![]() |
|
|
|||
|
|||
TD waarschijnlijk met Honda Civic.
Rick Kerry met een BMW 120, misschien dat ze nog een 2e BMW inzetten. |
|
||||
|
||||
honda civic ?? waar gaan ze die halen ?
zelf bouwen ? |
|
|||
|
|||
TD is bezig met het strippen van een Civic, echter het is nog niet 100% zeker dat men Civics gaat gebruiken. Bron: Ten-Tenths.
|
|
||||
|
||||
Spijtig dat die mooie oranje MG's verdwijnen
![]() |
|
||||
|
||||
De integra wa sook zelf gebouwd. Is gewoon hetzelfde alleen volgens een ander reglement.
|
||||
|
||||
we zien ook een bmw 1 in de btcc 2007 !!
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=847 ongeveer de zelfde als in de vln.. |
|
||||
|
||||
geen silverstone en mondello park in 2007
31 March-1 April, Brands Hatch 21-22 April, TBA 5-6 May, Thruxton 2-3 June, Croft 23-24 June, Oulton Park 14-15 July, Donington Park 28-29 July, Snetterton 18-19 August, Brands Hatch 1-2 September, Knockhill 13-14 October, Thruxton
|
|||
|
|||
Vauxhall met Vectra's in 2007:
Quote:
|
|
||||
|
||||
was wel te verwachten... ik hoop dat het een even groot succes als de astra coupé wordt !
![]() |
|
||||
|
||||
de basis van de s2000 van vauxhall zal een GTS worden (5deurs) en dus niet een 4 deurs als al eerder werd gebouwd door 888 (toen nog btc-spec)
deze dus : ![]() ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.. ![]() mogen s2000 wagens eigelijk ook zo breed zijn als de btcc wagens ?? want die zijn meestal niet zo breed en hebben een kleinere spoiler.. |
|
||||
|
||||
Wat ben ik blij met die Vectra te zien!
Lekker terug naar die tijd waar men in TOCA alleen met SEDAN's reed ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
maar dat trekt er toch al meer op dan een wagen zonder kont..
![]() ik zie ook liever een vectra als een astra in de racerij ! |
|
|||
|
|||
Komend seizoen BTCC niet live op Motors TV. Over eventueel samenvattingen is nog niets bekend.
![]() |
|
||||
|
||||
vauxhall ss volgend aar ook op Bio-Ethanol ??
http://crashnet.cars.msn.co.uk/news_...d=10&id=141596 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|