De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-03-2007, 23:50
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Het team wacht nu op de tweede Viper voor Boden-Van de Velde, die pas volgende week dinsdag geleverd wordt. AD Sport liet Raf “BergHOFF” Vanthoor en Kris Wauters kennismaken met zijn Viper, de vijfde in het veld.

Vanthoor: “Het is weer wennen, want ik heb toch enkele jaren niet gereden. Ik vind wel dat de Viper makkelijk te besturen valt. Ik rij dus samen met Kris Wauters en voor de 24 Uren kunnen we rekenen op broer Koen én op Jan Heylen. Ik ga met Jan ook de Belcar-race in Donington afwerken.”

www.pitstoptv.be
ik neem aan dat het Amerikaans avontuur van Heylen niks wordt.
Reply With Quote
Old 29-03-2007, 21:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Voor de lezers die beschikking hebben over de Nederlandse Tv-kanalen:

Quote:
SBS6 zendt Champ Car World Series uit

Het TV-station zal enkele races wel live op de Nederlandse TV brengen. Voormalig Formule 1 pitreporter Jack Plooij zal hiervoor de Champ Car races bezoeken.

http://www.champcar.nl/pages/news.php?id=2680
Dat is zowel goed als slecht nieuws. Ja, de Benelux races zijn live te zien. Nee, niet weer die tandarts met zijn welbekende foutief gestelde vraag: "Do you have time for a shorty" ik hoop dat ze hem ooit de tanden uit zijn bek rammen als ie zo'n vraag weer durft te stellen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-03-2007, 22:01
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Voor de lezers die beschikking hebben over de Nederlandse Tv-kanalen:

Dat is zowel goed als slecht nieuws. Ja, de Benelux races zijn live te zien. Nee, niet weer die tandarts met zijn welbekende foutief gestelde vraag: "Do you have time for a shorty" ik hoop dat ze hem ooit de tanden uit zijn bek rammen als ie zo'n vraag weer durft te stellen.
Is hier niet te ontvangen denk ik.
Mss via sateliet via omwegen. Zit niet in het TV Vlaanderen pakket.
Old 29-03-2007, 22:13
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

In het Canal+ pakket van nederland zit het wel, vroeger had ik zo'n kaart. Nu heb ik ook TV Vlaanderen en daar vind je het jammer genoeg niet op ja.
Old 30-03-2007, 21:28
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Eurosport zend het toch wel voor het merendeel live uit zoals vorig jaar?
Reply With Quote
Old 30-03-2007, 21:47
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Eurosport zendt van de eerste races samenvattingen uit
Old 07-04-2007, 16:45
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by fish88 View Post
Eurosport zend het toch wel voor het merendeel live uit zoals vorig jaar?
Niet voor gewone mensen, enkel op Eurosport 2... Wat blijft er eigenlijk nog voor ons over op dat kanaal?
Reply With Quote
Old 08-04-2007, 00:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Vind 17 wagens toch maar een beschamde vertoning....
Vinden? Dat is gewoon een beschamende vertoning. De uitspraken van het management m.b.t. car-count 2007 missen dus elk doel. Er is zelfs sprake van een afname i.p.v. de voorspelde toename!

De nieuwe wagen heeft vooralsnog nog niet gewerkt als een stevig positief signaal voor de toekomst. Zelfs de kampioen Seb is ietwat zwartgallig gestemd over 2007:

Quote:
Toch uitte regerend kampioen Bourdais deze week kritiek op Champcar. “Ik denk niet dat Champcar echt erkend wordt, laten we eerlijk zijn, als er een week voor de eerste race nog niet eens een aantal rijder/team combinaties bekend is, vind ik dit beangstigend. Zeker al die “last minute deals.”

http://www.autosport.nl/actueel/news...18&rubriek=int
Uiteindelijk maar 1 lage lander aan de start voor de eerste wedstrijd. Geen Zwolsman jr., Heylen, Pastorelli of Verstappen. Een magere vangst. In de voorbeschouwing van Autosport over seizoen 2007 is er zelfs het spijkerharde commentaar (uitgesproken door een teammanager) te lezen over Pastorelli: "Liever Heylen zonder centen dan Pastorelli met zijn 2 USD miljoen"

Al met al niet gunstig voor de kaartverkoop van Assen en Zolder.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-04-2007, 01:31
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Om toch een klein lichtpuntje in deze duisternis te scheppen; Het schijnt dat Panoz gewoon nog niet meer wagens heeft kunnen leveren: Mannen als Heylen en Zwolsman Jr. schijnen gewoon budget te hebben, maar er zijn geen teams met wagens beschikbaar. Ik ben er dan ook positief over dat we later in het seizoen nog meer auto's gaan zien. Ik heb hier geen harde bron voor, het zijn geruchten die ik las op een ander forum. Maar ik mag graag optimistisch zijn, dus ik hoop op het goede
Reply With Quote
Old 08-04-2007, 12:03
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Om toch een klein lichtpuntje in deze duisternis te scheppen; Het schijnt dat Panoz gewoon nog niet meer wagens heeft kunnen leveren: Mannen als Heylen en Zwolsman Jr. schijnen gewoon budget te hebben, maar er zijn geen teams met wagens beschikbaar. Ik ben er dan ook positief over dat we later in het seizoen nog meer auto's gaan zien. Ik heb hier geen harde bron voor, het zijn geruchten die ik las op een ander forum. Maar ik mag graag optimistisch zijn, dus ik hoop op het goede
Dat je geen wagens kan bouwen omdat je zoveel mogelijk reservestukken nodig hebt wegens onbetrouwbaarheid is niet echt positief.

Reply With Quote
Old 08-04-2007, 16:10
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

En waar zeg ik dan of lees jij dat dan?
Reply With Quote
Old 08-04-2007, 16:45
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Wat je hier zegt ivm dat Panoz nog geen 20-25 chassis heeft kunnen afleveren bij teams vind ik maar iets strafs...
Ik denk dat het eerder zo is dat Panoz nog geen 20-25 chassis heeft kunnen verkopen aan teams, aangezien die ook wachten op (veel) geld van piloten (en/of sponsors)... Iedereen heeft zowat schrik om in een zeer duur avontuur te stappen (lees: investeren) met heel wat onzekerheden...
Wacht iedereen op iedereen?

Ik sprak 2 weken terug McIntosch nog uitgebreid over (z'n project in) de Champcars en hij heeft me over het telaat leveren van de Panoz wagens bij de teams helemaal niks gezegt...
Old 08-04-2007, 18:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
En waar zeg ik dan of lees jij dat dan?
Staat in de preview van Autosport (5 april). Heel wat teams hebben hun rookies gewaarschuwd geen al te gekke dingen te doen wegens een gebrek aan spare-parts.
Reply With Quote
Old 11-04-2007, 15:22
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Volgens een ander bericht in diezelfde Autosport hebben de heren Heylen, Wirth en Pastorelli wel budget maar geen wagen. Die moeten gewoon wachten totdat de volgende wagen klaar is.
Reply With Quote
Old 11-04-2007, 21:26
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Volgens een ander bericht in diezelfde Autosport hebben de heren Heylen, Wirth en Pastorelli wel budget maar geen wagen. Die moeten gewoon wachten totdat de volgende wagen klaar is.
Das geen goede reclame. Het kampioenschap is al bezig en al de wagens zijn nog niet klaar. Vertel dat dan maar aan je sponsor die het hele seizoen heeft betaald. En je mist 1 of 2 races.
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules