![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
1. #23 Aston Martin Racing BMS – Aston Martin DBR-9 – 1:46,665 2. #8 All-Inkl.com Lamborghini – Lamborghini Murciélago R-GT +1,147 3. #33 Race Alliance - Aston Martin DBR-9 +1,192 4. #40 Haupt – Maserati MC12 +2,120 5. #7 All-Inkl.com Lamborghini – Lamborghini Murciélago R-GT +3,316 6. #80 Michelotto – Ferrari 430 +3,502 7. #22 Aston Martin Racing BMS – Aston Martin DBR-9 +3,966 8. #63 Scuderia Ecosse – Ferrari 430 +4,788 9. #52 Edil Cris – Ferrari 430 +5,061 10. #99 Tech9 Motorsport – Porsche 997 RSR +5,321 11. #16 JMB Racing – Maserati MC12 +5,378 12. #12 Scuderia Playteam – Maserati MC12 +5,429 13. #50 AF Corse – Ferrari 430 +5,794 14. #15 JMB Racing – Maserati MC12 +5,947 15. #97 BMS Racing – Porsche 997 RSR +6,224 16. #70 JMB Racing – Ferrari 430 +7,582 17. #41 All-Inkl.com Lamborghini – Lamborghini Murciélago R-GT +10,798 18. #71 Autorlando – Porsche 997 RSR +11,101 19. #20 Rock Media Motors – Pagani Zonda GR +11,199 20. #72 JMB Racing – Ferrari 430 +12,819 |
#17
|
|||
|
|||
Niet moeilijk als je zonder restrictor (en grotere achtervleugel) kan rondrijden. De Maserati motor ontwikkelt dan 755 pk (iets minder dan 800 pk van de Ferrari FXX).
Last edited by gwyllion; 22-02-2007 at 19:27. |
#18
|
||||
|
||||
De tweede sessie zorgde voor een spijtige gebeurtenis: de Lambo N°8 van Jos Menten legde de sessie een kwartier stil door een crash.
Hans Reiter heeft nu beslist om zijn valiezen te pakken, maar de N°7 blijft wel zoals gepland rond rijden. En ten slotte nog steeds geen Playteam Maserati in de voortse gelederen.... De uitslag: 1. #23 Aston Martin Racing BMS – Aston Martin DBR-9 – 1:46,622 2. #33 Race Alliance - Aston Martin DBR-9 +0,670 3. #40 Haupt – Maserati MC12 +2,732 4. #22 Aston Martin Racing BMS – Aston Martin DBR-9 +3,104 5. #8 All-Inkl.com Lamborghini – Lamborghini Murciélago R-GT +3,157 6. #52 Edil Cris – Ferrari 430 +3,859 7. #7 All-Inkl.com Lamborghini – Lamborghini Murciélago R-GT +3,889 8. #63 Scuderia Ecosse – Ferrari 430 +3,980 9. #3 Phoenix Racing - Aston Martin DBR-9 +4,546 10. #80 Michelotto – Ferrari 430 +4,958 11. #97 BMS Racing – Porsche 997 RSR +5,637 12. #16 JMB Racing – Maserati MC12 +6,374 13. #99 Tech9 Motorsport – Porsche 997 RSR +6,774 14. #50 AF Corse – Ferrari 430 +7,188 15. #41 All-Inkl.com Lamborghini – Lamborghini Murciélago R-GT +8,040 16. #70 JMB Racing – Ferrari 430 +9,396 17. #20 Rock Media Motors – Pagani Zonda GR +9,565 18. #71 Autorlando – Porsche 997 RSR +10,957 19. #72 JMB Racing – Ferrari 430 +12,248 20. #16 JMB Racing – Maserati MC12 +26,296 P.S. de Maserati 16 heeft zich blijkbaar gekloond... EDIT: fotootjes op http://www.racingworld.be/nieuws/407...n-vandaag.html Last edited by Grig-O; 22-02-2007 at 20:32. |
#19
|
||||
|
||||
Mooie foto gevonden op endurance-info:
(weet niet of hij op de paddock zal geraken...) Zo te zien niet, dan geef ik maar de link: http://www.endurance-info.com/2007_F...FIAGT_a132.JPG |
#20
|
||||
|
||||
Kutemann is eigenaar van een van de MC12's die onder JMB vlag rijden. Dacht dat dit met Waaijenberg ook het geval was......maar daar ben ik niet 100% zeker van
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#21
|
||||
|
||||
Tijden en Entry list van vandaag te downloaden op www.fiagt.com
Nu ik de tijden heb bekeken lijkt het heel erg op dat de meeste teams gewoon een shakedown vandaah hebben uitgevoerd. Misschien dat we morgen wat snellere tijden kunenn verwachten. |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#23
|
||||
|
||||
1:46 is inderdaad nogal traag voor een GT1, onder goede omstandigheden zou 1:43-1:44 mogelijk moeten zijn.
Ongeveer 1:48-1:49 voor de GT2's ?
__________________
![]() |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#25
|
|||
|
|||
Meer foto's op http://www.fiagt.com/gallery.php?event=1&season=2007 en http://rides.webshots.com/album/354444939HRzenU
Last edited by gwyllion; 23-02-2007 at 01:38. |
#26
|
|||
|
|||
Deze gentleman driver komt mij bekend voor:
![]() Zou zijn wagen ook gesponsord worden door zijn werkgever? ![]() Race Alliance in het blauw: ![]() De Porsche 997 GT3 RSR (BMS) is de eerste wat meer kleur: ![]() |
#27
|
|||
|
|||
De all-ink.com livery is gelukkig aanzienlijk verbeterd. Spijtig dat de hogere achtervleugel van de Lamborghini niet zo esthestisch is:
![]() |
#28
|
||||
|
||||
Gregor Frisken en Marcel Tiemann zijn gesignaleerd bij Phoenix...
Hopelijk gaan die twee het hele kampioenschap rijden, zo zijn we al zeker dat ze geen gentlemen drivers moeten aannemen. ![]() Voorts is de enige Lamborghini spec.2007 die van Von Thurn Und Taxis... Vreemde beslissing? endurance-info Last edited by Grig-O; 23-02-2007 at 12:45. |
#29
|
||||
|
||||
Ook Giorgio Mondini is nu in verband gebracht met Phoenix...
Ben blij dat ze toch al enkele kandidaat piloten hebben! Quote:
|
#30
|
||||
|
||||
Quote:
Wat mij even gauw opviel is dat de Race Alliance Aston een andere motorkap heeft dan die van BMS. Is daar een reden voor? RA: http://www.endurance-info.com/2007_F...FIAGT_b286.JPG BMS: http://www.fiagt.com/img/showimg.php...ize=3&rnd=true |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|