De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-01-2007, 21:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by M_K View Post
De Belcar coverage op de Nederlandstalige versie daar lijkt wel verdacht sterk op die van een Belgische website... zelfs dezelfde citaten en foutjes. Vreemd...
Zijn er weer cowboys in de polder gesignaleerd?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-01-2007, 21:23
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
division 3 Belcar specials
Gabriel Racing / Porsche 996 Biturbo / Menno Kuus/ ??
Gabriel Racing / Porsche 996 Biturbo / Gabriel Luc / ??

De vraagtekens? Die moeten nog ingevuld worden. Wil jij een van de vraagtekens invullen, stuur dan je kandidatuur naar dit mailadres

Bron: mijn mailbox
Het maar een speculatie maar kan het dat één van die Porsches, of beide miss vroegere AD Sport-Porsches zijn want bij mijn weten hadden ze slechts één Porsche Biturbo vorig seizoen.
Old 30-01-2007, 21:35
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Hebben die jongens al een kans gehad?

Het Belcar seizoen is nog niet eens begonnen. De engelstalige site is in principe ook een portal voor persberichten (zoals Motorsport.com) met daarnaast zoveel mogelijk eigen foto's, editorials etc...dus zie niet in waarom de Nederlandstalige versie dat niet is.

Wees blij dat er in Nederland eindelijk eens aandacht voor Belcar en de Belgisch/Nederlandse sportscar coureurs komt, ze hadden ook voor de standaard top series en Dutch Supercar Challenge kunnen kiezen...

Maar goed we gaan geheel hier door een stel forumposters die zelf waarschijnlijk lekker achter hun computer vastzitten en hun tijd uitzitten met het afkraken van andermans initiatieven.

(overigens Mark... er mag dan .nl staan, er zit ook Belgische inbreng in die site)

Last edited by Stranger; 30-01-2007 at 21:49.
Reply With Quote
Old 30-01-2007, 21:40
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Vanop de site van G&A Racing:

Start bouw Z4 MCoupe GT4 begonnen.Verder info volgt op later tijdstip.

Voor Belcar of iets anders?
Reply With Quote
Old 30-01-2007, 21:54
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zijn er weer cowboys in de polder gesignaleerd?
http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...=2225&Itemid=2

is blijkbaar geen officieel communiqué van één of ander autosportorgaan dat betrokken is bij de belcar 2007, maar op een andere site staat net dezelfde tekst.
Reply With Quote
Old 30-01-2007, 22:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Stranger View Post
Hebben die jongens al een kans gehad?
Iedereen zijn kans uiteraard, maar als je begint met het "bietsen" van andermans werk sta je natuurlijk met je rug tegen de muur Dat heeft niets te maken met negatief zijn of iemand afkraken. Of keur jij "diefstal" goed?

planetlemans, de uk versie? Nooit commentaar op gehad, zag er altijd goed uit. Wellicht de nieuwe medewerkers ietwat beter instrueren over de do's en dont's?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-01-2007, 22:54
De Paddock Regular

Na bevestiging dat het niet om officiële persberichten ging (merci Mark voor de links naar de originele teksten) de betreffende berichten offline gehaald en de Nederlandse 'verantwoordelijken' geinformeerd.

Het overnemen van andermans artikelen, niet zijnde persberichten, is vanzelfsprekend niet de bedoeling ook niet door de jongens die onze Nederlandstalige site beheren.

Ennuh M_K mocht je in de toekomst nog ergens aan twijfelen (deelnemerslijst, berichten). Stuur mij maar een e-mail, kan ik je misschien wat sneller beantwoorden en hoeven we geen forum te bevuilen.
Reply With Quote
Old 31-01-2007, 19:01
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
"Ik ben stomverbaasd dat er zoveel teams werken aan een geloofwaardig GT3-project.", aldus een gelukkige Pascal Witmeur. "Toen SRO België het kampioenschap overnam, hoopte ik stilletjes op een tiental GT3's. Maar uiteindelijk zullen wellicht zowat 15 of 16 echte GT3's aan het kampioenschap deelnemen, terwijl mijn doel blijft om in totaal een veertigtal wagens te kunnen aantrekken."
BRON: TURBOMAGAZINE, nr 154.

Pascal Witmeur is wel zéér positief over het komende belcarseizoen ...
Old 31-01-2007, 19:55
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
BRON: TURBOMAGAZINE, nr 154.

Pascal Witmeur is wel zéér positief over het komende belcarseizoen ...
Hopelijk heeft hij gelijk. Maar het is altijd nog eerst zien dan geloven.
Reply With Quote
Old 03-02-2007, 02:12
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

In een interview in het Belang van Limburg met de directeur a.i. van Circuit Zolder staat dat er ook een Ferrari op de lyst zou staan voor de Belcar 2007. Benieuwd welk team hiermee zal uitkomen.
Old 04-02-2007, 14:20
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie

De piloten zijn ook al gekend voor die Ferari,indien het dezelfde is die ik voor ogen heb.
Wachten op een persmededeling.

Bron: piloot zelf
Reply With Quote
Old 05-02-2007, 02:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Range Rover View Post
Op dit adres staat ook een lijst van mogelijke deelnemers voor de Belcar 2007 inclusief geruchten... http://www.planetlemans.nl/cmsv2/ind...pper&Itemid=74
Toch vind ik een dergelijke lijst niet kosjer. Laat ik het anders zeggen, nieuwtjes die via PM's en emails circuleren lijken me niet geschikt om op een geruchtenlijstje te verschijnen. Iemand die dat wel doet? Geen probleem, hou er dan wel rekening dat bepaalde teams, coureurs, lezers en informanten een andere houding aannemen nemen jegens het genoemde medium

Qua ethiek volg ik planetlemans.nl niet helemaal in deze gedachtengang. De site heeft een dergelijke lijst helemaal niet nodig. Daarnaast bevat de genoemde lijst op 04-02 een aantal grote fouten.......maar ik maak mijn pm's of emails niet openbaar Die eer geven we aan de persdiensten van de desbetreffende teams.
Reply With Quote
Old 06-02-2007, 03:30
De Paddock Regular

Planetlemans heeft een lijst doorgekregen met teams waarvan wagens zich in ateliers bevonden en waarvan is gezegd dat men de bedoeling had deze in te zetten. Bij enkele van deze teams is gezegd deze niet te publiceren alvorens het team met de bevestiging kwam. Die staan er derhalve niet op.

De lijst is door twee mensen, mede-forummers, bekeken en aan de hand daarvan is een selectie online gezet. Dat daar dingen in veranderen, dat kan.

Als teams via PM/mail aan 1 persoon het ene doorgeven en aan de volgende persoon iets anders...dat mag, maar dan moeten er niet achteraf niet over geklaagd worden.

Overigens staan er ook contact buttons op de site, dus als iets niet juist is of van de site af moet dan is dat zo gemeld...en dat is ook al gebeurd.

En wellicht staan er nu entries op die pas later in het seizoen gaan deelnemen, die verdwijnen vanzelf wel.
Reply With Quote
Old 06-02-2007, 18:51
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Bert Longin en Anthony Kumpen zijn druk doende het seizoen 2007 voor te bereiden. Anthony en Bert verdedigen volgend jaar hun titel in de Belcar en werken vanaf 2007 samen met CPL Trans.
BRON: PITSTOP.TV
Old 09-02-2007, 15:27
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

De nieuwe look van GS-racing Porsches en Vipers...

http://www.racecarsdirect.com/photos/1p_1.jpg
http://www.racecarsdirect.com/photos/1_11.jpg

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules