![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
En Corvette zijn handen leeg
![]()
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#17
|
||||
|
||||
Yep.
![]() LMS rules. ![]() |
#18
|
||||
|
||||
Hoe zal ik het nu eens "diplomatiek" zeggen? De 12 hours of Sebring stellen in 2007 geen bal voor. Zojuist eens het bijprogramma bekeken en dat ziet er veel beter uit dan de 12 uur zelf. Nee, deze editie van de 12 uur zal niet meer dan een voetnoot in de geschiedenisboeken zijn.
Hopenlijl is dit geen voorbode voor ALMS 2007 ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
|
#20
|
|||
|
|||
Ik denk dat Modena wel aardig wat weerstand kan bieden met de Aston Martin
![]() |
#21
|
|||
|
|||
Wat denk je dan van de strijd in GT2: een leger Porsches tegenover Ferraris. En LMP2 wordt ook een thriller.
|
#22
|
||||
|
||||
Misschien wel (en ik hoop het van harte), maar ze moeten wel als privateer opboksen tegen een fabrieksteam dat al jarenlang successen boekt in de serie. Geen makkelijke taak alleszins...
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#24
|
|||
|
|||
Ik verschiet er ook van dat de Porsches maar niet onder de 2:03 geraken, terwijl de Ferraris dit blijkbaar vlot lukt. Benieuwd wat dat tijdens de race gaat geven. Porsche zou wel eens vernederd kunnen worden. In GT2 wel te verstaan
![]() |
#25
|
||||
|
||||
De polesitters per klasse :
LM P1 Emanuele Pirro, Marco Werner, Frank Biela, Audi AG/R10/TDI (P1), 1:44.974 LM P2 Romain Dumas, Timo Bernhard, Helio Castroneves, Porsche RS Spyder (P2) 1:46.046 LM GT1 Ron Fellows, Johnny O'Connell, Jan Magnussen, Corvette C6.R (GT1), 1:57.061 LM GT2 Mika Salo, Jaime Melo, Johnny Mowlem, Ferrari 430GT Berlinetta (GT2), 2:02.439 Maar...... tijdens de avondtraining van donderdag: Quote:
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#26
|
|||
|
|||
Oorzaak van de crash:
![]() Capello probeerde een Porsche langs de buitenkant te passeren in Turn 11 maar zat daardoor op een vuil stuk, verloor controle en klapte in de muur Gevolgen: ![]() ![]() bron: member op speedtv forum die aanwezig was als toeschouwer
__________________
Do what you have to do before you can't do it anymore.. |
#27
|
||||
|
||||
lijkt bijna op een F1-wrak
__________________
|
#28
|
||||
|
||||
Op DSC stond (bij monde van de Audi teambaas) dat hij de Porsche al voorbij was, en dat de Robertson Panoz erg langzaam over de baan reed. Capello moest een ontwijkmanouevre maken en kwam daarbij (op slicks) op een gedeelte van de baan wat nog nat was, waardoor hij er hard af ging. Dat verhaal vind ik ook geloofwaardiger dan dat hij op een vuil stuk de controle verloor: ten eerste was de baan meer nat dan vuil, en ten tweede betwijfel ik ten sterkste dat coureurs als Capello dergelijke 'domme' fouten maken.
Edit: Het klopt dus wel, hoewel het geen vuil was maar een nat stuk. http://www.ten-tenths.com/forum/showthread.php?t=94786 Last edited by Bramzel; 16-03-2007 at 18:03. |
#29
|
|||
|
|||
De #1 Audi heeft in de vorige training 8 rondjes gereden. Hij lijkt dus volledige gerepareerd. Respect voor de mechaniekers die de hele nacht doorgewerkt hebben om te wagen te herstellen.
|
#30
|
|||
|
|||
Spotters guide:
http://www.rennsport-beraten.com/spo...ng_2007_v2.pdf |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|