![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint de 24 uren? | |||
Vitaphone Maserati MC12 #1 or #2 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 29.55% |
GLPK Corvette C6-R #4 |
13 | 29.55% |
Phoenix Aston Martin DBR9 #5 |
6 | 13.64% |
Zakspeed Saleen S7-R #9 |
2 | 4.55% |
BMS Scuderia Aston Martin DBR9 #23 or #24 |
3 | 6.82% |
Race Alliance Aston Martin DBR9 #33 |
2 | 4.55% |
PSI Corvette C6-R #34 |
1 | 2.27% |
SRT Corvette C5-R #35 |
0 | 0% |
PSI Corvette C5-R #36 |
2 | 4.55% |
Overige, GT2... |
2 | 4.55% |
Voters: 44. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Ik denk eigenlijk dat Phoenix wel kan verrassen.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb overigs ook voor GLPK gestemd.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De snelheid hebben ze alleszins (dat is het laatste jaar wel bewezen), nu hopen dat ze zonder problemen de eindmeet kunnen halen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ze hebben trouwens al de 24h van de nurburgring gewonnen, met de astra v8 coupé (dtm 2002) dus phoenix onderschat ik al helemaal niet.. |
|
|||
|
|||
I think Zakspeed will make it
![]() |
|
|||
|
|||
sorry, but i dont think so because zakspeed ha since oscherleben a smaller rearwing.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() I must say, I'm very eager to know if the car is gonna sit this thing out. I sincerely hope they can prove criticasters wrong when it comes to the reliability. Me being one of them. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Vorig jaar waren die auto's helemaal niet op punt, dit jaar gaat het al stukken beter, trouwens, als jij denkt dat Phoenix geen kans maakt, waarom zou GLPK bvb dan wel kans maken na al zo'n slechte races gehad te hebben?
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop het alvast zodat we mooie strijd zullen zien. |
|
||||
|
||||
Quote:
en waarom glpk wel zou winnen.. - ze zijn goed in 24h races - de c6r heeft tot nu toe al zijn 24h races waarin hij heeft lmeegadaan gewonnen.. - michelin bandjes - goede rijders - thuis circuit -.... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zal proberen elk van jouw stellingen te weerleggen: -Hoezo, goed in 24 h races? Is de 24 U Zolder vergelijkbaar met 24 U Spa? Neen! Vorig jaar hebben ze het behoorlijk gedaan in Spa, maar ook niet om te zeggen:"wow!" -Correct, echter 1 verschil, onder Corvette Racing en dus niet GLPK-Carsport. -Michelin is inderdaad goed, zeker in de regen. -Goede rijders, akkoord, daar zal het niet aan liggen. - Wil niks zeggen, er zijn meerdere piloten die op hun thuiscircuit rijden en zelfs in snellere auto's. Wink @ MC12's.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja ze rijden wel onder de Belgische vlag, de andere teams niet.
|
|
||||
|
||||
Hehe wat vind ik het zo tof om iedereen atijd tegen elkaar te zien zitten discusieren,
paddock forum het is met iets ![]() Even de Balans opmaken van de stemmen tot nu toe ivm de Merken... 1. Corvette C6-R 16 stemmen 2. Maserati MC12 12 stemmen 3. Aston Martin DBR9 9 stemmen 4. Saleen S7-R & Corvette C5-R & Overige, GT2 elk2 stemmen |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|