![]() |
|
|
||||
|
||||
doordat srt niet meereed de laatste race is glpk toch kampioen dacht ik zeg als ik fout ben
|
|
||||
|
||||
srt was er niet bij op de laatste r
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() GLPK was inderdaad de grote winnaar van Belcar 2006.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nu we toch in de Viper move zijn, hier een aanbieding voor de piloten met budget:
Quote:
![]() Foto en tekst van dailysportscar.com (denk dat dit soort berichten wel mag gekopierd worden...) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Eén van de Ford Mustang's GT4 van Eric de Doncker waar enkele weken terug werd over geschreven in een Belcar newsletter heeft gisteren al z'n eerste meters gemaakt op Nogaro tijdens de 2daagse test ...
Een foto: http://www.endurance-info.com/2007_F...s/PICT0067.JPG |
|
||||
|
||||
Deze zien we in 2007 misschien niet meer trug
![]() http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=8019
|
||||
|
||||
Lap zeg, nu wissel ik die twee weer om. Het was anders wel een leuk onderwerp geweest voor hier op het forum. Maar voor mij is Srt natuurlijk wel de morele winnaar van het kampioenschap 2006
![]() |
|
||||
|
||||
Daar heb je een punt. Ik vond het jammer dat srt niet meereed in de laatste race.
|
|
||||
|
||||
Vandaag op Zolder een 997 GT3 Supercup gezien van First Motorsport en die van Speedlover. Ik vermoed dat beide wagens in de belcar ingezet zullen worden???
|
||||
|
||||
Veel volk vandaag op het circuit van Zolder, ondermeer van de partij was Pk racing met hun ouwde C5.R die tijdens de wintermaanden het uiterlijk kreeg van de C6.R, na een kort gesprekje met longin zij hij dat er op motorisch gebied een upgrade naar fia GT normen gebeurd is, verder zij hij ook dat de C6.R volledig uitbesteed wordt aan de ateliers van Phoenix Racing, binnen in de boxen stond de nagelnieuwe Z06.R gehuld in de groene Sporza kleuren, welliswaar zonder motor, ze zouden hem anders niet op het podium krijgen In de versuz waar hij maandag wordt voorgesteld
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Fijn te horen dat de auto's al bollen. Kan ik ergens foto'sof video's vinden van de testen van vandaag.
|
|
||||
|
||||
had wat troubels met het phototoestel jammer genoeg, hoop snel wat pics te vinden op racingworld, en wss later een video op pitstop tv!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|