![]() |
|
|
||||
|
||||
2e van links in de laatste foto
|
|
|||
|
|||
Joost meldt op Pitstop.tv dat PSI stopt met deelname aan FIA GT. Zou zonde zijn!
|
|
||||
|
||||
http://www.padokf1.com/images/haber/...rman_tilke.jpg
dit is Herman Tilke, ik zie de gelijkenis niet helemaal
|
||||
|
||||
die trekt er toch wel op:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens ten-tenths is het omdat ze een belabberde race hadden in Silverstone, maar dat zou ik maar een flut reden vinden, pech gedurende 1 race en dan al de handdoek werpen, geen ruggegraat. Daarbij reden ze een halve race met een halve auto door de schade. Volgens mij is het omdat er meer tijd en geld kruipt in het Ford GT3 project dan eerst gedacht. Wat zal het gevolg zijn voor de deelname aan de 24 uren van Le Mans? |
|
||||
|
||||
Die quote op 10/10's is ook maar een ongefundeerde aanname, dus daarop moet je het team niet afrekenen.
Verder kan het Ford GT3 project niet de oorzaak zijn, aangezien dat niet PSI is maar Matech. Die bedrijven zijn niet meer het zelfde. |
|
||||
|
||||
1 ding is zeker, Sean Edwards vond het niet leuk dat hij eraf werd getikt door Malucelli en zal proberen wraak te nemen in Bucharest.
![]()
|
||||
|
||||
De werken gaan maar door... :
![]() ![]() De paddock: ![]() De pitlane/boxen: ![]() Racing for belgium is nog opzoek naar een piloot voor een last minute deal voor de Aston in de Europeese GT3. ( http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=1587 ) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Lijkt het nu zo of is dat een circuit waar de snelste auto (topsnelheid) zal winnen. Het is bijna niks anders dan rechte stukken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wie -volgens mij- gaat winnen? Het team dat het slimst (minste risico's) gaat rijden én het meeste geluk heeft in de race. Want ik verwacht veel crashes en safety car interventie's in de smalle straten... |
|
||||
|
||||
als we vergelijken met de straat-races in ALMS, kan dat nog meevallen. natuurlijk, daar hebben ze er meer ervaring mee
|
||||
|
||||
Wie of wat Dimitri Gorissen mag wezen weet ik niet, maar hij quote wel in een reactie op het ffsa-gt artikel volgende zin:
Quote:
|
|
|||
|
|||
In de reacties op Joost z'n bericht over PSI op pitstop meldt hij zelf dat Philipp Peter door Giorgio Mondini vervangen wordt, en het lot van Hines nog niet bekend is
|
|