![]() |
|
#46
|
||||
|
||||
Quote:
|
#47
|
|||
|
|||
ofwel moeten ze de endurance opwaarderen en de original naar 2 wedstrijden van een uur doen. maar zie dat liever niet gebeureN. ik vind dat de wedstrijden hun eigenheid moeten houden, en niet door een ander concept in een keer alles veranderen...
Eigenlijk had SRO in het begin meer rekening moeten houden met het belcar concept!
__________________
www.krisgilissen.net |
#48
|
||||
|
||||
Wat is er dan nog original aan de Belcar Original? Belcar anno 2007 heeft niets meer te maken met de desbetreffende voorgangers. Dat is net zoiets als een Heineken-etiket plakken op een flesje Jupiler
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#49
|
|||
|
|||
Wat wel gaat aanspreken met de teams is het format van de BTCS. Twee maal een manche van 90 min per weekend.
Mvg... |
#50
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil het concept van 2 x 60 minuten wel een kans geven, ook al was ik er vorig jaar een beetje tegen. Ik denk zowiezo dat het meer spanning in het kampioenschap zal opleveren. It wouldn't hurt to try. ![]() |
#51
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#52
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#53
|
||||
|
||||
En toch, ik snap geen bal meer van de GT3-gedachte. Ergens moet ik de trein gemist hebben
![]() ![]() Dit is toch voor geen enkele liefhebber meer te volgen, dan wel reglementsverandering en dan weer niet. Die wel wat erbij, de ander nog niet maar die mag dan weer andere banden steken, Italiaanse GT3's vallen in de categorie guest (op zich nog te begrijpen) met een pak extra gewicht erbij? In het FIA GT3 mag men alleen auto's betrekken van de aangewezen producent. Op lokaal gebied mag men dan zelf weer een GT3 in elkaar knutselen, zie de verschillende specs in Porsches en Vipers. Tussentijds ligt de "fiche" voor een bepaalde wagen hermetisch vast, de andere wagen kan op de gekste momenten nieuwe eisen opgelegd krijgen. En zo is de lijst van afwijkingen, speciallekes en uitzonderingen een dik boekwerk aan het worden waar de bijbel of de koran jaloers op zijn ![]() Dus ja, sportief kunnen we 2007 alvast afschrijven. Daar is geen touw meer aan vast te knopen. Zullen we het dan maar weer een overgangsjaar noemen? ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|