![]() |
|
|
||||
|
||||
Weet iemand waarom Prospeed vandaag op de IT aanwezig was met de NGT-Porsche 996 GT3 Cup???
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mijn bescheiden mening waren ze de juiste setup aan het zoeken. Zou best kunnen dat de wagen bij prospeed in onderhoud geweest is.
|
||||
|
||||
Als ge goed kijkt op de foto op RW, dan ziet ge ook ne sticker van Penders op de auto kleven. Of kleefde die eral op?
|
|
||||
|
||||
Bart Couwberghs heeft enkel een goede set-up gezocht op vraag van het NGT team zelf.
Met succes overigs ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik denk het niet. Die rijden nu in de BTCS met die Polo.
|
|
||||
|
||||
Is dat niet "Team 86"
|
||||
|
||||
Inderdaad, Team 86 met de Polo
|
|
||||
|
||||
3 Mosler GT3 in de Belcar door 1 team? Ja, volgens Martin Short! Door deze bestelling komt de deelname van een Mosler aan het Brits GT kampioenschap in gevaar....in ieder geval voor de eerste wedstrijd. Short en consorten zijn volop aan het bouwen om die drie wagens richting Belcar-land te verschepen.
Bron: Autosport 01-03
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Of is het weer 'lucht', zoals het Nissan LMP1 project van enkele jaren terug. 'Autosport' is wat mij betreft een zeer geloofwaardig blad, maar als aan hen blaasjes worden verteld, kunnen ze die ook niet allemaal tot water gaan omtoveren. Dat geldt overigens voor elk medium... Elk medium ontvangt wel eens 'betrouwbare informatie', die achteraf toch niet zo betrouwbaar bleek te zijn, hoe dikwijls ook gecheckt. Ik hoop dat het deze keer geen blaasjes waren, want op autosportgebied heb ik veel respect voor zowel Short als 'Autosport'. Het zou verdomd goed zijn voor de Belcar Original en voor SRO Belgium. Ik gun het hen. Alleen: Martin praat soms wel eens sneller dan hij denkt, vraag maar eens aan de mensen van NISMO ![]() |
|
||||
|
||||
Of aan de mensen die een Mosler wouden inzetten in het FIAGT3
![]() |
|
||||
|
||||
Omdat ik toch wel nieuwsgierig was ben ik op zoek gegaan naar foto's:P
Racing For Belgium DBRS9 ![]() ![]() ![]() Bron: http://www.wouterterveld.nl/testcpz.htm |
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis zegt Severich in het filmpje van Pitstop.tv dat de tweede wagen nog niet zeker is voor de Belcar Original.
Mvg... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
|