![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
Maar ik snap van de hele logica niets af. Bij G&A dragen ze allemaal US Basic shirts en de racepakken zijn van Stand 21, nochtans dat was afgelopen jaar zo. Haha...
|
#17
|
||||
|
||||
Aha, dat verklaart een hoop, bedankt voor de uitleg.
|
#18
|
||||
|
||||
Dus volgens jou moeten het voorbije jaar alle piloten en het hele team in Toora outfit gelopen hebben om nu een paar stickers van Toora op de Mosler te plakken als publiciteitvoering...? Logica?
__________________
http://www.m-s-e.be/ |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
De link tussen G&A en Toora is volgens mij Guy Verheyen verdeler van Toora. Heeft er dit jaar de 24u van Zolder mee gereden. |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
http://www.m-s-e.be/ |
#21
|
||||
|
||||
Dit topic ging over de Ford GT, niet over G&A of sponsors natuurlijk. En daarmee weet ik als grote Ford GT(40) fan nu nog niet of dit een reëel project is of niet...
![]() |
#22
|
||||
|
||||
Volgens de woorden van Palttala is het debuut van PSI Ford GT GT3 voorzien voor de eerste gemeenschappelijke FIA GT3 test, ergen in februari. Doel is met 3 wagens deel te nemen aan het FIA GT3 kampioenschap. Mochten er klanten zijn voor andere klassen (lees Belcar) dan bestaat daar de mogelijkheid voor.
Bron: Autosport 4 januari '07
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#23
|
||||
|
||||
Waar halen ze al die GT's vandaan dan? Zoveel zijn er niet gemaakt toch? Of valt dat wel mee?
|
#24
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat wel opmerkelijk is dat Jaguar en Ford het tegen elkaar gaan opnemen in het GT3 kampioenschap. Twee merken uit hetzelfde huis.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#25
|
||||
|
||||
Naja, de Ford is natuurlijk geen officiele fabrieksentry, dus wat dat betreft is het niet zo gek.
|
#26
|
|||
|
|||
Behoort Aston Martin ook niet tot de Ford-group? Gaat inderdaad wel een leuke strijd worden...
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore.. |
#27
|
||||
|
||||
Voorlopig toch nog
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#28
|
||||
|
||||
Is Jaguar eigenlijk een fabrieksentry? Apax staat toch enkel achter dat project...
|
#29
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Apex wel degelijk fabriekssteun bij hun project, maar daar kan ik me in vergissen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|