![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik klasse 2 raakten de beide tenoren voor de titelstrijd betrokken in een incident, wat hen beiden de opgave kostte. Rudi Penders kwam echter niet ongehavend uit de strijd, zoals sommige bronnen vermelden. Penders liep letsels op aan een sleutelbeen en begaf zich gisteren nog naar het ziekenhuis van Genk om daar een operatieve ingreep te ondergaan. Voor GS Motorsport zijn er dan weer andere kopzorgen. De BMW V8, die kort na de 24U Zolder verkocht werd, dient grondig opgelapt te worden alvorens die aan de nieuwe eigenaar te kunnen overdragen. Dat de Mosler MT900R de klasse won, zal wel niemand verbazen. Kenis en Co deden een pak werk aan de wagen, met een algemeen podium als gevolg. Knap gedaan! In klasse 3 zijn de kampioenen gekend: het duo Haane-Meert (First Motorsport) heeft de titel binnen. Opnieuw een beloning voor het team van Jo Jamers, dat ondertussen zowat een referentie geworden is onder de 'Cup' Teams. Ik ben benieuwd naar hun plannen voor 2007... Aan de kampioen in klasse 3: een welgemeende proficiat! Aan de tenoren in klasse 1 en klasse 2: nog een race zoals afgelopen weekend zou elke autosportliefhebber kunnen bekoren. Mannen, 'geef er een lap op', en laat ons nog een keertje genieten van een (sportief) sterk staaltje autosport! Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
Nog een paar dingeskes over gisteren:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het was een fantastische wedstrijd gisteren in Francorchamps. Dit was veruit de mooiste Belcar-race van het seizoen.
En wat ik gezien heb sterkt mij in mijn overtuiging dat GT 1 nog steeds zijn plaats verdient in de Belcar en dat die hele opschudding rond GT 3 die we de laatste weken meemaken nergens voor nodig is. De strijd tussen de 3 Corvettes was om duimen en vingers af te likken. Ook de Stealth en de top van de GT 2 (Mosler, GS-BMW, Penders-Porsche) draaiden aardig mee. Jammer dat de Marcos niet de volle 100% kon geven, en dat de Viper van AD Sport niet aanwezig was. Met een handvol GT 1's kan je dus wel een wedstrijd van zeer hoog niveau krijgen. Hopelijk hebben de bobo's van Circuit Zolder en de RACB dat ook gezien. En wat de strijd tussen SRT en GLPK betreft. Ja, SRT heeft het ganse weekend het spel perfect gespeeld, zowel op de piste als met de psychologische oorlogsvoering. GLPK is in de val gelopen en heeft zich laten opnaaien. Longin blundert in de kwalificaties, Kumpen in de wedstrijd. Het grote ego-gehalte van de piloten heeft het daar gehaald op het gezond verstand. Met het gekende resultaat. Last edited by Baron; 09-10-2006 at 12:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij wauters hing de splitter los.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar idd, de DBRS9 stond vlak naast de Belcartent, je liep er in feite zo voorbij... |
|
||||
|
||||
belgische radical op podium
misschien
![]() doei Vincent
|
||||
|
||||
Quote:
Wie of wat het ook moge organiseren, Belcar in Spa slaat de laatste tijd niet meer aan ![]() ![]() Last edited by Dries DS; 09-10-2006 at 15:42. |
|
||||
|
||||
Kiezen om 8 uur? Waar ik woon stonden de mensen die om 8u gekomen waren er om 9u nog, de PC's waren namelijk defect
![]() Ik was er om kwart na 9 en om tien uur pas buiten. Het lokaal ernaast had bijna niks te doen... onbegrijpelijk ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En idd, de publieke opkomst was zeer mager te noemen. Maar dit heeft de sfeer niet beïnvloed voor mij. Bovendien vond ik het een super raceje, vooral voor SRT dan. Prachtig om de beide Vettes te horen voorbijbrullen! Alleen jammer dat de Marcos met problemen te kampen had...maar anderzijds verdient AD ook wel eens dat 3de plekje op podium na hun pechreeks... Last edited by Belle; 09-10-2006 at 16:47. |
|
||||
|
||||
Hieronder de gevraagde foto's van Aston DBRS9.
Trouwens, bij Aston Martin wisten ze mij te vertellen dat ze wellicht van plan zijn om een exemplaartje van Barwell Motorsport te laten meebollen in de Belcar Last Race. Maar 100% zekerheid konden ze niet garanderen. I'll certainly cross my fingers. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
p.s. Mooie foto's. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|