De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-01-2007, 01:27
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

GS 2 x Viper
A+ 1 x Viper (2de mogelijk)
RFB 1 x Aston Martin DBRS9 (2de mogelijk)
GLPK 1 x Corvette Z06 GT3

Met andere woorden al 5 top GT3 wagens als je de Porsche's niet meeteld.
Waarom zagen? Nu er nog niets definitief is zitten we al aan 5 toppers, wat als het definitief gaat zijn? Wees nu eens wat optimister over Belcar...

In begin zag ik er ook wat minder positiever naar op, maar ik denk nu ook wel dat het een stap is in de positieve richting.

Nu maar hopen dat er geen 'top' piloten in de overige GT2 (Belcar Specials) zitten, zodat we een mooie strijd zullen zien tussen GT3's met top piloten en GT2's met sub-top piloten. Dat is alvast een goede oplossing, ipv die gevreesde maximum tijd die men anders maar mag rijden. Niet?
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 01:32
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Dat is gene GT zoals gy hoopt e Scapa. En ne Z4 mag nimme in Belcar e.
Een Z4 niet in Belcar? Mwoah, als Dieter Quester zegt dat de BMW doorontwikkeld gaat worden als GT3 ben ik daar nog niet zo zeker van
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 01:34
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ik hoop ook eigenlijk dat de meeste teams GT3 gaan rijden, omdat ik het gevoel heb dat er in die klasse meer een eerlijke strijd zal zijn.

En een resem Porsches? Aangezien de Dodge Viper goedkoper is om te runnen, zal er ook meer daarvoor worden gekozen denk ik. Krijgen we dan wel misschien Dodge vs. Porsche 997 Cup. Maar de komst van de DBRS9 en ZO6 maken dat wel goed.

We horen nu nog wat weinig nieuws omdat er velen het reglement nog afwachten vermoed ik.

En over de Belcar zal ik pas oordelen als de First Race gereden is...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 01:34
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Een Z4 niet in Belcar? Mwoah, als Dieter Quester zegt dat de BMW doorontwikkeld gaat worden als GT3 ben ik daar nog niet zo zeker van
Dat GT3 plan zou niet doorgaan, stond te lezen op italiaracing.net ofwel op racingworld.it
Wegens te duur voor een GT3.
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 02:19
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Dat GT3 plan zou niet doorgaan, stond te lezen op italiaracing.net ofwel op racingworld.it
Wegens te duur voor een GT3.
Volgens mij was dat eerder, Quester heeft dit gezegd tijdens de 24u van Dubai. Ze hebben de auto enorm doorontwikkeld in 2006 'en het eind was nog niet in zicht'. Bron: DSC.
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 10:40
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Denk niet dat er vorig jaar al meer wagens bekend waren. En er zijn nog teams die een nieuw speeltje hebben staan, waar nog niets van bekend is gemaakt. We hebben nu al 5 bekend gemaakte top GT3 wagens met verschillende heel goede piloten. Niet slecht als begin en het seizoen is nog niet begonnen, zie het wel zitten.
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 10:56
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Is er al iets geweten over AD Sport.

Volgens mij komen deze gewoon terug naar de Belcar. Het ligt bij hun aan de deur en ze zijn gewoon niet weg te denken uit het deelnemersveld.

Zouden ze met een GT3 Porsche komen of gaan ze verder met een Viper? Wie weet durven ze ook wel vreemd gaan, wat Albert wel durft, een voor een Jaguar GT3 kiezen.

Wie weet iets meer?

