![]() |
|
|
|||
|
|||
Audi zal dus waarschijnlijk 3 DTM rookies hebben volgend jaar: Lucas Luhr, Mike Rockenfeller en Richard Westbrook (of Thed Bjork). Ik denk dat we ondertussen wel kunnen stellen dat Dirk Muller niet voor Audi zal uitkomen.
Frentzen is al weg bij Audi, dus moeten er vermoedelijk nog 2 piloten hun DTM zitje opgeven. Dan kom je automatisch bij Kaffer en Stippler terecht. Het lijkt mij logisch dat het 2007 zitje naar Scheider of Luhr zal gaan; hopelijk niet naar Abt. Scheider heeft de nodige DTM ervaring en Luhr heeft zijn Porsche RS Spyder ervaring. Mijn gokje voor Audi DTM lineup:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Futurecom? Wellicht Equipe Verschuur?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Mijn gok voor Mercedes lineup:
|
|
||||
|
||||
ik zie stoddart wel met een 2006 mercedes rijden ! ze heeft overlaatst ook nog met mucke motorsport getest dacht ik.. maar dat kan ook zijn voor een 2005 wagen..
|
|
||||
|
||||
Pfaffett in een 2006 wagen
Quote:
|
||||
|
||||
dat lijkt me nogaal raar... een dtm 'kampioen' in een jaar oude wagen zetten, zou natuurlijk wel mooi zijn als heij de 2007 mercedessen voorblijft met een 2006 wagen !
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het meer een kwestie is dat Pfaffet laat aan kwam kakken en dat alle 2007 stoeltjes al vergeven zijn.
|
|
|||
|
|||
... als hij volgende jaar in DTM wil racen. De 4 2007 zitjes zijn al aan de mannen van vorig jaar beloofd. Het is nog wel niet zeker dat Paffett naar DTM terugkeert.
|
|
||||
|
||||
ja, maar in 2007 zullen ze bij hwa met (waarschijnlijk) 4 nieuwe c klasses rijde (echt nieuw, ook andere buitekant gewoon de nieuwe c klasse :d)
en als dan paffett in de ouwe c klasse toch regelmatig die nieuwe 'inmaakt'.. jah das ook wel mooie reclame dan ![]() tis misschien meer om op veilig te spelen.. wanneer de nieuwe c klasse nix is dan hebbe ze paffett nog om met de oude c te presteren.. |
|
||||
|
||||
er is noog hoop voor ickx !!
![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Ickx is zelfs een redelijk zeker van haar zitje.
|
||||
|
||||
![]() nja misschien dat ze het dit jaar wel goed doet.. |
|
|||
|
|||
misschien wel....maar ik heb er weinig vertrouwen in.
![]() |
|
||||
|
||||
Ach, anders kan ze altijd nog cursussen gaan geven 'Carriere verkloten voor gevorderden'
![]() |
|
||||
|
||||
in de regen kwalificatie in Barcelona kon ze zich tonen.
Voor de rest was wagen en team niet alles. Als je weet wat ze met de Dallara Judd deed en met wagens zoals de Belmondo en Larbre Viper dan mag je haar hoger inschatten dan hier gebeurt...
|
|