem zit maar € 95,00.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 20:48
De Paddock Rookie

Quote:
Ben benieuwd Moeten de brons-bezoekers dan gaan bijlappen? Of gaan ze de lege plekken in zilver opvullen met bronskaarten. Lijkt me dan niet zo leuk voor de mensen die zilver besteld hebben. De zilveren rugzaktoerist mag € 120,00 dokken, zijn bronze broeder die naast hem zit maar € 95,00.
Very pissed indeed!
Dit zal de eerste en enige keer zijn dat die organisator mij zo heeft liggen.
Als ik dat zo bekijk dan ben ik voor een aardig bedragje in mijn hemd gezet. Eerst omdat ik "reservatiekost" moest betalen voor tickets die zogezegd alleen maar via Sherpa waren te bestellen, en nu nogmaals omdat een ticket met lagere waarde plots een upgrade krijgt naar een hogere categorie. Tweemaal 25 euro is anders al eens een pintje meer of minder op het circuit, reken daarbij nog eens tweemaal reservatiekost en je hebt er al een stevig maal en een souveniertje erbij ook.

Redelijk ontstellend vind ik dat!

Ik heb alle aandrang gekregen om te klagen bij de organisatie maar waar vind je "Race Management"? Dat zijn de mensen die blijkbaar organiseren voor Champcar Europe. En bij Champcar Europe lijken ze te vinden dat tickets@champcar europe blijkbaar de meest begeerde link dient te zijn.

Lijkt me dus dat buiten 'tickets bestellen' je niet te veeel van de organisatie te zien krijgt. Als iemand adressen of telefoonnummers heeft...graag, want ik wil ze nu toch wel eens mijn gedacht zeggen. als ze mij voor meer dan 100 euro bij de neus nemen dan is dat wel het minste wat ik kan doen.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules