View Single Post
Old 30-03-2009, 22:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
@ Mark of Joost: wanneer ben je geen GT3 of GT4 meer?
twee zeer verschillende personen in 1 quote!

Zodra de gehomologeerde wielmoer van een SRO GT3 of SRO GT4 vervangen is door een andere ben je mijn inziens geen echte GT3 of GT4 meer Die scheidslijn is wellicht wat te mager.

Speel het op zeker en knal een achtervleugel op een GT4, desnoods eentje die geen downforce opwekt. Dat erken of herken ik dan niet meer als een GT4 Mooi voorbeeld lijkt me de G&A BMW Z4........die mocht voorheen met vleugeltje wel meedoen aan het BEC.

M.a.w., verander een non-related performance onderdeel van een GT3 of GT4 en je bent, binnen de grenzen van het gezond boerenverstand, reglementair voor de DSMEC.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote