![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat silhouettes niet meer toegelaten waren in de Belcar, maar als ik op het internet de foto's bezie van de gestripte Viper van GS, dan is dit toch ook een volledig buizenchassis met als carroserie, het "silhouette" van een Dodge Viper.
Het enige verschil is dat men in de vroegere silhouettes enkel een motor mocht hebben van max. 3200 cc en in de huidige belcar er blijkbaar geen beperking op staat. Toch raar vind ik. |
|
|||
|
|||
de gt1 van glpk had vroeger toch ook al een soort buizenchassis, niet?
|
|
||||
|
||||
T gaat wel over nu.
|
|
||||
|
||||
Your comments please on the Ultima in 2007?
M.b.t. voorgaande jaren......de Saker, C5R en Viper waren idd regelrechte silhouettes. Tcoh kleefde daar een GT-stickertje op ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Tsja, letterlijk gezien zijn de GT1's van tegenwoordig ook silhouettes ja. Maar technisch gezien voldoen ze aan het feit dat het dakdeel van de straatauto afstamt, en daardoor zijn ze technisch geen silhouette meer maar een GT. Hetzelfde zal gelden voor de GT3's, hoewel de meesten hier veel plaatwerk delen met hun straatbroeders. Alleen de Viper CC zou hier een uitzondering op zijn lijkt me.
|
|
||||
|
||||
Ik bedoel alleen maar dat er voorgaande jaren wel nog Silhouettes waren toegelaten.
|
|
||||
|
||||
Bij de C5-R worden de 2 originele chassisbalken gebruikt. Daar zit mss ook het verschil.
|
|
|||
|
|||
Moderne GT1:
Moeten qua vorm voor X aantal procent (boven 95 in iedergeval) voldoen aan straatbroertje. Vanwege Bredere wielas aanpassingen qua breedte auto. Chassis moet zeflde zijn als straat. En de motor moet een race-klare straat geupdate motor zijn. Dus na verwijderen carbonfiber/aluminium (zoals DBR-9 dak) bodywork, hou je het chassis/ buizenframe over. Ligt aan buizenframe in hoevere deze in silhouettes overeenkomt met straatbroertje. Hoe lager de klasse, des te meer deze stukken van straatbroertje moet resembleren/hebben. Als je van GT1, GT2 naar GT4 gaat. C5-R is dus een skelet na pannelen weghalen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|