![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
JLMC Round 3 Okayama
Het is nog maar de 3de en direct de laatste race van dit jaar voor JLMC.
Het moest dit jaar een proef zijn, en dat merk je nog duidelijk. Begin dit jaar stonden er voor de 1ste race 'maar' 12 wagens op de grid. Nu zijn het er toch al 20, niet bijzonder veel maar er is een positieve en opwaardse bewing of zeg maar interesse in 6 uurs racen in Japan. Entry list: LMP1 n°16 Courage LC70 (Mugen) Haruki Kurosawa / Seiji Ara n°21 Zytek 05S (Hitotsuyama Racing) Hiroki Katoh / Hideki Noda n°65 Oskar SK5.2 (Jidoshakoubou Myst) Tomoyuki Kawasaki / Tatsuya Mizutani / Toshiya Ito n°66 Oskar SK93 (Jidoshakoubou Myst) Kazuya Murase / Hiroshi Ota / Takahiko Shimazawa n°111 Oskar SK93 (Jidoshakoubou Myst) Kota Sasaki / Yasumasa Wakahara / Tatsuya Hashimoto LMP2 n°3 GC-21 (MYZ) Masayuki Yamamoto / Shogo Suoh / Junichiro Yamashita n°4 GC-21 (MYZ) Yuya Sakamoto / Yoshihisa Namekata / Tomonobu Fujii n°15 Oskar SK5.2 (Jidoshakoubou Myst) Ryohei Sakaguchi / Masayuki Ueda / Motoaki Ishikawa n°18 GC-21 (Aim Sports) Shinsuke Yamazaki / Yuji Asoh / Masaru Tomizawa n°37 Oskar SK5.2 (Cosmo Racing) Naoto Chikada / Yochiro Suzuki / Takuya Ando n°52 Oskar SK5.2-KK-LM (Jidoshakoubou Myst) Hisashi Tsukahara / Tomokuni Waki / Masayoshi Furuya GT1 n°9 Mosler MT900R (Team Leyjun) Osamu Nakajima / Masaki Tanaka / Hiroya Iijima n°20 Ferrari 550 Maranello (Hitotsuyama Racing) Tatsuya Kataoka / Eiichi Tajima / Naoka Hattori n°88 Lamborghini Murcielago R-GT (Japan Lamborghini Owners Club) Yasutaka Hinoi / Hisashi Wada / Koji Yamanishi GT2 n°5 Porsche 996 GT3R (Team Takamizawa) Kazuyoshi Takamizawa / Akazama Oyaji / Tomohiko Sunako n°7 Mazda RX-7 (Proto Works) Naoko Hagiwara / Sakiko Tsuji n°8 Mazda RX-8 (Team NRF) Jun Nakamura / Ryuichiro Ohtsuka / Fumihiko Nishida n°27 Porsche 996 GT3 RSR (Team Kawamura) Koji Aoyama / Shinichi Takagi / Morio Nitta n°77 Porsche 996 GT3RS (Proto Works) Dragon Kumitda / Motoyoshi Yoshida / Yoshiaki Nakayama n°930 Porsche 964 (Sunburst) Yutaka Matsushima / Takeshi Inui / Hitoshi Kakiuchi Info van: http://www.endurance-info.com/articl...d=2784&thold=0 |
#2
|
|||
|
|||
Hopelijk volgend jaar wat betere wagens daar.
Die Oskars en GC-21's zijn nou niet bepaald de wagens die je wilt zien. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
![]() (infeite een gesloten body van op een F3 chassis) ![]() Bron: http://www.i-line.co.jp/ Verder hier nog een foto van de Mazda RX-8 en Lambo Murcielago die ook deelnemen. ![]() ![]() Behoorlijke mooie body work heeft die RX-8 naar mijn mening! Foto's van op: www.lmchallenge.jp/ Engelstalig gedeelte is nog niet ge-update, dus wat zoeken in het Japanse gedeelde dan maar ![]() |
#4
|
||||
|
||||
En hier is nog een (archief) foto van de Oscar SK93, oke dit is een ietwat minder goedziende LMP2(??
![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
Wat Radical achtig naar mijn mening.
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#6
|
|||
|
|||
LMP2 moet je ook echt als dusdanig gebouwd hebben in mijn ogen.
Een Formule wagen met een grote kap erop is dat dus niet. Vandaar dat ik het Formula X idee ook nooit wat heb gevonden. |
#7
|
||||
|
||||
Op volgende foto zie je het goed:
![]() Vind het wel toffe carretjes als je het zo mag zeggen ![]() ![]() Verslag van vrije training/kwalificatie/race is te vinden op http://www.endurance-info.com/index....topic&topic=47 De Courage Mugen won LMP1, nadat de Zytek een probleem. In LMP2 won de GC21. Aangedreven door Toyota motor. In GT1 kwamen de drie wagens in deze volgorde over de streep: (Verrasend) 1. Lambo Murciellago van JLOC! 2. Mosler GT1 3. Ferrari 550 M GT2 was dan ook wel een suprise. Een oude 964 Porsche die won tegen twee nieuwe RSR 996's evenals de twee Mazda's (RX-7 en RX-8). Nog maals de foto van die naar mijn mening zeer fraai gemaakte RX-8: (laat zo'n wagen maar meerijden in FIA GT2) ![]() Hopelijk volgend jaar een iets groter JLMC gebeuren, maar de Japanse vertegenwoordiger liet weten dat er Prive teams in Japan geïntreseerd waren om verscheidene LMP1's die niet meer in Europa zullen rijden op te kopen en daar in te zetten. En de 997 RSR zou er ook volgend jaar in JLMC zijn intrede kunnen maken, er hebben namelijk al verscheidene teams intresse in de 997. Ook wel benieuwd of we deze volgend jaar terug gaan zien in Super GT. Porsches met 996 RS(R) is daar tot nu toe nog niet zo succesvol, maar dan kan de 997 misschien wel verandering in brengen. Die 360 Modena's scoren daar namelijk wel héél goed. |
#8
|
||||
|
||||
De JLMC-kalender voor 2007:
Sugo, 13 mei Fuji, 3 juni Motegi, 22 juli Okayama, 27 oktober (bron: endurance-info.com)
__________________
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|