|
|
||||
|
||||
Vraag ivm kit reviews
Ik ben serieus aan het overwegen om er ook eentje te maken (een review), maar hoe pak ik het met de foto's aan ?
Ik ben lid, dus heb in principe webruimte als ik het goed voor heb, maar ik heb totaal geen idee hoe ik daar toegang toe krijg. Ik kan eventueel wel foto's maken en die eventueel doorsturen naar een van de moderatoren, maar lijkt me niet zo heel praktisch.
|
||||
|
||||
Quote:
Laat me weten als er iets niet wil lukken, maar ik ben ervan overtuigd dat het nu wel lukt. |
|
||||
|
||||
Bedankt, Sennake. Ik zal het eens proberen.
Maar eerst zien of ons fototoestel nog wel werkt, want gisteren weigerde het alle dienst.
|
||||
|
||||
foto's
Hallo, sennake wat bedoel je met de knop manage attachments vind die blijkbaar niet. Ik heb vandaag al iets geprobeerd via imageshack maar kan ik dan bv mijnfoto's aanpassen (800x600)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Niet leden kunnen ook foto's posten, maar dan enkel via het zogenaamde hotlinking, het bewuste [img] commando in je berichten. Nadeel is dat wanneer je van provider verhuist, je foto's verdwijnen, of je moet al je posts gaan aanpassen - en ik kan je verzekeren, niet altijd een lachtertje als je regelmatig post. Oh ja, lidmaatschap van DePaddock kost je 15 euro per jaar. Meer inlichtingen kan je hier vinden. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|