De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

View Poll Results: Anno 2005 : wie wordt de volgende WK F1 na Schumacher?
Alonso, maar DIT jaar wordt het nog wel Schumi hoor! 10 22.73%
Alonso, en wel DIT jaar al! 25 56.82%
Trulli, maar pas volgend jaar! 1 2.27%
Trulli, en wel DIT jaar nog! 1 2.27%
Het wordt hoe dan ook Raikkonen na Schumi. 4 9.09%
Het wordt hoe dan ook Montoya na Schumi. 0 0%
Het wordt hoe dan ook Schumi 2 (Ralf) na Schumi. 0 0%
Het wordt hoe dan ook Fisichella na Schumi. 1 2.27%
Het wordt hoe dan ook Barrichello na Schumi. 0 0%
Geen enkele van de bovenstaande mogelijkheden is juist. 2 4.55%
Voters: 44. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-04-2005, 14:03
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat Alonso nog dit jaar kampioen wordt, maar een degelijke verklaring heb ik er niet voor. Volgens mij is het Maranellese Rijk aan een periode van verval begonnen, zoals dat in het verleden wel eens meer het geval is geweest.

jan
Reply With Quote
Old 21-04-2005, 14:30
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

daarvoor is het nog veel te vroeg. er is nog een heel kampioenschap te rijden he.
Old 21-04-2005, 15:40
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by jan
Volgens mij is het Maranellese Rijk aan een periode van verval begonnen, zoals dat in het verleden wel eens meer het geval is geweest.
Ik ben ervan overtuigd dat de nieuwe Ferrari zeer snel zal zijn (is eigenlijk al min of meer bewezen in Bahrein), maar :

1) Hoe lang zullen de Bridgestones het uithouden tijdens een volledige race waarin Schumacher (als hij al aan de leiding zou liggen zoals we het stilaan gewend waren) onder druk van Alonso en consoorten alles behalve "controlerend" zal kunnen uitrijden...

2) Zelfs als Schumacher de overwinningen aan elkaar rijgt kan hij niet meer doen dan dat : winnen. Hij kan dus niet beletten dat Alonso bv telkens 2e wordt. En met de huidige voorsprong zitten we dan al ver in het seizoen voor ze op dezelfde hoogte zitten qua puntenstand. En wie weet wat er in tussentijd allemaal kan gebeurd zijn?

Samengevat mag er nu niets meer verkeerd gaan voor Ferrari. Er zijn seizoenen geweest waar dat daadwerkelijk verwezenlijkt werd. Maar of dit seizoen er ook zo eentje wordt is maar de vraag...

En Renault blijft ondertussen ook niet werkloos toezien natuurlijk. Dat ze nu al op hun maximum zouden zitten zou me eerlijk gezegd sterk verwonderen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 21-04-2005, 15:41
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally Posted by marcel
daarvoor is het nog veel te vroeg. er is nog een heel kampioenschap te rijden he.
Ja Marcel, maar polls doe je nu eenmaal niet op het einde van een seizoen eh

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 21-04-2005, 16:34
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ja, maar ik had het meer op de stelling dat de rooien op hun retour waren, deze keer
Old 21-04-2005, 17:29
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

er mag niks meer verkeerd gaan voor Ferrari ....

==> die stelling lijkt me ook een beetje overtrokken .... OK .. er is een aanzienlijke kloof ... Ma vanaf er eens een uitvaller tussenzit bij Renault (Fisichella is immers de afgelopen 2 races uitgevallen ... dus zo onmogelijk is het daar ook niet) kan de voorsprong bijzonder snel beginnen slinken

Over het algemeen heb ik zoiets ... Als een bepaald team op 3 races een kloof kan slagen van 24 punten .... dan kan een ander team die kloof ook even snel terug dichten ... Het feit dat het in dit geval Ferrari is (met hun staat van dienst van de afgelopen jaren) versterkt dat vertrouwen alleen maar

Nog 16 races .... er kan nog ZOOOVEEEL gebeuren

Last edited by airco; 21-04-2005 at 17:31.
Reply With Quote
Old 22-04-2005, 08:02
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by marcel
ja, maar ik had het meer op de stelling dat de rooien op hun retour waren, deze keer
Het was niet zozeer als stelling bedoeld, eerder als het ventileren van een indruk (aanvoelen) die bij mij leeft. Je mag niet vergeten dat Ferrari in z'n F1 verleden wel vaker een "mindere" periode heeft gekend, soms zelfs van lange duur, en op dit moment lijkt het erop dat ze inderdaad niet alles onder controle hebben. Als ze zich weten te herpakken is dat uiteraard mooi voor Ferrari en voor het kampioenschap. Wel is het zo dat er dit seizoen een aantal konkurrenten, zowel auto's als piloten, tot maturiteit beginnen te komen (Renault, Alonso, Toyota, Trulli om ze maar niet bij naam te noemen).
Ik hoop voor de rooien dat ze in de top kunnen blijven meedraaien, maar beschouw wat er tijdens de eerste drie GP's is gebeurd toch als "voortekens".

Over een race of drie, vier zullen we nog eens klappen

jan
Reply With Quote
Old 22-05-2005, 22:10
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

ik ben blijkbaar nog steeds de enige die denkt dat Raikkonen de volgende wereldkampioen gaat worden
Old 22-05-2005, 22:19
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Ik vind dat Webber en Heidfeld in die poll ontbreken. Het zal voor beide niet dit jaar gebeuren, maar ze horen wel in dat lijstje te staan. Ik zie niet waarom Ralf, Montoya, Michael en Fisichella in dat lijstje staan.

Ofwel Raikkonen, ofwel Alonso. Ik tip Raikkonen, net als Andy.
Reply With Quote
Old 22-05-2005, 22:26
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

En dan Button toch ook wel hoor , die zie ik véél eerder kampioen worden dan Webber of Heidfeld. Ik zie die gasten nog wel eens races winnen, maar echt geen WK, mja zeg nooit: nooit.

Gezien de seizoensstart dacht ik wel dat Alonso ging winnen, bij McLaren dachten ze daar precies anders over Het kan best een interessante strijd worden tussen die twee! En wie weet komt er nog een derde hond in het spel, het seizoen is nog lang. (maar waar hebben we dat nog gehoord )

Last edited by The Interceptor; 22-05-2005 at 22:28.
Reply With Quote
Old 23-05-2005, 00:04
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Het wordt hoe dan ook Raikkonen na Schumi.
Old 23-05-2005, 00:05
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A.J.
ik ben blijkbaar nog steeds de enige die denkt dat Raikkonen de volgende wereldkampioen gaat worden
Nope, ik denk da ook.
Old 23-05-2005, 07:00
Sennake's Avatar
Administrator

Wel, ik heb op Alonso gestemd maar ik begin toch stilaan ook meer in de kansen van Raikkonen te geloven.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-05-2005, 23:01
AlesiRed27 AlesiRed27 is offline
De Paddock Rookie

3 koersen geleden gaf niemand Raikonnen een kans. Na Imola ging Schumachter WK worden...

Het kan nog "draaien" he mensen!

Als Toyota ergens dit seizoen eureka roept, en een halve seconde vindt, dan kan zelfs Trulli nog aan een inhaalrace beginnen, hij ligt ook nog op vinkenslag qua punten.

Renault gaat ongetwijfeld z'n probleem wel vinden.

Ferrari wordt afwachten... te hard proberen kan ook nefast zijn (overontwikkeling en verlies van reliabele wagen)

Of krijgen we weer een illegale band paar races voor 't einde van't seizoen, kijk hoe dat een kampioenschap kan veranderen...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules