![]() |
|
|
||||
|
||||
dat knipperen deed "Bleek" ook hoor
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind dat zoiets verboden zou moeten worden. Op de openbare weg staat dat gelijk met verkeersagressie. Of anders kunnen ze gewoon de blauwe vlag afschaffen en raketlanceerders installeren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En als je eens gaat nalezen op Racingworld.be rommelt het nu serieus tussen Glpk en de Racb, die mannen dreigen zelfs met een schadeclaim! Toch niet gezond als je het mij vraagt...
|
|
||||
|
||||
Is het niet gewoon zo dat GLPK & SRT zo stilaan de Belcar ontgroeid zijn met hun supersnelle GT's?
|
|
|||
|
|||
Quote:
En dan voor de kritikasters: Wat stellen de GT's voor in Italië (13 deelnemers), Duitsland (er is er geen), GB (17 deelnemers met enkel GT2/3), Portugal, Spanje, Polen... voor? Enkel Frankrijk beleeft vandaag de dag hoogdagen. Maar ook dat is anders geweest. En bovendien staan ook in Frankrijk voor een mooi deelnemersveld de toeschouwers geen rijen dik. Vorig jaar in Le Mans en Dijon kon je ze zelfs op één hand tellen. Autosport wordt al decenia door een slingerbeweging gekenmerkt, en ook Belcar kan daar last van hebben. De Procar is bijv. in het verleden mooi geweest, maar ik herinner me ook jaren met 4, 5 of 6 fabriekswagens en verder ... niets. Belcar zoekt zijn weg en zal die wel vinden, boe-geroep na één wedstrijd, is dat vergelijkbaar met die uitdrukking over de wal en de stuurlui? Het was niet de beste wedstrijd ooit, maar geef Belcar een jaar en evalueer dan, in eigen naam, Joost Last edited by joost; 10-04-2006 at 00:52. |
|
||||
|
||||
VORTEX:
IK heb vandaag de races als neutraal persoon aanschouwd. Belcar is wat mij betreft toch wel een imposant startveld. Het eerste uur was boeiend, er werd over het algemeen hard gereden en aardige acties. Tweede uur ging het lichtje echt langzaam uit. Opvallend veel slechte piloten in dikke autos. In Blanchimont was het zelfs lachwekkend met die vele rijdende chicanes. Sprint en historics was ronduit om te huilen. Dat kun je de toekijkende mensen dus echt niet aandoen. Leuk voor de zomeravond of een doordeweekse dag, maar niet op een dergelijk event. DSC: veld veel te mager tav het aangekondigde vette startveld. Daardoor veel verschillen en gaten op de baan. Volgende keer weer beter voor hen. Resume: hier blijkt duidelijk dat samenwerking van series in Belgie essentieel is om een volwaardig dagvullend program neer te zetten. Niet alleen in Belgie trouwens. VORTEX Last edited by racefan00; 10-04-2006 at 13:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik denk dat dat lichtenknipperen nog niet zo'n slecht idee is. De snelheidsverschillen maken het moeilijk om in te schatten wanneer een snellere auto daar is, als je twee bochten niet in je spiegel kijkt kan de vette onder je achtervleugel zitten, als ze dan even blinken merk je het tenminste ...
hoeft dus niet noodzakelijk aggressief inhalen te zijn hé !
|
||||
|
||||
Quote:
Maarja ben precies de enigste die zo denkt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
De arrogantie waarmee het GLPK-team zich in de Belcar gedraagt, mag ook wel eens in vraag gesteld worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zij staan ook wel onder grote druk hé... want als zij niet winnen zegt iedereen: amai ze hebben niet gewonne dit en dat... Dus liefst een beetje meer respect voor hen aub... en ivm die lichten... vind ik niets mis mee... zo voorkomen ze onverwachte reacties van andere tragere piloten... |
|
||||
|
||||
Over die lichten: kijk eens naar de 24uren van Le Mans bv. Daar zal je zien dat tegen de avond iedereen naar iedereen flakkert met zijn koplampen. En doet daar iemand moeilijk over??? NEEN!
Greets, Dr. Jozz
|
|