![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maar misschien weet je het nog niet maar deze shots staan al enkele weken online. Maarja, niet iedereen kan alles weten hé. Zo ben ik ook ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Waar een computerspel al niet handig voor is...
Zo te zien zal de Belcar in 2007 toch iets zijn dat de moeite is om te gaan bekijken! Greetz |
|
|||
|
|||
Hot News
Zopas bereikte mij het nieuws dat Dunlop nu ook de tender verloren heeft voor belevering Belcar Original. Michelin heeft dus het volle pond in België met een complete exclusiviteit in de 2 grootste kampioenschappen.
Maandag zullen we bekijken welke strategie Dunlop zal hanteren in 2007. Niet goed voor de sport, wetende wat Dunlop achter de hand had voor de promotie van de autosport in België. 2 tenders verliezen op 5 weken tijd, je zou voor minder ![]() De kruimels zullen ze ook nog wel opruimen, ik vrees de doodsteek voor de 4 overblijvende leveranciers in België. Technisch kunnen ze geen 2 kampioenschappen aan qua belevering. 4 van de 6 wedstrijden op hetzelfde weekend. Alle wagens van BTCS en Belcar - dat gaat lachen worden als het begint te regenen en iedereen richting Michelin stapt om alle banden te wisselen. Nogmaar eens een staaltje van doordacht zaken doen, en of hoe je 1 partij gelukkig maakt en 4 partijen in de kou laat staan. Triestig gewoon. |
|
|||
|
|||
Nu maar hopen dat er ook nog een inschrijven volgt van een ASCARI KZ1R. Dit zou een prachtige wagen zijn die niet in het veld mag ontbreken.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hup, een exoot minder voor een traditionele Porsche
![]() |
|
||||
|
||||
Lijkt me toch een logische keuze. De Ferrari F430 GT3 heeft vorig seizoen niet echt schitterende resultaten neergezet.
|
||||
|
||||
Verder bereikte ons ook het nieuws dat CEO-Racing dan toch geen Ferrari 430 GT3 zal inzetten. Lange tijd zag het ernaar uit dat CEO-Racing voor het Italiaanse raspaard zou opteren, maar de renstal rond Bert van Rossem zal nu teruggrijpen naar een Porsche 996 RSR voor de Belcar Original.
Man man man wie schrijt er toch allemaal zo'n onzin... Is dit echt de enige manier om op te vallen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
(er is ooit sprake geweest GLPK, Bouvy, F 430 GT3);... Mvg... |
|
||||
|
||||
Hoeveel Z4's is G&A aan het bouwen? Zoals ik het lees 2 stuks:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Als er nog teams geïntereseerd zijn in een DBRS9, Barwell heeft er een te koop staan.
http://www.barwellmotorsport.co.uk/content/sales.asp |
|
||||
|
||||
Die waarmee ze nu 'intensief testen' is dacht ik een straatversie met sportstoel en slicks ( mss een andere vering, maar dat was uiterlijk niet te zien )...
|
|
||||
|
||||
De Ultima zou dit jaar onder de klasse Belcar Specials heb ik vernomen van medewerker van het team...
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe kan die wagen nu rijden in de Belcar Specials 2007? Daar kun je toch alleen in terecht als je in klasse 1 of 2 hebt gereden in 2006? Die Ultima van Derdaele reed vorig jaar in klasse 3. Of kijkt men terug tot 2005? M.a.w., ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar dat reglement ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|