De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 03-04-2007, 08:11
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Ik wist niet in welke topic ik doet moest schrijven.

Maar is het niet beter dat we een coureurs indeling krijgen en dan extra ballast er bij krijgen?
Bijv. Platinum / Goud / Zilver / Brons
2x Platinum = +30kg
1x Platinum + 1x Goud = +25kg
2x Goud = +20kg
1x Goud + 1x Zilver = +15kg
2x Zilver = +10kg
1x Zilver + 1x Brons = + 5kg
2x Brons = 0kg
Reply With Quote
  #2  
Old 03-04-2007, 08:56
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally Posted by JorritVD View Post
Ik wist niet in welke topic ik doet moest schrijven.

Maar is het niet beter dat we een coureurs indeling krijgen en dan extra ballast er bij krijgen?
Bijv. Platinum / Goud / Zilver / Brons
2x Platinum = +30kg
1x Platinum + 1x Goud = +25kg
2x Goud = +20kg
1x Goud + 1x Zilver = +15kg
2x Zilver = +10kg
1x Zilver + 1x Brons = + 5kg
2x Brons = 0kg
Weet jij een Platinum piloot in de Belcar ?

Kumpen en Longin zijn 2x goud den ik ?
Reply With Quote
  #3  
Old 03-04-2007, 15:25
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Platinum. top piloten die ook goed presteren op internationaal niveau.
Goud. top piloten die niet of weinig internationaal rijden of niet echt meestrijden op internationaal niveau.
Reply With Quote
  #4  
Old 03-04-2007, 15:34
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
En waarom moeten mensen die ook in het buitenland meer gewicht krijgen volgens jou terwijl ze even snel zijn?
Reply With Quote
  #5  
Old 03-04-2007, 15:37
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by JorritVD View Post
Platinum. top piloten die ook goed presteren op internationaal niveau.
Goud. top piloten die niet of weinig internationaal rijden of niet echt meestrijden op internationaal niveau.

Jawadde... En daaronder A. Kumpen en B. Longin klasseren (3de in FIA GT Zhuhai ), zoals sommigen doen... Lijkt mij niet zo gepast... . Wat is B. Leinders dan (die komt ook wel eens Belcar rijden) ? Een 'papieren' piloot, gezien hij de laatste jaren minder adelbrieven kan voorleggen dan hogervermelde heren ? Neen, zo'n indeling lijkt me echt niet gepast in Belcar...

Last edited by Dries DS; 03-04-2007 at 15:40.
Reply With Quote
  #6  
Old 03-04-2007, 17:07
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Posts: 65
Een van de enige Belgen die aanspraak kan maken op Platinum is volgens mij Bas Leinders, omdat hij over een Superlicentie beschikt(e)...

De juiste beschrijving van de platinum piloot staat in het sportief reglement van het FIA GT kampioenschap. Toch lijkt me dit niet de aangewezen manier om mensen extra gewicht in de wagen te laten leggen. Laat SRO hun werk gewoon doen. Ze hebben een prachtigjob verricht afgelopen weekend. 20.000 a 25.000 mensen, een goed gevuld startveld en een spannende race... ik heb genoten!

Na Donington reeds een balans opmaken wordt volgens mij moeilijk. Misschien best wachten tot na de derde race...
Reply With Quote
  #7  
Old 03-04-2007, 18:19
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally Posted by M_K View Post
Een van de enige Belgen die aanspraak kan maken op Platinum is volgens mij Bas Leinders, omdat hij over een Superlicentie beschikt(e)...

De juiste beschrijving van de platinum piloot staat in het sportief reglement van het FIA GT kampioenschap. Toch lijkt me dit niet de aangewezen manier om mensen extra gewicht in de wagen te laten leggen. Laat SRO hun werk gewoon doen. Ze hebben een prachtigjob verricht afgelopen weekend. 20.000 a 25.000 mensen, een goed gevuld startveld en een spannende race... ik heb genoten!

Na Donington reeds een balans opmaken wordt volgens mij moeilijk. Misschien best wachten tot na de derde race...
Klopt Bas Leinders is platinum.
Reply With Quote
  #8  
Old 05-04-2007, 14:23
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Ik hoop dat ze wachten met wagens vol lood te pompen, GT3 wagen is geen gt1 en lood hoort niet thuis in een GT3.
Gewoon afwachten zou ik zeggen PK gaat echt niet alles winnen .
Wacht maar tot elk team zijn boeltje in orde heeft, ze zullen nog al moete spurten.
Reply With Quote
  #9  
Old 05-04-2007, 14:27
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Leuven
Posts: 1,108
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Ik hoop dat ze wachten met wagens vol lood te pompen, GT3 wagen is geen gt1 en lood hoort niet thuis in een GT3.
Gewoon afwachten zou ik zeggen PK gaat echt niet alles winnen .
Wacht maar tot elk team zijn boeltje in orde heeft, ze zullen nog al moete spurten.
dat denk ik er ook van
Reply With Quote
  #10  
Old 05-04-2007, 15:16
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Ik hoop dat ze wachten met wagens vol lood te pompen, GT3 wagen is geen gt1 en lood hoort niet thuis in een GT3.
Tsja, een WTCC wagen is nog langzamer en daar gebruiken ze het ook. Ik ben echter tegen het 'bestraffen' van coureurs. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen de rijders. Maak de auto's maar gelijk, dan moeten en kunnen rijders en teams het verschil maken.
Reply With Quote
  #11  
Old 05-04-2007, 15:24
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
inderdaad, liever gewicht dan pivot-tijden, bvb
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 05-04-2007, 17:42
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Denk niet dat er een tijd komt in gt3 klassedat zou afstotend werken voor de toekomst.
Een wtcc wagen is heel grote verschil met de GT3 wagens .
Je gaat tog geen team boete omdat ze te goed zijn ( ook al ben niet de grootste fan van pk )we zitten in belgie niet in het internationale GT3 kampioenschap hier moeten we blij zijn met rijders die we hebben.
Ik bedoel dat de meeste rijders mensen met geld zijn je hebt er goede en slechte.

P.S : IK weet nie hoe ik het juist moest verwoorden.
Reply With Quote
  #13  
Old 05-04-2007, 18:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Denk niet dat er een tijd komt in gt3 klassedat zou afstotend werken voor de toekomst.
Een wtcc wagen is heel grote verschil met de GT3 wagens .
Je gaat tog geen team boete omdat ze te goed zijn ( ook al ben niet de grootste fan van pk )we zitten in belgie niet in het internationale GT3 kampioenschap hier moeten we blij zijn met rijders die we hebben.
Ik bedoel dat de meeste rijders mensen met geld zijn je hebt er goede en slechte.

P.S : IK weet nie hoe ik het juist moest verwoorden.

Gelieve toch iets meer te letten op het gebruik van de nederlandse taal. Je bericht is zo goed als onleesbaar.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #14  
Old 05-04-2007, 20:10
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Ja sorry ik weet het.
Het is hier soms zo druk met de kleine (1,6J oud) , verbouwingen, werken.
Dus als ik is tijd heb kom ik rap is iets posten,en meestal met veel teveel taal fouten.


Dus mijn verontschuldiging aan iedereen.

Ik wou alleen zeggen dat belgie geen top league is en dat er altijd grote verschillen zullen zijn.
En dat je daarom niet de betere piloten moet straffen zo schrik je topteams een beetje af.

Ikzou gewoon afwachten,eerste jaar gt3 iedereen moet nog wennen.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.