![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Sommige namen moeten natuurlijk nog ingevuld worden wat betreft de Belcar wagens... Maar GS doet er eventueel ook nog de nieuwe Duitse ADAC GT Masters bij...
Quote:
|
|
||||
|
||||
De RSR van PSI staat te koop (al dat het een foto is van de Biturbo)
http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=7463
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Geen appelen met peren vergelijken eh. Die van PSI is nog een jonge wagen en een echte RSR.
|
|
||||
|
||||
175 000 euro voor een GT3 RSR lijkt mij een redelijk normale prijs.
Er is niet zo veel mee gereden en de RSR is sowieso al veel recenter dan de GT3R(S)
|
||||
|
||||
Zelfs dan nog
![]() Belcar, nope FFSA GT, daar kun je hem nog wel goed gebruiken maar aangezien de teams met geld in FFSA GT een GT1 runnen en daardoor het GT2 veld zeer mager is gevuld met enkele kleinere teams zie ik hem er niet zo heel snel naartoe gaan. Al is het volgens mij wel de enigste serie waar je hem nog competitief kunt gebruiken in zijn klasse. |
|
||||
|
||||
In het VLN, Int. Open GT en in Japan is nog ruimte genoeg voor 996 RSR's.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Die Vipers hebben echt een vette lijn, zeker in profiel! Jammer dat er zoveel detail verloren gaat vaak door de drukke sponsoring... Ben echt benieuwd naar de liveries dit jaar!
|
|
||||
|
||||
Joehoe, daarnet een camionnet van AD-sport gezien op de E314 ergens bij de afrit Wilsele. Camionette was natuurlijk niet belangrijk, maar daaracht hing een remorque met daarop de Viper GT3. Maagdelijk wit, prachtige bolide.
Laat maar komen, Belcar 2007!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|