|
|
||||
|
||||
Toyota Corolla AE86
Deze is gemaakt op 1/24, de basis is een bouwdoos van Fujimi Toyota Corolla AE86 Levin, ik weet niet dat deze in België te krijgen is. Deze decal is zelf gemaakt.
|
|
||||
|
||||
De antenne is bij deze misschien wat aan de dikke kant, maar ook hier zijn de decals weer dik in orde. netjes gebouwd ook!
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat Huudo de oude 24u van Francorchamps auto's zich niet zo goed meer herrinnerd.Deze hadden meestal een dikke staaf in de vorm van een antenne op het dak die verlicht was met verschillende kleuren van lampjes om de auto's van eenzelfde team te herkennen in de stands.Verder prachtig gebouwd en misschien iets voor mij om eventueel een groep A slotracer te bouwen.
|
|
||||
|
||||
Ahso, dezze kit bestaat oook in 1/24... Goed dat ik het weet...
Mooi gedaan trouwens Flame !
|
||||
|
||||
Deze had ik nog nooit gezien, decals zijn dik in orde. Mooi model
|
|
||||
|
||||
Heb er eentje gekocht op1/24 en het zal dan wel een slotracer worden in de toekomst.Flame heeft de decals zoals ik van hem vernomen heb.Met de nodige foto's zal het wel iets worden.
|
|
||||
|
||||
Dat klopt ik er nog een paar liggen voor de n*103 en 104, bedankt voor de reakties
|
|
||||
|
||||
mooie ae86 , toch een van de mooiere corolla's , nice work flame
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|