![]() |
|
|
||||
|
||||
Proficiat ! Hopelijk komt er een vervolg.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar met een duwtje stond hij opnieuw correct. |
|
||||
|
||||
![]() Spiegel tegen spiegel |
|
||||
|
||||
Proficiat mannen !
|
|
||||
|
||||
Op het filmpke van de Touring Cup wedstrijd van HIBN zie je op het einde van het filmpje het depaddock racing team over de finish rijden.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Hier nog wat bewijsmateriaal
![]() ![]() ![]() Jochen |
|
|||
|
|||
Bedankt iedereen voor de mooie woorden.
Hoewel ik de foto's van de wagen zonder schade verkies, wil ik iedereen bedanken die foto's heeft genomen en ze op één of andere manier openbaar heeft gemaakt of aan ons hebben gemaild. Ook de medewerkers in de box en rond het circuit van afgelopen zaterdag wensen we nog eens te bedanken. Het was een leuke en ongedwongen sfeer. Bovendien kwamen vele van deze mensen ons zeggen dat ze die dag iets hadden bijgeleerd en daar doen we het (ook) voor. We hopen dat jullie er hetzelfde over denken... Hoe het nu verder moet, weten we zelf nog niet. Er zal alleszins een vervolg komen. Waar en wanneer zal je hier ten gepaste tijden wel lezen. We zien wel... C U |
|
||||
|
||||
Jullie sponsor heeft in ieder geval al redelijk wat exposure gehad hier op het forum. Ik hoop dat hij dit ziet
![]() |
|
|||
|
|||
Hey Werner 333,
Niets kwaads bedoeld met dat zijwaarts tikje hoor... ![]() ![]() Niet slecht voor jullie debuut met trouwens een moeilijk te controleren wagen welke een Megane Cup versie is....(clio is stukken gemakkelijker op alle punten) Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Quote:
En bovendien bedankt voor de bemoedigende woorden. C U |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt aan de auteur en fotograaf ![]() ![]() C U |