![]() |
|
|
|||
|
|||
May the force be with you! All the best and good luck to you!!
Greetings from cold germany... |
|
|||
|
|||
Veel succes beiden... en proficiat met het behalen van jullie A2 omloopattest en de andere 15 geslaagden natuurlijk ook.
btw: Werner uw definitieve vergunning (PVC-badge) is zojuist de post op gegaan, van Pascal zijn vergunning is nog niets binnengekomen. |
|
||||
|
||||
Thx. VASer.
|
|
||||
|
||||
doen jullie de eerste race nu mee of niet?
|
|
|||
|
|||
Juliie team geraakt stilaan compleet, want Pascal zijn formulier is ook binnen, vergunning gedrukt en ligt klaar om morgen gepost te worden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tot dan... C U |
|
|||
|
|||
ga voor de beker eh mannen
|
|
||||
|
||||
hou ons op de hoogte eh
![]() |
|
|||
|
|||
Nadat het "Depaddock Racing Team" reeds van start ging in enkele wedstrijden rittensport en karting en nadat er getraind werd tijdens de Eran-dagen, wordt de volgende stap gezet.
Werner en ikzelf zullen zondag 30 mei 2004 van start gaan in de Slalom van Overijse. We zullen deelnemen met de VW Polo 1100 van het Calamitas Racing Team in klasse 1. Opnieuw kozen voor een goedkope formule in de autosport om onze horizonten te verruimen. In deze tak van autosport kan je met maximum 4 deelnemers in dezelfde auto aan een wedstrijd deelnemen. Dat gaan we dus ook doen Karel Herman (FastFons), Dave Singelee (Speesman) Werner en ikzelf zullen dit dan ook doen... FastFons en Dave Singelee zijn reeds bedreven in deze autosporttak. Werner heeft reeds enkele wedstrijden gezien als toeschouwer maar voor me zelf is het de eerste keer dat ik dit zal zien en zal deelnemen. Ik ken deze discipline enkel van wat foto's en door het reglement eens grondig te lezen. Meer info op www.vas.be Hopelijk mogen we enkele Paddockers begroeten op 30 mei 2004. Tot dan... Werner en Pascal C U |
|
||||
|
||||
Quote:
- ik ga zelf niet kunnen meerijden op 30 mei, want ik heb die dag een kartingwedstrijd van het BIK kampioenschap. - ik heb ook nog nooit een wedstrijd in de slalom meegereden, maar dit jaar zal het normaal wel lukken om eens deel te nemen. In ieder geval veel succes en vooral ook veel plezier toegewenst!!!! Ben zeker benieuwd naar jullie bevindingen. |
|
|||
|
|||
Mijn excuses, dat heb ik dan verkeerd begrepen.....
C U |
|
||||
|
||||
Welk type polo?
|
|||
|
|||
Quote:
http://users.pandora.be/viezevis/calamitas/Home.htm C U |