![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Aanwezig als fotograaf (hobby
![]()
|
||||
|
||||
Ik zou op donderdag 27 juli willen gaan, zijn alle teams dan daar?
![]() |
|
||||
|
||||
Nee, dan kome ze just aan.
![]() Tuurlyk zyn alle teams dan daar. Verplichte nachttrainingen mss? ![]() |
|
||||
|
||||
moet je voor de trainingen inkom betalen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Idd aan de inkom ergens staat een enorme tent normaal gezien. Daar je naam opgeven, dan krijg je de rest.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn dus tickets voor de trainingen op donderdag EN vrijdag??? alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
De kaarten zijn ook bij Total België te verkrijgen. Tevens krijg je 10 euro korting op de inkomprijs bij vertoon van het kaartje.
|
|
||||
|
||||
Straks maar even mijn auto met Total gaan aftanken
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Later lagen daar kaarten voor de Fun Cup... Maar mocht het niet lukken met een kaartje...stuur even een mailtje/PM..ik heb er nog 7 liggen, die anders waarschijnlijk de vuilbak ingaan... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
(Valid 27-07-06 - 28-07-06)". En ze waren/zijn dus gewoon af te halen bij een Total tankstation. In Minderhout lagen ze destijds op de kassa. Quote:
@B&S Racing: Ik hou er 2 voor u achter...ik zal u straks even een PM sturen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als dit plan klopt en up-to-date is, dan gaat er blijkbaar geen tribune zijn op de top van de Raidillon dit jaar. Dan toch één nadeel dat de F1 er niet is dit jaar in Spa? (de tribune bleef altijd een maand staan tot het F1 weekend, de extra kost voor de op en afbouw zal hoger zijn dan ze een maand te laten staan...) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|