![]() |
|
|
||||
|
||||
Merci, dan kan ik daar de auto's eens zien. Wannner de race is ben ik in Italie dus kan ik niet gaan kijken
![]() |
|
||||
|
||||
Zeg wanneer wordt er nog getest op zolder? Ik wil nog gaan kijken voordat ik naar Italie ga dan kan ik de auto's ook eens in volle arbeid zien. Kan dus iemand mij de testdatums eens doorgeven?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voormiddag BTCS test Namiddag Belcar test
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
woops, foutje van mij, dat moet dus maart zijn
![]()
|
||||
|
||||
Doeme, Dat is op een donderdag denk ik. Dan ben ik in school en kan ik niks zien alleen horen. Tot hoelaat testen ze dan nog?
|
|
||||
|
||||
De internationale trainingsdagen op Zolder zijn altijd op donderdag. Ze zijn van 9u tot 17u met een pauze tussen 12u en 13u. Als het weer een beetje meezit ga ik meestal een kijkje nemen na school. Dan kan ik ze nog ongeveer een 20-tal minuten zien rijden.
|
||||
|
||||
Vergeet vooral geen foto's te nemen. Kun je me die dan doorsturen
![]() |
|
||||
|
||||
Sry, ik neem mn fototoestel niet mee als ik van t school kom. Maar ik heb binnenkort een donderdag vrij en dan zal ik heel wat foto's nemen en u doorsturen. Dan moet je mij best wel een mail sturen zodat ik uw mailadres heb...
|
||||
|
||||
Ik lees net in een berichtje op autosport.be dat GPR zelfs 4! porsche's 997 GT3 gaat inzetten in de belcar!!!
- Maes / Duez - Weisenburger / Dierick - Turco / Franchi - Dumarey / x En ik had me enkele weken terug nog laten wijsmaken dat je aan geen enkele 997 GT3 meer kan aangeraken bij de fabriek dit jaar, orderboek ijvol... Daar zal dan wel niet veel van waarzijn... Kan er iemand hier meer over vertellen? Last edited by Mr.Dallara; 11-03-2007 at 00:51. |
|
|||
|
|||
Om op Mr Dallara z'n post te antwoorden in de andere thread (kwestie van die clean te houden)
Quote:
|
||||
|
||||
![]() ![]() Idd, in de meest ideale omstandigheden zien we GPR met 4 wagens aan de start. De wagen van Max Weisenburger- Robert Dierick -Olivier Michel heb ik bij guests gezet gezien de eerdere berichten in de pers. Ja, eigenbouw GT3's mogen in de Belcar. Dat gaat leuk worden voor de heren van de TC ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hmmm... gaan we eigenlijk nog ander wagens zien dan Porsche's en Vipers in de GT3?
![]() |
|
||||
|
||||
Een oranje Ultima.
![]() ![]() Last edited by ICEMAN; 11-03-2007 at 01:59. |
|
||||
|
||||
aston martin voor Racing for Belgium