Mvg...
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 21:44
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Dat is gene GT zoals gy hoopt e Scapa. En ne Z4 mag nimme in Belcar e.
Een Z4 is wel toegelaten in de Belcar Als GT 4. BRON Pitstop.tv
Old 18-01-2007, 22:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Fonne View Post
Een Z4 is wel toegelaten in de Belcar Als GT 4. BRON Pitstop.tv
Ja, maar dan niet in de "Duller configuratie" zoals die in Dubai heeft gereden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 22:26
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Ja, maar dan niet in de "Duller configuratie" zoals die in Dubai heeft gereden
Dat zeg ik toch niet. Ik zie toch als GT 4 En welke versie is die van Duller ?
Old 18-01-2007, 23:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Fonne View Post
Dat zeg ik toch niet. Ik zie toch als GT 4 En welke versie is die van Duller ?
Versie van Duller? Iets GT2-achtigs..........igg, een echt racemachien

Wat betreft GT4, dan moet je aan het volgende denken qua kreten:
Quote:
  • Less powerful models, from 225 to 385 HP, balances by power-to-weight ratios
  • Very limited racing preparation
  • Reserved for largely produced homologated road cars;
  • Selected according to a power-to-weight ratio;
  • Reserved for cars which have limited but absolutely necessary modifications in order to be reliable for racing;
  • Stripped of all comfort elements;
  • Equipped with a homologated road cage and the mandatory FIA safety devices;
  • Equipped with racing brakes, rims and shock absorbers;
  • Stripped of any aerodynamic devices such as rear and front spoilers unless mounted on the original road cars.

Bron: presentatie GT4 door SRO
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-01-2007, 23:07
vince's Avatar
vince vince is offline
De Paddock Rookie

Beliën heeft toch ook een keer op racingworld gezegd dat hij bezig was met een bmw z4(ik geloof aan het begin van vorig seizoen)

Vince
Reply With Quote
Old 19-01-2007, 22:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Pascal Witmeur “De komende twee seizoenen zijn een overgang, met plaats voor de Belcar Specials en bijvoorbeeld ook de oudere 996’en, naar een full GT3/GT4-kampioenchap in 2009. Maar ondertussen moet wel duidelijk zijn dat de GT3 de topklasse is en blijft. De GT3’s moeten wedstrijden winnen, al kan een andere wagen natuurlijk ook eens succesvol zijn. ''

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=628
De Belcar Specials staan normaal gesproken op het nivo van een FIA GT2 wagen maar de tragere GT3 wagens moeten winnen? Dan kunnen we het aantal Belcar Specials op 1 hand tellen Die gasten zullen dan wel met een dicht geknepen keel moeten rondrijden met een paar zakken cement in de kofferbak

Toch verwacht men 40 wagens!

Quote:
Sieben Rennen (6x 125 Minuten plus 24h Zolder) werden 2007 abgehalten mit einem erwarteten Feld von gut 40 Fahrzeugen. Davon sollen ca. 25 dem GT3 Reglement entsprechen. Noch bekanntzugeben ist der Hersteller der vorgeschriebenen Einheitsreifen.

http://www.projectlemans.de/sro-erwe...um-2007-2.html
Het artikel op projectlemans.de zal toch een bron hebben? Duitsers doen normaal gesproken niet aan duimzuigerij 25 GT3's? Laten we het hopen......
Reply With Quote
Old 19-01-2007, 23:03
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
De Belcar Specials staan normaal gesproken op het nivo van een FIA GT2 wagen maar de tragere GT3 wagens moeten winnen? Dan kunnen we het aantal Belcar Specials op 1 hand tellen Die gasten zullen dan wel met een dicht geknepen keel moeten rondrijden met een paar zakken cement in de kofferbak

Toch verwacht men 40 wagens!

Het artikel op projectlemans.de zal toch een bron hebben? Duitsers doen normaal gesproken niet aan duimzuigerij 25 GT3's? Laten we het hopen......
25 GT3's

Mark doe daar eens een Poll over, kunnen we 31maart eens werkelijk vergelijken...
Reply With Quote
Old 20-01-2007, 00:23
Eygmar's Avatar
Eygmar Eygmar is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
25 GT3's

Mark doe daar eens een Poll over, kunnen we 31maart eens werkelijk vergelijken...
en met wat komen jullie ,of nog groot geheim
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules