|
|
||||
|
||||
De achterbumper werd bekleed in carbondecal en voorzien van de nodige reclame.
TIP: Het tussenschot op de body, waarop de vleugel gemonteerd wordt, dient ook in datzelfde carbon bekleed te worden om een mooi resultaat te krijgen. Anders oogt het ietwat vreemd. Een zicht op de achterklep met heel wat PE zoals logo's, snelsluitingen en dere remlicht. Een zicht op een spiegel, waarvoor ook PE aanwezig is op het set van Renaissance. En dan is hij klaar: Besluit: Alweer een nieuwe kit op de markt voor de rallybeminnende bouwers. Na een lange pauze komen ze nu toch bij verschillende merken snel achter mekaar. Als dat maar even zo blijft. Alhoewel het een Heller betreft, was ik zeer aangenaam verrast door de kwaliteit, modellering en montagegemak van deze kit. Een echte aanrader. Alhoewel ik sceptisch stond tegenover het PE-set van Renaissance, dat eigenlijk dient voor de resinkit van datzelfde merk, heb ik toch nog gretig gebruik kunnen maken van tal van onderdeeltjes. En ik zou ze nu dan toch aanraden om toe te voegen. Dit omdat het interieur toch typisch Heller is en er op de set enkele leuke dingen zitten om daar wat extra aan te geven. De eindfoto's vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post274107
|
||||
|
||||
echt een klassebak en nu ik deze bouw zag ook eene voor de wishlist van mij
|
||||
|
||||
Thanks voor de duidelijke uitleg. Zo kan ik weer verder met die van mij... ;-)
Rate This Thread | |
|
|