De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 22-03-2007, 16:49
bill bill is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 64
Thumbs down

Ik kom juist van zolder en vond het echt minder,
de sound ontbrak,de snelheid,wel mooie auto's.
Reply With Quote
  #17  
Old 22-03-2007, 18:13
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Koud daar in Zolder zeg, gelukkig droog gebleven
Ik vond het een leuke launch, zéér veel volk aanwezig voor een doordeweekse testdag en veel nieuwe wagens te zien!

Zoals hier eerder gemeld: ik mis het geluid ook. Droom maar lekker van dat C5R gebrul, met de GT3's is dat toch wel verleden tijd!

De Moslers van Gravity zijn prachtig, de Aston is ook helemaal de MAX, hoewel de rijders er nog aan moeten wennen, dat was duidelijk.

Ik ben benieuwd naar de test-tijden als die boven water komen. Voorlopig blijft het koffiedik kijken maar ik denk dat de G&A Mosler wel veruit de snelste op de baan was.
Reply With Quote
  #18  
Old 22-03-2007, 18:14
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Sound onbrakt? Ik zat buiten op school te discus werpen in Stevoort. Ik hoorde da auto's zeer geod. Het knaagde zeer fel dat ik er niet kon zijn wegens school. Heeft er ook iemand video's gemaakt?
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #19  
Old 22-03-2007, 19:13
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Ik ben benieuwd naar de test-tijden als die boven water komen. Voorlopig blijft het koffiedik kijken maar ik denk dat de G&A Mosler wel veruit de snelste op de baan was.
Maar anderhalf uur voor het einde was het over en uit voor de G&A Mosler.

Op de rechte lijn richting de eerste linkse is de ophanging, vermoeden ze op het eerste oog toch, links achter afgebroken. Maar Guino Kenis heeft de wagen mooi aan de kant kunnen zetten.

Mvg...
Reply With Quote
  #20  
Old 22-03-2007, 20:42
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Enkele tijden gevonden op pitstop.tv:

Quote:
Fraai is ook de Aston Martin van Wim Coekelbergs en Ron Marchal, die kort voor afvlaggen een 1:37.4 liet noteren.

Franz Lamot realiseerde op het einde van de dag 1:36.4.
Die GT3's zijn best wel snel als je er rekening mee houdt dat het circuit een stuk trager is geworden! Kan enkel maar goed voor het spektakel!
__________________
Reply With Quote
  #21  
Old 22-03-2007, 21:39
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Maar anderhalf uur voor het einde was het over en uit voor de G&A Mosler.

Op de rechte lijn richting de eerste linkse is de ophanging, vermoeden ze op het eerste oog toch, links achter afgebroken. Maar Guino Kenis heeft de wagen mooi aan de kant kunnen zetten.

Mvg...

Oei, dat is niet zo goed, was al terug op weg naar huis om de files voor te zijn toen... Heb het gezien op je foto's
Reply With Quote
  #22  
Old 22-03-2007, 21:54
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Het is eigenlijk jammer dat die Aston zo'n matige bezetting heeft qua piloten anders kon die zeker meedoen voor de titel.
Reply With Quote
  #23  
Old 22-03-2007, 22:01
Bevrac Bevrac is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Deurne
Posts: 43
Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Het is eigenlijk jammer dat die Aston zo'n matige bezetting heeft qua piloten anders kon die zeker meedoen voor de titel.
Het zijn inderdaad misschien geen twee supersnelle piloten, maar zol slecht zijn ze nu ook weer niet he. Als ze met regelmaat rijden kunnen ze het nog ver brengen in dit Belcar GT3 kampioenschap...
Reply With Quote
  #24  
Old 22-03-2007, 22:02
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Het is eigenlijk jammer dat die Aston zo'n matige bezetting heeft qua piloten anders kon die zeker meedoen voor de titel.
Sorry maar denk dat je niet goed weet wie Ron Marchal wel is dan...
Reply With Quote
  #25  
Old 23-03-2007, 19:51
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Gisteren is me het volgende (detail?) opgevallen tijdens de test day: Al de Dodge vipers GT3 hebben hun snelvul systeem om te tanken aan de linker zijde.


foto: http://www.digitality.be

Zoals ik al aanhaal is het mss een detail, maar ik zou als tanker toch wel liever rechts van de auto willen staan op een ("veilige") plaats, aan de zijde van de pitbox, dan dichtbij de rijlijn in de pit waar al eens de gekste maneuvers gebeuren... Terwijl bij de dodge vipers dus tijdens een pitstop er nu mensen met benzine toch wel de nodige extra risico's hebben...

De meesten circuits zijn toch zoals bvb Spa, Zolder, Nurburgring, Monza, enz... , met in de pits rechts de pitboxen.
Ik denk dat Oreca toch wel een detail over het hooft heeft gezien... niet?
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 23-03-2007 at 19:55.
Reply With Quote
  #26  
Old 23-03-2007, 19:55
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Holsbeek
Posts: 413
Lijkt me niet zo moeilijk om aan te passen... maar denk wel een correcte opmerking.
Reply With Quote
  #27  
Old 25-03-2007, 23:43
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 62
De wagens komen zo uit de US met een gewone vuldop linksachter. Bij oreca word die dan vervangen door snelvulsysteem op dezelfde plaats. Rechts was natuurlijk logischer. Niet aangepast zeker om niet de gehele achterkant te moeten hermaken?!
Reply With Quote
  #28  
Old 26-03-2007, 08:47
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman View Post
Sorry maar denk dat je niet goed weet wie Ron Marchal wel is dan...
die Marchal heeft vorig jaar enkele races in de Eurocup Mégane Trophy gereden
en ik vond heb daar toch niet echt om over naar huis te schrijven.

+ Je team is maar zo sterk als je zwakste schakel en in dit geval is Wim Coeckelberghs de zwakke schakel. Ik heb hem 2 jaar lang bezig gezien in de Mégane Trophy en veel potentieel zit er toch niet in.

Ik hekel het feit dat het veel show zal zijn '007' (zie maar de uitleg van Coeckelberghs op Pitstop.tv) maar qua prestaties zal deze wagen niet meedoen voor de overwinning.
Reply With Quote
  #29  
Old 26-03-2007, 12:37
Jerre's Avatar
Jerre Jerre is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2006
Location: Geel
Posts: 242
Tsja, 't is natuurlijk wel zo dat mensen veranderen. Ze kunnen vorderingen maken in hetgeen ze doen, of ook niet.
Reply With Quote
  #30  
Old 26-03-2007, 13:51
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Longin lijkt me een mooi voorbeeld van iemand die zich elk seizoen blijft verbeteren. In mijn optiek tenminste, ik vind hem nu een veel betere coureur dan 2 of 3 jaar geleden.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.