De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 30-07-2006, 20:14
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Fabriekspiloten zijn dat dan e...
de wagen van Ebimotors na de crash...
Old 30-07-2006, 22:06
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Grig-O
Dat die in DTM blijft weet ik ook niet hoor...
DTM is een hoogstaand Tourenwagen-kampioenschap, met veel invloed van F1. dat die in DTM blijft, kan ik heel goed begrijpen
Old 30-07-2006, 22:16
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Zonder veel woorden de mooiste wedstrijd die ik ooit reed.
Tot 03.00 op kop in G3 tot het noodlot toesloeg. Een defecte benzinepomp dwong mij na anderhalf uur werken aan de wagen tot een definitieve opgave. Als je de algemene uitslag bekijkt was een 17de plaats algemeen en een overwinning in G3 best mogelijk.

Via deze weg toch nog even mijn dank aan de perfecte samenwerking met First Motorsport.

Indien ik de mogelijkheid krijg probeer ik in 2007 zeker opnieuw.

Last edited by Chauffeur; 30-07-2006 at 22:45.
Old 30-07-2006, 22:35
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Zonder veel woorden de mooiste wedstrijd die ik ooit reed.
Tot 03.00 op kop in G3 tot het noodlot toesloeg. Een defecte benzinepomp dwong mij na anderhalf uur tot een definitieve opgave. Als je de algemene uitslag bekijkt was een 17de plaats algemeen en een overwinning in G3 best mogelijk.

Via deze weg toch nog even mijn dank aan de perfecte samenwerking met First Motorsport.

Indien ik de mogelijkheid krijg probeer ik in 2007 zeker opnieuw.
En nog veel gezweet?

Old 30-07-2006, 22:42
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by marcel
DTM is een hoogstaand Tourenwagen-kampioenschap, met veel invloed van F1. dat die in DTM blijft, kan ik heel goed begrijpen
Scheider heeft vorig jaar aangegeven liever DTM te doen dan FIA GT.
Old 30-07-2006, 22:44
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by raceboy
En nog veel gezweet?
Letterlijk: Dat viel best mee omwille van het Coolpack systeem dat ze bij First in de wagen zitten hebben.

Figuurlijk: ja, zij die in Blanchimont stonden omtrent 22.00 zullen wel gezien hebben waarom. 4 x 360 en op 5 cm van de muur stil, effe zweten dan.
Old 30-07-2006, 22:47
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

M'n 1ste x 24 Uren van Spa waren in 1 woord te omschrijven: PRACHTIG
FIA GT3, Formule Renault en de 24 Uren allen volledig bekeken en wauw vond het gewoon fantastisch!
Vind het ook héél spijtig voor Phoenix, had hen graag zien winnen na hun dominantie in de race zelf... en vitaphone ... mja niet myn favoriet dus
GLPK en PSI allebei goed gereden, en wat een gebrul komt daar uit die C6-R's, geef me dan maar dat mooie sound van die DBR9's of F430's
Zakspeed Saleen had precies wel wat last van controle op achterkant van de wagen toen ze bovenop de Raidillon kwamen.. door de kleindere vleugel?

Maar mijn weekend is dus echt wel zeer goed geslaagd, ze zien mij in Spa volgend jaar zeker en vast terug

PS: thanks Brecht (corvette boy) voor de info en rondleiding ter plekke
Old 30-07-2006, 22:57
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Een schitterende 24h met toch een nare nasmaak. Ik had het Phoenix zo gegund, ze verdienden het daar. En dan wordt ze op het laatste moment de zege door de neus geboord door die arrogante Vitaphone etters. Die verdienen het wel, want ze waren dus gewoon sneller, maar ik gun het ze gewoon niet.

Verder was GT2 een fraaie battle, waarbij het jammer was dat Spyker de 3e plek niet kon pakken. Toch een zeer goede race gereden echter, de snelheid was daar en ze hebben hun eerste (vrijwel) probleemloze 24u gereden. De 997's zijn zeker een aanwinst, hun roodgloeiende uitlaten waren een genot om te zien tijdens de nacht.
Old 30-07-2006, 23:08
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
Ik bedoel maar dat hij in FIAGT wint en in dtm niet.
Old 30-07-2006, 23:09
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

en achteraf?

Wat vonden jullie van deze editie?
Vorig jaar waren de klasse 2, 3 en 4 uitermate slecht vond ik terwijl dit jaar toch wel subliem was
Of waren er tegenvallers? Wat kon er beter?
Wat voor volgend jaar? Waarschijnlijk komen er nieuwe tribunes tegen volgend jaar dus dat ziet er al goed uit
Old 30-07-2006, 23:11
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Ik bedoel maar dat hij in FIAGT wint en in dtm niet.
In F1 winnen ook maar enkele uitverkorenen en toch zien de meeste coureurs dat als Heilige Graal. DTM is nu eenmaal, na F1, DE klasse in Duitsland.

Last edited by FIRE; 30-07-2006 at 23:13.
Old 30-07-2006, 23:14
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Vorig jaar waren de klasse 2, 3 en 4 uitermate slecht vond ik terwijl dit jaar toch wel subliem was
Of waren er tegenvallers? Wat kon er beter?
Wat voor volgend jaar? Waarschijnlijk komen er nieuwe tribunes tegen volgend jaar dus dat ziet er al goed uit
Zoals hierboven vermeld vond ik het gewoonweg Fantastisch weekend!
Alle klasse's mooi gevuld naar men mening, meer mag altijd natuurlijk
En ivm tribune's vond ik het ook dik in orde!
Wat kan beter voor volgend jaar?
- Maserati zyn fia gt homoligatie annuleren indien deze dan nog niet vervallen is
- Viper GTS-R zijn configuratie van ca 2003 teruggeven zodat mijn wagen tenminste terug voor een RS kan rijden
Old 30-07-2006, 23:18
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Vorig jaar vond ik dat als alle GT1 wagens voorbij waren dat je alleen maar Porsches meer zag (behalve dan de Vertigo, een Maserati en de Viper)
Dit jaar is dat veel beter e; dus meer gevarieerd
Old 30-07-2006, 23:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Qua evenement is er toch wel het e.e.a. aan te merken Maar ja, ik zal eens een keer niks te zeuren te hebben

Publieke belangstelling? Op zaterdag vond ik het persoonlijker rustiger dan andere jaren.
Media belangstelling? Veel Belgische piloten zullen toch klagen over de minuutjes op TV. Toch altijd een verkoopargument. Behalve wij freaks zullen veel mensen niets vernemen van deze 24 uur.
Hinder voor het publiek. Het volstrekt doelloos rondrijden van VIPS voor een "tour du circuit". Dat mag je RACB / RACE aanrekenen. Als zij geen toestemming geven voor dergelijke hinderlijke activiteiten dan gebeurd het niet. Zo simpel is het. Echter, waarschijnlijk kun je die hinder afkopen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 30-07-2006, 23:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Mark
Hinder voor het publiek. Het volstrekt doelloos rondrijden van VIPS voor een "tour du circuit". Dat mag je RACB / RACE aanrekenen. Als zij geen toestemming geven voor dergelijke hinderlijke activiteiten dan gebeurd het niet. Zo simpel is het. Echter, waarschijnlijk kun je die hinder afkopen
Niet alleen de vips, ook sommige baanposten zijn aangesteld als waterdarager ofzo en rijden om de 5 minuten heen en weer?

Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)

Posting Rules