![]() |
|
|
|||
|
|||
***24h SPA 2006 De Fotos***
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Die laatste foto doet denken aan de stilte voor de storm
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zal tegen PSI zeggen dat ze die ook moeten buiten zetten nadat ze eerst de aanpalende boxen hebben afgesnoept van de collega's
![]() ![]() De enige hoop die je kan koesteren om ze allemaal op een rijtje te zetten is de (vermoedelijk) utopische gridopstelling met 4 corvettes op row1 en 2. Maar dat is vrij onwaarschijnlijk. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb niet zoveel foto's genomen, maar hier zijn er enkele van de drivers parade vandaag :
|
|
||||
|
||||
heeft iemand een foto van de c6r van psi ?? die lijkt me wel mooi te zijn (zie achtergrond foto van glpk c6r)
|
|
||||
|
||||
Eén teaserke van de parade op de terugtocht naar Francorchamps.
De rest volgt waarschijnlijk pas volgende week (eerst 2 dagen werken en 2 dagen koers kijken) ![]() |
|
||||
|
||||
zalige foto HHugo.
Mijn foto's van parade staan online rechtstreekse link -> http://www.bd-photography.be/gallery...s.php?album=37 Hier voor Smiley de nieuwe livery van de PSI C6-R ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
inderdaad mooie livery, jammer genoeg kan ik niet naar de race gaan kijken. Die zal weer uitgegeven worden op tv zeker zoals de voorbije jaren dan heb ik er toch nog iets van gezien.
|
|
||||
|
||||
@gèrre: het zal via internet moeten vrees ik want niemand zend de race uit >(
ik heb zojuist een video van 10 min in elkaar gestoken van de parade die gisteren doorging in het piepkleine stadje van Spa. Het is mijn eerste poging van video editing, ik weet dus totaal niet hoe je de beste kwaliteit kunt krijgen aan het minst aantal Mb's... De video (58Mb) ben ik nu aan het uploaden via rapidshare, ik ken anders geen plekken waar ik het kan zetten... en volgens hun berekeningen gaat het binnen een uurtje online staan dit neemt niet weg dat ik tevreden ben van het resultaat - de link komt er aan....
|
||||
|
||||
bne vandaag ook geweest.. zelf heb ik wat foto's van de fia gt3 kunnen maken
van de fia gt volgen ook nog foto's (door mijn oom gemaakt) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|